abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130390661
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:11 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Uhuh en wel in andere topics posten :')
Ok de waarheid is dat het vakantie is en ik geen zin heb om het te regelen, ook omdat ik lijd aan een kleie depressie ;)
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:01:09 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130391060
waarom word je depressief in je vakantie?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_130391101
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:01 schreef Maanvis het volgende:
waarom word je depressief in je vakantie?
omdat ik niets te doen heb...
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:05:25 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130391192
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:02 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

omdat ik niets te doen heb...
jawel, je post ding regelen
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_130394945
echt waar bemoeien mensen zich mee...
pi_130397405
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:51 schreef JohnDDD het volgende:
echt waar bemoeien mensen zich mee...
Met het topic dat je zelf opent :')
pi_130417022
Update: van de twee gisteren verzonden brieven (één aan mijn huisgenoot en één aan mij - verder identiek met zelfde inhoud e.d.) is alleen die aan mijn huisgenoot vandaag aangekomen.

Ik ben totaal verbaasd mede omdat PostNL dus aangeeft dat er geen (verhuis)service actief is op mijn naam. Echt totaal verbaasd om dit rare probleem, het lijkt haast alsof de postbode persoonlijk met mij zit te fucken ofzo.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 16:39:04 #58
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_130417078
Waarschijnlijk weer een postbezorger die de post in de fik steekt of in de sloot gooit. Omdat de post rondbrengen zo zwaar is. Incidenten volgens postnl.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_130417114
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 16:39 schreef Megumi het volgende:
Waarschijnlijk weer een postbode die de post in de fik steekt of in de sloot gooit. Incidenten volgens postnl.
Maar systematisch van één persoon?

Onze postbode is echt de meest degelijke kerel ooit. Echt gewoon een vriendelijke vent van een jaar of 40. Totaal niet het type die dat zou doen denk ik. Verder hiervoor ook nooit wat gemist en niemand van wie ik weet dat ze iets missen.

Ik zit wel te denken: ik heb een week voordat het begon ruzie gehad met mijn huisgenootje. Stel dat zij tegen de postbode heeft gezegd dat hij post voor mij niet meer hoeft te bezorgen, doet hij dat dan? Of kan ze iets anders geflikt hebben?
pi_130417779
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 16:40 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Maar systematisch van één persoon?

Onze postbode is echt de meest degelijke kerel ooit. Echt gewoon een vriendelijke vent van een jaar of 40. Totaal niet het type die dat zou doen denk ik. Verder hiervoor ook nooit wat gemist en niemand van wie ik weet dat ze iets missen.

Ik zit wel te denken: ik heb een week voordat het begon ruzie gehad met mijn huisgenootje. Stel dat zij tegen de postbode heeft gezegd dat hij post voor mij niet meer hoeft te bezorgen, doet hij dat dan? Of kan ze iets anders geflikt hebben?
Godverdomme man, heb dan ook gewoon de balle om postNL op te bellen en je beklach te doen.
Komop man :')
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 17:12:11 #61
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_130417842
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 16:36 schreef JohnDDD het volgende:
Update: van de twee gisteren verzonden brieven (één aan mijn huisgenoot en één aan mij - verder identiek met zelfde inhoud e.d.) is alleen die aan mijn huisgenoot vandaag aangekomen.

Ik ben totaal verbaasd mede omdat PostNL dus aangeeft dat er geen (verhuis)service actief is op mijn naam. Echt totaal verbaasd om dit rare probleem, het lijkt haast alsof de postbode persoonlijk met mij zit te fucken ofzo.
Huh dat is wel echt heeeel gek :?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_130418039
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:09 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Godverdomme man, heb dan ook gewoon de balle om postNL op te bellen en je beklach te doen.
Komop man :')
Als je goed had gelezen op de vorige pagina had je gezien dat ik dat gisteren dus gedaan heb.
pi_130419539
Stop eens een goedkope GPS tracker in een envelope en stuur hem naar jezelf :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_130419928
Mijn huisgenote dacht dat PostNL misschien na een foutieve retour-afzender automatisch al mijn post retour afzender stuurt. Maar volgens mij registreert PostNL dat helemaal niet, want we hebben nog een oud-bewoonster hier waarvoor ook post blijft komen terwijl ik al zeker 20 maal dingen retour-afzender heb gestuurd voor haar.

Ik kan me nog voorstellen dat wellicht de postbode het automatisch doet omdat hij op de een of andere manier het idee heeft dat ik hier niet woon, als ik hem zie maandag ga ik hem dat zeker vragen.
pi_130420668
Het valt mij ook op dat ik geen post meer van PostNL krijg. Sandd doet wel zijn werk, gezien de geadresseerde reclamemeuk die ik krijg.
Ook al meer dan 2 weken.

Ik zal maandag eens enveloppen halen, en die aan mijzelf sturen, kijken of die aan komen.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_130515524
Sprak net met de postbode. Hij zegt dat hij dus op eigen initiatief al twee maanden al mijn post terugstuurt naar de bank met een "vertrokken" sticker, omdat mijn naam niet op de deur staat hier en "het anders zo irritant is voor bewoners als er maar post voor oud-bewoners blijft komen".

Echt totaal belachelijk dit. Alsof elke bewoner altijd op het naamplaatje op de deur staat. Ik sta niet in het huurcontract hier, maar ben hier gewoon wel woonachtig, omdat ik bij iemand inwoon. Bovendien krijgen we nog wel post voor twee andere mensen die niet op het naamplaatje staan en voor één die hier niet meer woont.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:42:12 #67
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130515545
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:41 schreef JohnDDD het volgende:
Sprak net met de postbode. Hij zegt dat hij dus op eigen initiatief al twee maanden al mijn post terugstuurt naar de bank met een "vertrokken" sticker, omdat mijn naam niet op de deur staat hier en "het anders zo irritant is voor bewoners als er maar post voor oud-bewoners blijft komen".
Wat is deze? :')
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:44:21 #68
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_130515637
Dan zou ik toch eens zijn meerdere aanspreken. Merkwaardig verhaal.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_130515651
_O- :')
pi_130515837
quote:

Echt totaal belachelijk dit. Alsof elke bewoner altijd op het naamplaatje op de deur staat. Ik sta niet in het huurcontract hier, maar ben hier gewoon wel woonachtig, omdat ik bij iemand inwoon. Bovendien krijgen we nog wel post voor twee andere mensen die niet op het naamplaatje staan en voor één die hier niet meer woont.
Wat een mongool. En wat heeft die gedaan met alle andere post? Ook retour afzender?
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:59:05 #71
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130516066
hoezo belachelijk? hij denkt gewoon na over je depressiviteit want hij weet ook wel dat je van je bankafschrift ngo depressiever wordt. en dalijk heeft hij je zelfmoord op het gweten ;(
Een gedicht over Maanvis
pi_130516177
quote:

Lolwat? :')_!
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_130516196
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:51 schreef FrankV34 het volgende:

[..]

Wat een mongool. En wat heeft die gedaan met alle andere post? Ook retour afzender?
Nee alle post werd gewoon bezorgd. Voor de drie andere mensen die hier wonen (waarvan één op het naamplaatje) en twee mensen die hier niet meer wonen (van wie ook één op het naamplaatje). Alleen mijn post dus niet.
pi_130516285
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:01 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Nee alle post werd gewoon bezorgd. Voor de drie andere mensen die hier wonen (waarvan één op het naamplaatje) en twee mensen die hier niet meer wonen (van wie ook één op het naamplaatje). Alleen mijn post dus niet.
Dat bedoel ik ook, ik neem aan dat je niet alleen post van de bank krijgt. Je geeft zelf al aan dat je testbrief niet aangekomen is. Dus die moet de postbode toch ook ergens gelaten hebben.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:06:32 #75
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130516386
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:01 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

heb je je naam inmiddels wel op je naamplaatje gezet?
Een gedicht over Maanvis
pi_130516696
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

heb je je naam inmiddels wel op je naamplaatje gezet?
Nee en dat komt ie ook niet omdat ik niet in het huurcontract sta
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:14:06 #77
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130516707
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:13 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Nee en dat komt ie ook niet omdat ik niet in het huurcontract sta
Maar hoe moet de deurwaarder dan ooit weten waar ie je moet zoeken ;(.
Een gedicht over Maanvis
pi_130516729
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Maar hoe moet de deurwaarder dan ooit weten waar ie je moet zoeken ;(.
..
pi_130516764
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:04 schreef FrankV34 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook, ik neem aan dat je niet alleen post van de bank krijgt. Je geeft zelf al aan dat je testbrief niet aangekomen is. Dus die moet de postbode toch ook ergens gelaten hebben.
Oh dat bedoel je. Ja gewoon alles van mij dus. Maar alleen van mij. Geen idee dus welke post nog meer niet is aangekomen. Kaartjes, belasting brieven, etc. Ik ga nu de belastingdienst bellen.
pi_130516815
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:15 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Oh dat bedoel je. Ja gewoon alles van mij dus. Maar alleen van mij. Geen idee dus welke post nog meer niet is aangekomen. Kaartjes, belasting brieven, etc. Ik ga nu de belastingdienst bellen.
Had je het die mongool van een postbode niet gewoon kunnen vragen? Ik zou hem morgen of ovemorgen even opwachten en vragen waar je post gebleven is. Daarnaast een officiele klacht naar PostNL.
pi_130516882
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:17 schreef FrankV34 het volgende:

[..]

Had je het die mongool van een postbode niet gewoon kunnen vragen? Ik zou hem morgen of ovemorgen even opwachten en vragen waar je post gebleven is. Daarnaast een officiele klacht naar PostNL.
Hij zei "volgens mij waren er geen belasting brieven bij"
pi_130516955
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:18 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Hij zei "volgens mij waren er geen belasting brieven bij"
Je snapt me volgens mij niet. Die mongool moet toch de post die hij niet bezorgt heeft ergens laten (incl jouw testbrief). Het maakt niet uit of het nu iets van de belastingdienst is of van tante Keet die je een kaartje gestuurd heeft, ergens moet die post gebleven zijn.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:21:36 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130516958
Sinds wanneer woon je al in dat huis? Want hij weet blijkbaar dat je er niet meer woont ofzo?
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:21:47 #84
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_130516966
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 16:36 schreef JohnDDD het volgende:

Wat een verhaal. Wat een spanning. Ik zit op het puntje van mijn stoel. Hou me op de hoogte ts. :) O en sterkte natuurlijk. :*
pi_130517002
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:21 schreef FrankV34 het volgende:

[..]

Je snapt me volgens mij niet. Die mongool moet toch de post die hij niet bezorgt heeft ergens laten (incl jouw testbrief). Het maakt niet uit of het nu iets van de belastingdienst is of van tante Keet die je een kaartje gestuurd heeft, ergens moet die post gebleven zijn.
Alles retour gestuurd met sticker "vertrokken"!
pi_130517012
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:21 schreef Maanvis het volgende:
Sinds wanneer woon je al in dat huis? Want hij weet blijkbaar dat je er niet meer woont ofzo?
Sinds januari! En sinds juni geen post meer gehad...
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:25:36 #87
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130517098
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:23 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Dan sta je gewoon op het huurcontract hè want jij huurt het huis via een makelaar...
Een gedicht over Maanvis
pi_130518230
zo klachtenbrief aan postnl is geschreven :)
ben benieuwd wat ik voor antwoord vna ze krijg (als de brief aankomt)
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:56:22 #89
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130518270
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 16:40 schreef JohnDDD het volgende:

Onze postbode is echt de meest degelijke kerel ooit. Echt gewoon een vriendelijke vent van een jaar of 40. Totaal niet het type die dat zou doen denk ik.
:Y
Een gedicht over Maanvis
pi_130518321
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

:Y
Nou hij is geen typ die post achterhoudt maar gewoon wel een idioot dus!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:08:17 #91
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130518705
quote:
Ik sta niet in het huurcontract hier, maar ben hier gewoon wel woonachtig, omdat ik bij iemand inwoon.
quote:
5s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:37 schreef JohnDDD het volgende:
Ik huur een woning via een makelaar.
nav mijn vraag sinds wanneer je in dat huis zit:

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:23 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

leg dan eens uit?!
dus je huurt een woning via een makelaar maar staat neit in het contract?!
Een gedicht over Maanvis
pi_130518933
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 17:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

[..]

nav mijn vraag sinds wanneer je in dat huis zit:

[..]

leg dan eens uit?!
dus je huurt een woning via een makelaar maar staat neit in het contract?!
Ik woon in bij iemand die die woning huurt.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:50:23 #93
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130521992
Dat is wel erg veel eigen initiatief.
pi_130540007
De fuck :D

Maar dat gesprek met die postbode is toch wel verder gegaan dan dit? Hij zegt dat hij al 2 maanden je post terug stuurt, dan loop je toch niet weg met 'oke...'?

Ik vraag me inderdaad wel af waar die post dan is gebleven. Zeker die brief naar jezelf, als hij die retour afzender stuurt zou hij die brief in theorie elke dag in zijn handen moeten hebben :')

Ben benieuwd naar de afloop van dit vreemde verhaal.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_130541877
Ik krijg ook steeds minder post en vind dat wel prettig want het zijn altijd rekeningen.
pi_130542069
wtf eigen initiatief? dat is toch erg raar hoor.. :')_!! je huisgenoot (waar je ruzie mee hebt) niets mee te maken?
pi_130589131
quote:

lekker dan, dat mag hij helemaal niet
Vorig jaar poosje als postbode gewerkt en wel eens discussie gehad met mensen die net ergens woonden en nog post voor oude bewoners kregen. Of ik dat weer mee wilde nemen en het enige juiste antwoord is 'nee'.

Officiele beleid van PostNL is heel simpel voor zover ik weet. Er word niet naar de geadresseerde gekeken. Alle post word bezorgd op de combinatie postcode-huisnummer. Wat er verder op de adressering staat is niet interessant.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_130589331
quote:
Gezien een ander topic van hem gemeente Amsterdam, nee dus. Zou wel een hoop hebben verklaard :)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:41:27 #100
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_130589448
Wat een bazen actie van die postbode..... :')
zo goed..?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')