Ok de waarheid is dat het vakantie is en ik geen zin heb om het te regelen, ook omdat ik lijd aan een kleie depressiequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:11 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Uhuh en wel in andere topics posten
omdat ik niets te doen heb...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:01 schreef Maanvis het volgende:
waarom word je depressief in je vakantie?
jawel, je post ding regelenquote:
Met het topic dat je zelf opentquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:51 schreef JohnDDD het volgende:
echt waar bemoeien mensen zich mee...
Maar systematisch van één persoon?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:39 schreef Megumi het volgende:
Waarschijnlijk weer een postbode die de post in de fik steekt of in de sloot gooit. Incidenten volgens postnl.
Godverdomme man, heb dan ook gewoon de balle om postNL op te bellen en je beklach te doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:40 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Maar systematisch van één persoon?
Onze postbode is echt de meest degelijke kerel ooit. Echt gewoon een vriendelijke vent van een jaar of 40. Totaal niet het type die dat zou doen denk ik. Verder hiervoor ook nooit wat gemist en niemand van wie ik weet dat ze iets missen.
Ik zit wel te denken: ik heb een week voordat het begon ruzie gehad met mijn huisgenootje. Stel dat zij tegen de postbode heeft gezegd dat hij post voor mij niet meer hoeft te bezorgen, doet hij dat dan? Of kan ze iets anders geflikt hebben?
Huh dat is wel echt heeeel gekquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:36 schreef JohnDDD het volgende:
Update: van de twee gisteren verzonden brieven (één aan mijn huisgenoot en één aan mij - verder identiek met zelfde inhoud e.d.) is alleen die aan mijn huisgenoot vandaag aangekomen.
Ik ben totaal verbaasd mede omdat PostNL dus aangeeft dat er geen (verhuis)service actief is op mijn naam. Echt totaal verbaasd om dit rare probleem, het lijkt haast alsof de postbode persoonlijk met mij zit te fucken ofzo.
Als je goed had gelezen op de vorige pagina had je gezien dat ik dat gisteren dus gedaan heb.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:09 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Godverdomme man, heb dan ook gewoon de balle om postNL op te bellen en je beklach te doen.
Komop man
Wat is deze?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:41 schreef JohnDDD het volgende:
Sprak net met de postbode. Hij zegt dat hij dus op eigen initiatief al twee maanden al mijn post terugstuurt naar de bank met een "vertrokken" sticker, omdat mijn naam niet op de deur staat hier en "het anders zo irritant is voor bewoners als er maar post voor oud-bewoners blijft komen".
Wat een mongool. En wat heeft die gedaan met alle andere post? Ook retour afzender?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:41 schreef JohnDDD het volgende:
Sprak net met de postbode. Hij zegt dat hij dus op eigen initiatief al twee maanden al mijn post terugstuurt naar de bank met een "vertrokken" sticker, omdat mijn naam niet op de deur staat hier en "het anders zo irritant is voor bewoners als er maar post voor oud-bewoners blijft komen".
Echt totaal belachelijk dit. Alsof elke bewoner altijd op het naamplaatje op de deur staat. Ik sta niet in het huurcontract hier, maar ben hier gewoon wel woonachtig, omdat ik bij iemand inwoon. Bovendien krijgen we nog wel post voor twee andere mensen die niet op het naamplaatje staan en voor één die hier niet meer woont.
Lolwat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:41 schreef JohnDDD het volgende:
Echt totaal belachelijk dit. Alsof elke bewoner altijd op het naamplaatje op de deur staat. Ik sta niet in het huurcontract hier, maar ben hier gewoon wel woonachtig, omdat ik bij iemand inwoon. Bovendien krijgen we nog wel post voor twee andere mensen die niet op het naamplaatje staan en voor één die hier niet meer woont.
Nee alle post werd gewoon bezorgd. Voor de drie andere mensen die hier wonen (waarvan één op het naamplaatje) en twee mensen die hier niet meer wonen (van wie ook één op het naamplaatje). Alleen mijn post dus niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:51 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
Wat een mongool. En wat heeft die gedaan met alle andere post? Ook retour afzender?
Dat bedoel ik ook, ik neem aan dat je niet alleen post van de bank krijgt. Je geeft zelf al aan dat je testbrief niet aangekomen is. Dus die moet de postbode toch ook ergens gelaten hebben.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nee alle post werd gewoon bezorgd. Voor de drie andere mensen die hier wonen (waarvan één op het naamplaatje) en twee mensen die hier niet meer wonen (van wie ook één op het naamplaatje). Alleen mijn post dus niet.
heb je je naam inmiddels wel op je naamplaatje gezet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nee alle post werd gewoon bezorgd. Voor de drie andere mensen die hier wonen (waarvan één op het naamplaatje) en twee mensen die hier niet meer wonen (van wie ook één op het naamplaatje). Alleen mijn post dus niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |