Voor het gemak hebben ze even een handige oplossing gevonden voor het feit dat er geen navelstreng was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:42 schreef JayHovah het volgende:
Ik weet niet veel van zwangere vrouwen maar dit zag er wel heel erg nep uit. Alsof er een basketball onder haar shirt zat...
Nouquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
Dat ei ging wel gloeien op het eind he, spannond. Soort van.
Boek was sowieso vele malen beter. Er vallen me ook steeds meer afwijkingen ten opzichte van het boek op. Maar het is wel al een paar jaar geleden dat ik het heb gelezen, dus misschien is mijn herinnering aan het boek ook niet helemaal compleet meerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou
Vraag me af wat Stephen King van deze verfilming van z'n boek vindt. Of is die ook zo oppervlakkig?
http://www.sltrib.com/slt(...)series-dome.html.cspquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou
Vraag me af wat Stephen King van deze verfilming van z'n boek vindt. Of is die ook zo oppervlakkig?
Duhquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:59 schreef mujentas het volgende:
[..]
http://www.sltrib.com/slt(...)series-dome.html.csp
En die rooie is gewoon een lekker wijf. Dat is ook wel een reden om te kijken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:48 schreef Chewie het volgende:
Kijk dit seizoen nog wel af denk ik al word het wel steeds lastiger door de belabberde acteerprestaties, vooral Norrie en Junior zijn wel erg slecht.
Positieve uitzondering is de latina die de sheriff speelt wel weer typisch dat ze een agent speelt, lijkt haast regel 1 te zijn in het casting handboek voor dummies, latina = cop.
Dat. Jammer dat de buurvrouw net langskwam toen ze van doppenstein wou met Barbie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:04 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
En die rooie is gewoon een lekker wijf. Dat is ook wel een reden om te kijken.
Vind ik niet. Die rooie heet Julia Shumway in de serie trouwens en wordt gespeeld door Rachelle Lefevre.quote:
Ja, maar dan heb je 't over de acteerprestaties, die zijn natuurlijk waardeloos, maar ik heb 't over 't plot.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:47 schreef Chewie het volgende:
Vind juist het kat en muisspelletje tussen Junior en Angie erg tegenvallen maar dat komt vooral omdat ik het idee heb dat junior alles opleest van een bord die iemand omhoog houd.
Nah..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:23 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Geloof dat ik ergens las dat Bruce Willis er nog een gastrolletje in krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |