De intelligente overleeft niet in deze maatschappij?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is dus juist precies wat ik zeg. Nu overleeft de minder slimme, omdat die beter 'fit'!
omdat we groepsdiertjes zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:21 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ja, vandaar mijn vraag.. Als ze 200 jaar geleden afstierven, hoe komt het dan dat ze nu de zowat de meerderheid lijken te vormen? Aangezien we slechts een aantal decennia een fatsoenlijk sociaal vangnet hebben.
Je wordt toch juist verliefd omdat de betreffende man aan je eisen voldoet?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geloof jij echt dat vrouwen zich houden aan die eisenlijstjes? Laat staat dat ze per definitie gelukkig worden van een man die aan al die eisen voldoet.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
"We" houden alles en iedereen in leven: kwantiteit i.p.v. kwaliteit! Vandaar dat nu 1,2 miljoen mensen in de zorg werken: gezonde mensen die ongezonde mensen in leven houden. En dat aantal groeit nog steeds, zowel absoluut als relatief.
Maar het goede is: natuurlijke selectie zorgt dat ook dit wordt opgelost! Natuurlijke selectie komt vanzelf terug: als wij onze soort voldoende verzwakken houdt het vanzelf op te bestaan. En niemand zal ons missen!
Mooie documentaire, alleen wel erg speculatief. Vooral het begin "er komt ooit een dag", dat staat verre van vast.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
"We" houden alles en iedereen in leven: kwantiteit i.p.v. kwaliteit! Vandaar dat nu 1,2 miljoen mensen in de zorg werken: gezonde mensen die ongezonde mensen in leven houden. En dat aantal groeit nog steeds, zowel absoluut als relatief.
Maar het goede is: natuurlijke selectie zorgt dat ook dit wordt opgelost! Natuurlijke selectie komt vanzelf terug: als wij onze soort voldoende verzwakken houdt het vanzelf op te bestaan. En niemand zal ons missen!
Irrationaliteit sluit een eisenlijst niet uit hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eisenlijstjes zijn een hoax. Vrouwen laten die per direct vallen als ze verliefd worden op een man. Verliefdheid is niet rationeel en berekenend.
Vind ik niet erg!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:06 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dan zul je dus een erg domme vrouw moeten scoren, dan heb je de meeste kans dat je wens in vervulling gaat.
Niet vaak.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:00 schreef Friek_ het volgende:
Vraag me af hoe vaak dit een bewuste keuze is en hoe vaak het veroorzaakt wordt door het absurde eisenlijstje dat de hoogopgeleide vrouw hanteert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals in de grafiek te zien is, trouwen hoogopgeleide vrouwen tegenwoordig vaker dan laagopgeleide. Oftewel: ze hebben geen probleem bij het vinden van een partner.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:10 schreef Ysiranthe het volgende:
[..]
Niet vaak.Hbo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals in de grafiek te zien is, trouwen hoogopgeleide vrouwen tegenwoordig vaker dan laagopgeleide. Oftewel: ze hebben geen probleem bij het vinden van een partner.
Wat voor dikke gerda's heb jij in je omgeving dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:38 schreef Schurkenstaat het volgende:
of een Dominicaans vakantievriendje importeren. Een kind op de valreep. Vijf jaar later knokken om de alimentatie.
Ik ken ze en ik krijg er altijd een beetje dit gevoel bij:
Ik moest lachen.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:47 schreef Schurkenstaat het volgende:
[..]
Dit gaat over intelligente vrouwen.
Heeft zij geen last van.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 04:45 schreef PrepperNL het volgende:
Dus die vrouwen zijn eigenlijk helemaal niet intelligent aangezien de reden van het bestaan van vrouwen is voortplanting.
Kut IQ testen dus.
wat is de reden van bestaan van mannen dan? zuipen zeker?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 04:45 schreef PrepperNL het volgende:
Dus die vrouwen zijn eigenlijk helemaal niet intelligent aangezien de reden van het bestaan van vrouwen is voortplanting.
Kut IQ testen dus.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 04:45 schreef PrepperNL het volgende:
Kut IQ testen dus.
Vrouwen die intelligent zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]![]()
![]()
En wat versta jij daar zoal onder?
Aldus een wat minder intelligente man die met een schuin oog een nieuwsbericht leest waarin het gaat over intelligente vrouwen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:38 schreef Schurkenstaat het volgende:
Ik heb wel eens het idee dat dit stereotype vrouw zichzelf vooral voorbij loopt. Levend in de waan dat een carrière tot meer voldoening leidt dan een gezin. Een gezin is immers voor iedereen -elke simpele ziel- weggelegd, een carrière niet. Veel afleiding, lange dagen, nooit stilstaan bij de echte (niet materiele) zin van het leven.
En dan mekkeren als ze 38 zijn en de realiteit toeslaat. Gauw op een datingsite voor hoogopgeleide types of een Dominicaans vakantievriendje importeren. Een kind op de valreep. Vijf jaar later knokken om de alimentatie.
jepquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:18 schreef IntensiveGary het volgende:
NWS / 16,8 miljoen mensen in Nederland
Misschien zijn er ook wel gewoon genoeg mensen in Nederland en realiseren de slimmere vrouwen zich dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |