en toch zit je elke vrijdag voor de buis, naast pappa mamma chips te eten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:53 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Mislukt zangertje uit een van John de Mols wanstaltige talentenshowtjes.
Blijkbaar is TS een 12-jarige puber die zoiets "stoer" of "cool" schijnt te vinden. Maar dan nog: wat is er zo leuk aan een handtekening? Maar goed, dat is iets wat ik nooit gesnapt hebt- en ook nooit zal snappen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:44 schreef Emm16 het volgende:
Handtekening vragen aan Ben Saundersje bent toch geen 12?
Dit dus, ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:46 schreef LompeHork het volgende:
Terechte actie ook, ik val jou toch ook niet lastig met werkgerelateerde kutzooi tijdens je privétijd?
Smoesjes, Ben is uniek met al die lelijke tattoosquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:32 schreef postmortum het volgende:
was een grapje he , die jongen leek op Ben saunders
Was het zijn broer?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:32 schreef postmortum het volgende:
Kan je dat Gijp topic weghalen? Degene die dat gepost heeft loopt met zijn eigen domheid te koopquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:33 schreef Djeez het volgende:
[..]
Smoesjes, Ben is uniek met al die lelijke tattoos
ik moet binnen kort naar de Arena is het daar te doen bij Jong Ajax?quote:
Opzich wel oke al schijnt de beveiliging gisteren heel irritant te hebben gedaan tegen de 20 fans van Telstar.... Maar met de harde kern valt het allemaal wel mee verderquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik moet binnen kort naar de Arena is het daar te doen bij Jong Ajax?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:32 schreef postmortum het volgende:
Dat dus TS.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:33 schreef Djeez het volgende:
[..]
Smoesjes, Ben is uniek met al die lelijke tattoos
[Upd] Iemand anders dan Ben Saunders weigert FOK!ker handtekeningquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:32 schreef postmortum het volgende:
Ondanks dat ik het er roerend mee eens ben..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit. De gemiddelde Bulgaarse straatmuzikant heeft imo nog meer aanzien.
Op Ben Saunders lijken...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:32 schreef postmortum het volgende:
grote waffel daar, 2 bier kopen dan 1 gooien. T zijn de grootste kleuters van nederlandquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik moet binnen kort naar de Arena is het daar te doen bij Jong Ajax?
Baas.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:31 schreef LompeHork het volgende:
[Upd] Iemand anders dan Ben Saunders weigert FOK!ker handtekening
Nou, gefeliciteerd TS
nou, ligt eraan hoeveel geld ik toe zou krijgen, ik ben heel eerlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:06 schreef trovey het volgende:
Al zou ik geld toe krijgen dan zou ik nog geen handtekening willen hebben.
Zoveel kan Saunders me niet betalen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nou, ligt eraan hoeveel geld ik toe zou krijgen, ik ben heel eerlijk.
Niet dat ik fan ben van TVOH, maar ome John heeft er wel veel geld aan verdiend, hij verkoopt het programma aan veel landenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:53 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Mislukt zangertje uit een van John de Mols wanstaltige talentenshowtjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Petje af voor Ome John inderdaad, knap dat ie nog zoveel centjes uit al die talentenjacht variaties weet te persen. Blijkbaar zit de gemiddelde tokkie na tien jaar nog steeds elk weekend aan de buis gekluisterd voor deze bagger.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 05:14 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Niet dat ik fan ben van TVOH, maar ome John heeft er wel veel geld aan verdiend, hij verkoopt het programma aan veel landen
Mensen zoeken naar hersenloos vermaak op de buis. John geeft het ze. En die verdient er nog mooi aan ook. Niet dat 'ie het nodig had, maar toch.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:23 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Petje af voor Ome John inderdaad, knap dat ie nog zoveel centjes uit al die talentenjacht variaties weet te persen. Blijkbaar zit de gemiddelde tokkie na tien jaar nog steeds elk weekend aan de buis gekluisterd voor deze bagger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 06:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Omdat een foto meer dan 1000 woorden zegt![]()
.
[ afbeelding ]
Hang me er niet aan op maar iets dat niet iets waarmee je tatoeages kunt zetten (gezien ik volgens mij aan de linkerkant, rechts bij hem, links voor ons, een soort naald zie).quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:13 schreef Hallojo het volgende:
[..]Wat zijn die dingen onder zijn oksels?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 03:01 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ben Saunders
Duitstalige vriendin
Sittard___!!!
Leegstand binnenstad
GTA V
Echt grappig filmpje duurde hij maar langer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:36 schreef Bami_Flikker het volgende:
Handtekening vragen van een hommo
lol herkenbaar. nu niet meer hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:18 schreef murp het volgende:
[..]
en toch zit je elke vrijdag voor de buis, naast pappa mamma chips te eten.
jezus wat een kinderachtig filmpje. jij zeker gemaakt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:36 schreef Bami_Flikker het volgende:
Handtekening vragen van een hommo
Nee, k heb nog wel wat beters te doen in m'n levenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:55 schreef Basxt het volgende:
[..]
jezus wat een kinderachtig filmpje. jij zeker gemaakt?![]()
Idd, hersenloos vermaak is het gewoon. Ik kijk liever naar iets met wat meer inhoud, maar goed, iedereen zijn ding.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:23 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Petje af voor Ome John inderdaad, knap dat ie nog zoveel centjes uit al die talentenjacht variaties weet te persen. Blijkbaar zit de gemiddelde tokkie na tien jaar nog steeds elk weekend aan de buis gekluisterd voor deze bagger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |