abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129802602
Ik krijg nu de date gewoon niet gepland, probeer haar het initiatief te geven daarin, maar ze pakt het niet en laat het sudderen.. Wellicht een idee om haar volgende week te bellen? Gewoon spontaan.. De reden dat ik het niet deze week wil doen, is dat ik al 3 pogingen ondernomen heb om een 2de date te regelen, welke positief beantwoord werden, alleen niet concreet...
pi_129802797
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik krijg nu de date gewoon niet gepland, probeer haar het initiatief te geven daarin, maar ze pakt het niet en laat het sudderen.. Wellicht een idee om haar volgende week te bellen? Gewoon spontaan.. De reden dat ik het niet deze week wil doen, is dat ik al 3 pogingen ondernomen heb om een 2de date te regelen, welke positief beantwoord werden, alleen niet concreet...
Ik vind het knap dat je überhaupt nog met haar wilt daten. Ik had na de tweede poging de eer aan mezelf gehouden en haar verwijderd.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_129803010
Vakantie tussendoor enzo...
pi_129803194
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Misschien wil ze het laten doodbloeden...?
pi_129804178
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:55 schreef Wolken het volgende:

[..]

Ik vind het knap dat je überhaupt nog met haar wilt daten. Ik had na de tweede poging de eer aan mezelf gehouden en haar verwijderd.
Tja, op de een of andere reden kan ik dat niet.. Ze heeft "iets"..

quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:03 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Misschien wil ze het laten doodbloeden...?
Doodbloeden, zou kunnen.. Het aparte eraan is, dat als ik haar een bericht stuur, dat ik binnen 2 tot 5 minuten een antwoord heb.. Al ben ik wel degene die de boel initieert (dit was al voor de date zo, en nadien gebleven.. ). Wellicht vind ze de aandacht wel leuk..
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:27:32 #206
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129804300
Ze speelt met je. Grow a pair and stop it.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_129804339
quote:
Afkappen en move on
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_129804484
Hoe kap je het netjes af.. ? Of juist heel brutaal.. Wil het haar eigenlijk laten voelen wat ze mist.. Of klink ik nu heel erg??

[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2013 20:32:01 ]
pi_129804528
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hoe kap je het netjes af.. ?
Waarom zou je het netjes afkappen? Gewoon lekker niet meer reageren... :)
Of gewoon zeggen; krijg niet het gevoel dat je af wilt spreken, dus lijkt het mij beter het contact bij deze te stoppen.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_129804566
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Beste ...,

Jammer dat je niet meer reageert.

Tabee!

Zo gewoon.
pi_129804567
Date een tijdje met rust laten heeft effect. Ze begint mij ineens te overstelpen met vragen over m'n dag :D
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 augustus 2013 @ 20:33:05 #212
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_129804585
quote:
"Sorry, maar ik zie er geen heil meer in. Het lijkt erop dat je geen 2e date wilt. Even goede vrienden verder, maar zeg dat dan gewoon. Wat mij betreft houd het hier op. Veel succes met je toekomstige dates."

Zoiets.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_129804619
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:32 schreef Rickario het volgende:
Date een tijdje met rust laten heeft effect. Ze begint mij ineens te overstelpen met vragen over m'n dag :D
Volgens mij is dat afhankelijk van de persoon.. Bij de mijne hielp het niet.. Wat versta jij onder een tijdje?
pi_129804652
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Sorry, maar ik zie er geen heil meer in. Het lijkt erop dat je geen 2e date wilt. Even goede vrienden verder, maar zeg dat dan gewoon. Wat mij betreft houd het hier op. Veel succes met je toekomstige dates."

Zoiets.
Inderdaad. Niet gelijk de agressie modus in schieten. Gewoon neutraal zeggen. En dan niet meteen reageren wanneer zij een reactie stuurt. :P
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:35:27 #215
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_129804702
Je kan ook gewoon helemaal geen initiatief meer nemen en kijken of zij nog iets gaat doen.
Grijp ze!
pi_129804731
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:35 schreef japiedevlugge het volgende:
Je kan ook gewoon helemaal geen initiatief meer nemen en kijken of zij nog iets gaat doen.
Dat heb ik van donderdagavond tot dinsdagavond gedaan.. Geen reactie.. Noppes.

Dank voor de afkapreacties :)
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 augustus 2013 @ 20:36:48 #217
Brabo Bastard
pi_129804756
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat heb ik van donderdagavond tot dinsdagavond gedaan.. Geen reactie.. Noppes.

Dank voor de afkapreacties :)
Graag gedaan. Ik zou alvast op zoek gaan naar iemand die je tijd wel waard is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:38:47 #218
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129804831
quote:
Hoe kap je het netjes af.. ? Of juist heel brutaal.. Wil het haar eigenlijk laten voelen wat ze mist.. Of klink ik nu heel erg??
Dude :')_!

She's just not that into you. Jammer, absoluut, maar laat je niet zo opnaaien. Haar "laten voelen wat ze mist"... Kinderachtig, waardoor ze alleen maar blij zal zijn dat ze van je af is.

Je hebt lang genoeg gewacht nu en gezien je mate van frustratie erover denk ik dat het beter is om het af te kappen.

Bijvoorbeeld zo:

quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:32 schreef Wolken het volgende:

[..]

Beste ...,

Jammer dat je niet meer reageert.

Tabee!

Zo gewoon.
of zo

quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Sorry, maar ik zie er geen heil meer in. Het lijkt erop dat je geen 2e date wilt. Even goede vrienden verder, maar zeg dat dan gewoon. Wat mij betreft houdt het hier op. Veel succes met je toekomstige dates."

Zoiets.
pi_129804997
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:38 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dude :')_!

She's just not that into you. Jammer, absoluut, maar laat je niet zo opnaaien. Haar "laten voelen wat ze mist"... Kinderachtig, waardoor ze alleen maar blij zal zijn dat ze van je af is.

Je hebt lang genoeg gewacht nu en gezien je mate van frustratie erover denk ik dat het beter is om het af te kappen.

Bijvoorbeeld zo:

[..]

of zo

[..]

Ik zou optie 2 nemen, anders zou het alleen maar blijven knagen.
pi_129805006
@Yuki: Klopt, heb je gelijk in..
pi_129805468
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Volgens mij is dat afhankelijk van de persoon.. Bij de mijne hielp het niet.. Wat versta jij onder een tijdje?
Naja tijdje... :P
Paar dagen geleden hadden we een leuk gesprek via whatsapp (wat ik weer startte).
Ik moest aan het werk en zij later ook die dag. We moesten onze date nog vastleggen en we besloten dat 's avonds te doen. Ik sloot het gesprek af met "App me vanavond maar. Dan kunnen we iets vastleggen :P" oid.
Haar reactie: "Doe ik!"
Die avond dus geen reactie gekregen en ik haar die ochtend daarop maar gewoon gezegd dat ik een appje had verwacht. Vervolgens een reactie van haar gekregen dat ze in slaap gevallen was na haar werk enz bla bla bla en dat ze het enorm kut vond :P
Uiteraard pas een paar uur later gereageerd (laat haar ook maar even in onzekerheid zitten ;) ) Weer leuk gesprek gehad en date kunnen vastleggen. *O*
Sindsdien geen enkele keer het gesprek gestart en lult ze 's avonds de oren van m'n kop _O-

Misschien een beetje kinderachtig...maarrr...
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 augustus 2013 @ 20:53:15 #222
Brabo Bastard
pi_129805528
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:42 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik zou optie 2 nemen, anders zou het alleen maar blijven knagen.
Precies. Sluit je het ook af voor jezelf.

@weethetevennietmeer:

Genoeg anderen die, zoals gezegd, wel je tijd waard zijn :)
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 7 augustus 2013 @ 21:03:12 #223
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129806042
Doei Paiq-account :W
pi_129806121
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:03 schreef Yuki het volgende:
Doei Paiq-account :W
Waarom? Je hebt een relatie? :P
  woensdag 7 augustus 2013 @ 21:10:05 #225
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129806420
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:04 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Waarom? Je hebt een relatie? :P
Dat woord is nog niet gevallen, maar ik heb iig geen behoefte meer aan paiq :)
pi_129806426
Weethetevennietmeer, jammer, maar klinkt echt hopeloos idd, jullie contact..

Kom er net achter dat mijn ex, voor wie ik altijd nog een mega zwak heb, getrouwd is. Zuur.
Tis niet mijn week..
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 augustus 2013 @ 21:14:36 #227
Brabo Bastard
pi_129806670
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:10 schreef Sannne het volgende:

Kom er net achter dat mijn ex, voor wie ik altijd nog een mega zwak heb, getrouwd is. Zuur.
Tis niet mijn week..
Helaas, soms zit het mee en soms krijg je een ongelofelijke klap in je gezicht.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129807115
YUKI HEEFT VERKERING *O* *O*

Helemaal top!
pi_129807133
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:23 schreef Wolken het volgende:

Helemaal top!
Huh?
pi_129807213
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:23 schreef Sannne het volgende:

[..]

Huh?
Naja, paiq profiel verwijderd. Ik loop graag op de zaken vooruit.
pi_129807746
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:10 schreef Sannne het volgende:

Tis niet mijn week..
Dat is het zeker.. Het is ook niet jou week.. *geeft knuffel
pi_129809454
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat is het zeker.. Het is ook niet jou week.. *geeft knuffel
puntje puntje puntje

[ Bericht 0% gewijzigd door Rickario op 07-08-2013 22:07:31 ]
pi_129811895
Baalt als een stekker, maar moet de knoop doorhakken..

[ Bericht 74% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2013 22:45:07 ]
  woensdag 7 augustus 2013 @ 22:55:25 #234
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129812582
Dit zijn inderdaad de zwarte bladzijden uit je leven....maar je moet door.....
Gourmetten of steengrillen?
pi_129812723
quote:
Volgens mij maak je het zelf allemaal veel groter dan het is. Stop gewoon met berichten sturen, dan merk je vanzelf wel of ze je nog een keer wilt zien of niet. Hoor je niets, dan is ze of zo passief dat je daar toch je tijd niet aan wilt verspillen of heeft ze geen interesse.

Ik zou de moeite nemen om uit te leggen dat je door haar passieve gedrag een onzeker hondje bent geworden een beetje overbodig vinden.

Je zet jezelf er alleen maar mee voor lul.

Daarbij zou je ook zelf gewoon concreet wat kunnen plannen, hell. Achterlijke spelletjes die mensen spelen om vervolgens alles voor zichzelf te verzieken. :')
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 augustus 2013 @ 22:59:35 #236
Brabo Bastard
pi_129812777
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 22:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Baalt als een stekker, maar moet de knoop doorhakken..
Kerel, hoe langer je erover blijft tobben hoe meer last je ervan gaat hebben.

Korte pijn van maken ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129812921
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 22:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Volgens mij maak je het zelf allemaal veel groter dan het is. Stop gewoon met berichten sturen, dan merk je vanzelf wel of ze je nog een keer wilt zien of niet. Hoor je niets, dan is ze of zo passief dat je daar toch je tijd niet aan wilt verspillen of heeft ze geen interesse.

Ik zou de moeite nemen om uit te leggen dat je door haar passieve gedrag een onzeker hondje bent geworden een beetje overbodig vinden.

Je zet jezelf er alleen maar mee voor lul.

Daarbij zou je ook zelf gewoon concreet wat kunnen plannen, hell. Achterlijke spelletjes die mensen spelen om vervolgens alles voor zichzelf te verzieken. :')
Ik ga echt niet voor de 4de keer het voortouw nemen en nogmaals een voorstel doen.. Ze is zelf volwassen en slim genoeg.. (en weet donders goed dat ze aan zet is.. Ondertussen is ze een spel aan het spelen en geniet van de aandacht.. Echt niet hè) We zijn toch geen kinderen meer van 15, gewoon een volwassen man en vrouw.. Niets meer en niets minder..

Je hebt het lef om te daten, maar niet het lef om te zeggen dat je niet meer wil.. Kinderachtig gedrag.. bah

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2013 23:02:54 ]
pi_129813074
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik ga echt niet voor de 4de keer het voortouw nemen en nogmaals een voorstel doen.. Ze is zelf volwassen en slim genoeg.. (en weet donders goed dat ze aan zet is.. Ondertussen is ze een spel aan het spelen en geniet van de aandacht.. Echt niet hè) We zijn toch geen kinderen meer van 15, gewoon een volwassen man en vrouw.. Niets meer en niets minder..

Je hebt het lef om te daten, maar niet het lef om te zeggen dat je niet meer wil.. Kinderachtig gedrag.. bah
Kerel, zit er niet zo over in. Het is graag of niet. Laat haar gaan en ga verder met leven. Zat andere vrouwen. :)
pi_129813726

[ Bericht 100% gewijzigd door MisterClockOnTwelve op 07-08-2013 23:23:49 ]
  woensdag 7 augustus 2013 @ 23:25:38 #240
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129814181
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:23 schreef Wolken het volgende:

Helemaal top!
Wait, whut?! :o :+

quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:24 schreef Wolken het volgende:

[..]

Naja, paiq profiel verwijderd. Ik loop graag op de zaken vooruit.
Ja, dat wel :Y
pi_129814213
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

:P Ik had ff de rest van je berichten nog niet gelezen. Maar wat iedereen al zegt. Afkappen die handel. Ik heb er ook zo eentje gehad, die gewoon continue de dates bleef afzeggen en dan zei dat ze wel wilde daten, maar er gewoon elke keer iets tussen kwam. Daar heb je helemaal niks aan. Wel vervelend dat je al een date hebt gehad inmiddels.en haar wel leuk vond, maar er zijn tig leukere vrouwen.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 23:26:52 #242
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_129814256
Niet over in zitten inderdaad. Dit gebeurd echt zo vaak dat je het gewoon in moet calculeren dat het zo kan gaan. Bij daten gelden hele andere regels dan normale sociale interactie. Gevoel voert de boventoon en manieren zijn vrijwel niet aan de orde. Als iemand je leuk vindt dan krijg je ook heel veel aandacht, als iemand je niet (meer) leuk vindt dan besta je ook nauwelijks meer.

Bij normale contact met bijv. collega's/vrienden/kennisen is er geen gevoel en ben je dus netjes met elkaar.

Er zijn alsnog wel mensen die altijd netjes blijven, maar het is dan wel jezelf pushen omdat je voor je gevoel afstand doet van iemand. En zo'n afbreek bericht is altijd vervelend. Je moet iemand gaan afwijzen die zich kwetsbaar opstelt aan je.
Grijp ze!
pi_129814359
Nou mijn date houdt iig haar policy van "1 bericht per dag" vast :P. Dus ik ga er lekker in mee en stuur haar ook gewoon 1 bericht per dag. Het is een keer wat anders wat ik gewend ben, maar misschien werkt dit wel in tegenstelling tot mijn vorige dates ;)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 23:30:20 #244
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129814462
Waarom zoveel nadenken bij het whatsappen? :')

Toegegeven, ik overanalyseer het ook wel eens, maar ik lees hier complete strategieën... Waarom zo geforceerd?
pi_129814781
quote:
5s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:30 schreef Yuki het volgende:

Toegegeven, ik overanalyseer het ook wel eens, maar ik lees hier complete strategieën... Waarom zo geforceerd?
Mwa geforceerd ben ik niet echt meer. Dat was ik juist in het verleden. Probeer het nou met iets meer ontspanning te benaderen en daar voel ik mezelf iig wel prettiger bij.
pi_129815585
quote:
5s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:30 schreef Yuki het volgende:

Ik heb nu leuk contact met een jongen, en voor het eerst kan ik dat bijna helemaal loslaten. Mede omdat hij best wel direct is, dus ik ook vrij snel weet waar ik aan toe ben. Heeeerlijk, gewoon zo ontspannen appen en niet meteen stressen of het niet teveel is enzo.

Maar ik herken de gedachtes wel heel erg hoor, blijf zelf toch ook vaak afwachten om te kijken hoeveel interesse er nog is.
pi_129816240
Beter gewoon direct zijn op whatsapp, weten beide partijen waar ze aan toe zijn. Gemierenneuk met strategieen, overanalyseren etc. :') Gewoon vragen als je iets wilt weten.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 00:26:16 #248
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_129816910
Ik krijg op paiq net dit verzoek via een speeddate (!)

quote:
wij zoeken een man die samen met mijn neef (partner) mij wil verwennen terwijl ik vastgebond lig.
Terwiijl de een mij neukt of beft, doet de ander de penis in de mond en er wordt afgewisseld en de hele avond / nacht door gegaan..
Lijkt jou dit wat? Ik hou niet van condooms in mijn mond, dus je moet gezond zijn?
8)7
Jawel, je keek.
  Moderator / Redactie FP donderdag 8 augustus 2013 @ 00:27:08 #249
Brabo Bastard
pi_129816943
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:26 schreef jna het volgende:

[..]

8)7
Ze zijn in ieder geval duidelijk.
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 8 augustus 2013 @ 00:28:05 #250
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129816978
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:26 schreef jna het volgende:

[..]

8)7
Dus? Wat is je klacht?
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')