Helaas, soms zit het mee en soms krijg je een ongelofelijke klap in je gezicht.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:10 schreef Sannne het volgende:
Weethetevennietmeer, jammer, maar klinkt echt hopeloos idd, jullie contact..
Kom er net achter dat mijn ex, voor wie ik altijd nog een mega zwak heb, getrouwd is. Zuur.
Tis niet mijn week..
Naja, paiq profiel verwijderd. Ik loop graag op de zaken vooruit.quote:
Dat is het zeker.. Het is ook niet jou week.. *geeft knuffelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:10 schreef Sannne het volgende:
Weethetevennietmeer, jammer, maar klinkt echt hopeloos idd, jullie contact..
Kom er net achter dat mijn ex, voor wie ik altijd nog een mega zwak heb, getrouwd is. Zuur.
Tis niet mijn week..
puntje puntje puntjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat is het zeker.. Het is ook niet jou week.. *geeft knuffel
Volgens mij maak je het zelf allemaal veel groter dan het is. Stop gewoon met berichten sturen, dan merk je vanzelf wel of ze je nog een keer wilt zien of niet. Hoor je niets, dan is ze of zo passief dat je daar toch je tijd niet aan wilt verspillen of heeft ze geen interesse.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hoe kap je het netjes af.. ? Of juist heel brutaal.. Wil het haar eigenlijk laten voelen wat ze mist.. Of klink ik nu heel erg??
Kerel, hoe langer je erover blijft tobben hoe meer last je ervan gaat hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Baalt als een stekker, maar moet de knoop doorhakken..
Ik ga echt niet voor de 4de keer het voortouw nemen en nogmaals een voorstel doen.. Ze is zelf volwassen en slim genoeg.. (en weet donders goed dat ze aan zet is.. Ondertussen is ze een spel aan het spelen en geniet van de aandacht.. Echt niet hè) We zijn toch geen kinderen meer van 15, gewoon een volwassen man en vrouw.. Niets meer en niets minder..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij maak je het zelf allemaal veel groter dan het is. Stop gewoon met berichten sturen, dan merk je vanzelf wel of ze je nog een keer wilt zien of niet. Hoor je niets, dan is ze of zo passief dat je daar toch je tijd niet aan wilt verspillen of heeft ze geen interesse.
Ik zou de moeite nemen om uit te leggen dat je door haar passieve gedrag een onzeker hondje bent geworden een beetje overbodig vinden.
Je zet jezelf er alleen maar mee voor lul.
Daarbij zou je ook zelf gewoon concreet wat kunnen plannen, hell. Achterlijke spelletjes die mensen spelen om vervolgens alles voor zichzelf te verzieken.
Kerel, zit er niet zo over in. Het is graag of niet. Laat haar gaan en ga verder met leven. Zat andere vrouwen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik ga echt niet voor de 4de keer het voortouw nemen en nogmaals een voorstel doen.. Ze is zelf volwassen en slim genoeg.. (en weet donders goed dat ze aan zet is.. Ondertussen is ze een spel aan het spelen en geniet van de aandacht.. Echt niet hè) We zijn toch geen kinderen meer van 15, gewoon een volwassen man en vrouw.. Niets meer en niets minder..
Je hebt het lef om te daten, maar niet het lef om te zeggen dat je niet meer wil.. Kinderachtig gedrag.. bah
Wait, whut?!quote:
Ja, dat welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:24 schreef Wolken het volgende:
[..]
Naja, paiq profiel verwijderd. Ik loop graag op de zaken vooruit.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik ga echt niet voor de 4de keer het voortouw nemen en nogmaals een voorstel doen.. Ze is zelf volwassen en slim genoeg.. (en weet donders goed dat ze aan zet is.. Ondertussen is ze een spel aan het spelen en geniet van de aandacht.. Echt niet hè) We zijn toch geen kinderen meer van 15, gewoon een volwassen man en vrouw.. Niets meer en niets minder..
Je hebt het lef om te daten, maar niet het lef om te zeggen dat je niet meer wil.. Kinderachtig gedrag.. bah
Mwa geforceerd ben ik niet echt meer. Dat was ik juist in het verleden. Probeer het nou met iets meer ontspanning te benaderen en daar voel ik mezelf iig wel prettiger bij.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:30 schreef Yuki het volgende:
Waarom zoveel nadenken bij het whatsappen?
Toegegeven, ik overanalyseer het ook wel eens, maar ik lees hier complete strategieën... Waarom zo geforceerd?
Ik heb nu leuk contact met een jongen, en voor het eerst kan ik dat bijna helemaal loslaten. Mede omdat hij best wel direct is, dus ik ook vrij snel weet waar ik aan toe ben. Heeeerlijk, gewoon zo ontspannen appen en niet meteen stressen of het niet teveel is enzo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:30 schreef Yuki het volgende:
Waarom zoveel nadenken bij het whatsappen?
Toegegeven, ik overanalyseer het ook wel eens, maar ik lees hier complete strategieën... Waarom zo geforceerd?
quote:wij zoeken een man die samen met mijn neef (partner) mij wil verwennen terwijl ik vastgebond lig.
Terwiijl de een mij neukt of beft, doet de ander de penis in de mond en er wordt afgewisseld en de hele avond / nacht door gegaan..
Lijkt jou dit wat? Ik hou niet van condooms in mijn mond, dus je moet gezond zijn?
Ze zijn in ieder geval duidelijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:26 schreef jna het volgende:
Ik krijg op paiq net dit verzoek via een speeddate (!)
[..]
Dus? Wat is je klacht?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:26 schreef jna het volgende:
Ik krijg op paiq net dit verzoek via een speeddate (!)
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |