abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129802602
Ik krijg nu de date gewoon niet gepland, probeer haar het initiatief te geven daarin, maar ze pakt het niet en laat het sudderen.. Wellicht een idee om haar volgende week te bellen? Gewoon spontaan.. De reden dat ik het niet deze week wil doen, is dat ik al 3 pogingen ondernomen heb om een 2de date te regelen, welke positief beantwoord werden, alleen niet concreet...
pi_129802797
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik krijg nu de date gewoon niet gepland, probeer haar het initiatief te geven daarin, maar ze pakt het niet en laat het sudderen.. Wellicht een idee om haar volgende week te bellen? Gewoon spontaan.. De reden dat ik het niet deze week wil doen, is dat ik al 3 pogingen ondernomen heb om een 2de date te regelen, welke positief beantwoord werden, alleen niet concreet...
Ik vind het knap dat je überhaupt nog met haar wilt daten. Ik had na de tweede poging de eer aan mezelf gehouden en haar verwijderd.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_129803010
Vakantie tussendoor enzo...
pi_129803194
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Misschien wil ze het laten doodbloeden...?
pi_129804178
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:55 schreef Wolken het volgende:

[..]

Ik vind het knap dat je überhaupt nog met haar wilt daten. Ik had na de tweede poging de eer aan mezelf gehouden en haar verwijderd.
Tja, op de een of andere reden kan ik dat niet.. Ze heeft "iets"..

quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:03 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Misschien wil ze het laten doodbloeden...?
Doodbloeden, zou kunnen.. Het aparte eraan is, dat als ik haar een bericht stuur, dat ik binnen 2 tot 5 minuten een antwoord heb.. Al ben ik wel degene die de boel initieert (dit was al voor de date zo, en nadien gebleven.. ). Wellicht vind ze de aandacht wel leuk..
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:27:32 #206
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129804300
Ze speelt met je. Grow a pair and stop it.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_129804339
quote:
Afkappen en move on
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_129804484
Hoe kap je het netjes af.. ? Of juist heel brutaal.. Wil het haar eigenlijk laten voelen wat ze mist.. Of klink ik nu heel erg??

[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2013 20:32:01 ]
pi_129804528
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hoe kap je het netjes af.. ?
Waarom zou je het netjes afkappen? Gewoon lekker niet meer reageren... :)
Of gewoon zeggen; krijg niet het gevoel dat je af wilt spreken, dus lijkt het mij beter het contact bij deze te stoppen.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_129804566
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Beste ...,

Jammer dat je niet meer reageert.

Tabee!

Zo gewoon.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_129804567
Date een tijdje met rust laten heeft effect. Ze begint mij ineens te overstelpen met vragen over m'n dag :D
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 augustus 2013 @ 20:33:05 #212
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_129804585
quote:
"Sorry, maar ik zie er geen heil meer in. Het lijkt erop dat je geen 2e date wilt. Even goede vrienden verder, maar zeg dat dan gewoon. Wat mij betreft houd het hier op. Veel succes met je toekomstige dates."

Zoiets.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_129804619
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:32 schreef Rickario het volgende:
Date een tijdje met rust laten heeft effect. Ze begint mij ineens te overstelpen met vragen over m'n dag :D
Volgens mij is dat afhankelijk van de persoon.. Bij de mijne hielp het niet.. Wat versta jij onder een tijdje?
pi_129804652
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Sorry, maar ik zie er geen heil meer in. Het lijkt erop dat je geen 2e date wilt. Even goede vrienden verder, maar zeg dat dan gewoon. Wat mij betreft houd het hier op. Veel succes met je toekomstige dates."

Zoiets.
Inderdaad. Niet gelijk de agressie modus in schieten. Gewoon neutraal zeggen. En dan niet meteen reageren wanneer zij een reactie stuurt. :P
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:35:27 #215
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_129804702
Je kan ook gewoon helemaal geen initiatief meer nemen en kijken of zij nog iets gaat doen.
Grijp ze!
pi_129804731
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:35 schreef japiedevlugge het volgende:
Je kan ook gewoon helemaal geen initiatief meer nemen en kijken of zij nog iets gaat doen.
Dat heb ik van donderdagavond tot dinsdagavond gedaan.. Geen reactie.. Noppes.

Dank voor de afkapreacties :)
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 augustus 2013 @ 20:36:48 #217
Brabo Bastard
pi_129804756
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat heb ik van donderdagavond tot dinsdagavond gedaan.. Geen reactie.. Noppes.

Dank voor de afkapreacties :)
Graag gedaan. Ik zou alvast op zoek gaan naar iemand die je tijd wel waard is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:38:47 #218
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129804831
quote:
Hoe kap je het netjes af.. ? Of juist heel brutaal.. Wil het haar eigenlijk laten voelen wat ze mist.. Of klink ik nu heel erg??
Dude :')_!

She's just not that into you. Jammer, absoluut, maar laat je niet zo opnaaien. Haar "laten voelen wat ze mist"... Kinderachtig, waardoor ze alleen maar blij zal zijn dat ze van je af is.

Je hebt lang genoeg gewacht nu en gezien je mate van frustratie erover denk ik dat het beter is om het af te kappen.

Bijvoorbeeld zo:

quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:32 schreef Wolken het volgende:

[..]

Beste ...,

Jammer dat je niet meer reageert.

Tabee!

Zo gewoon.
of zo

quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Sorry, maar ik zie er geen heil meer in. Het lijkt erop dat je geen 2e date wilt. Even goede vrienden verder, maar zeg dat dan gewoon. Wat mij betreft houdt het hier op. Veel succes met je toekomstige dates."

Zoiets.
pi_129804997
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:38 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dude :')_!

She's just not that into you. Jammer, absoluut, maar laat je niet zo opnaaien. Haar "laten voelen wat ze mist"... Kinderachtig, waardoor ze alleen maar blij zal zijn dat ze van je af is.

Je hebt lang genoeg gewacht nu en gezien je mate van frustratie erover denk ik dat het beter is om het af te kappen.

Bijvoorbeeld zo:

[..]

of zo

[..]

Ik zou optie 2 nemen, anders zou het alleen maar blijven knagen.
pi_129805006
@Yuki: Klopt, heb je gelijk in..
pi_129805468
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Volgens mij is dat afhankelijk van de persoon.. Bij de mijne hielp het niet.. Wat versta jij onder een tijdje?
Naja tijdje... :P
Paar dagen geleden hadden we een leuk gesprek via whatsapp (wat ik weer startte).
Ik moest aan het werk en zij later ook die dag. We moesten onze date nog vastleggen en we besloten dat 's avonds te doen. Ik sloot het gesprek af met "App me vanavond maar. Dan kunnen we iets vastleggen :P" oid.
Haar reactie: "Doe ik!"
Die avond dus geen reactie gekregen en ik haar die ochtend daarop maar gewoon gezegd dat ik een appje had verwacht. Vervolgens een reactie van haar gekregen dat ze in slaap gevallen was na haar werk enz bla bla bla en dat ze het enorm kut vond :P
Uiteraard pas een paar uur later gereageerd (laat haar ook maar even in onzekerheid zitten ;) ) Weer leuk gesprek gehad en date kunnen vastleggen. *O*
Sindsdien geen enkele keer het gesprek gestart en lult ze 's avonds de oren van m'n kop _O-

Misschien een beetje kinderachtig...maarrr...
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 augustus 2013 @ 20:53:15 #222
Brabo Bastard
pi_129805528
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:42 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik zou optie 2 nemen, anders zou het alleen maar blijven knagen.
Precies. Sluit je het ook af voor jezelf.

@weethetevennietmeer:

Genoeg anderen die, zoals gezegd, wel je tijd waard zijn :)
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 7 augustus 2013 @ 21:03:12 #223
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129806042
Doei Paiq-account :W
pi_129806121
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:03 schreef Yuki het volgende:
Doei Paiq-account :W
Waarom? Je hebt een relatie? :P
  woensdag 7 augustus 2013 @ 21:10:05 #225
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129806420
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:04 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Waarom? Je hebt een relatie? :P
Dat woord is nog niet gevallen, maar ik heb iig geen behoefte meer aan paiq :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')