Ja, dat is ie ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:41 schreef FredVleespet het volgende:
Zou Marc van der Linden ook homo zijn?
Hij heeft gewoon gelijk. Bij ons in het vriendenteam kwam ook iemand uit de kast. Prima, tegen heb gezegd dat we er geen enkele problemen mee hebben en we zijn weer doorgegaan met de wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat lult die René stom zeg
Die man loopt met zijn eigen domheid te koop.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja die dikke kent tientallen homo's in de voetballerij.
Zoek het uit.
Hij zou niet eens de basis 11 van oranje op kunnen noemen.
twitter:mauricedehond twitterde op dinsdag 06-08-2013 om 18:46:47Uit onderzoek met meer dan 5000 ondervraagden blijkt dat homo's duidelijk andere sportvoorkeuren hebben dan hetero's. http://t.co/FK6znW973z reageer retweet
Op het einde zegt hij "ik heb niks met voetbal", wat loopt hij dan uit zijn nek te kletsen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
Die vies dikke man die tientallen homofiele voetballers kentAls die roddelnichten van Boulevard ook maar een kasthomo zouden kennen hadden ze dit allang breeduit uitgemeten in die pulpshow van ze.
Ik vraag me af wat er in mensen omgaat dat ze dit soort dingen verzinnen. Net als die Ben Saunders die claimt iemand te kennen die met vele profvoetballers het bed deelt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Op het einde zegt hij "ik heb niks met voetbal", wat loopt hij dan uit zijn nek te kletsen?
Aandachtsgeil, zo is dat hele wereldje met die BN'ers.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er in mensen omgaat dat ze dit soort dingen verzinnen. Net als die Ben Saunders die claimt iemand te kennen die met vele profvoetballers het bed deelt.
twitter:mauricedehond twitterde op dinsdag 06-08-2013 om 18:49:191 op 9 volwassen mannen zegt homo te zijn. 1 op de 70 tot 80 actieve manlijke voetballers in clubverband is homo. http://t.co/FK6znW973z reageer retweet
Het is een eng wereldje, ik zou daar nooit bij willen horen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aandachtsgeil, zo is dat hele wereldje met die BN'ers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |