Omdat het hele uit de kast kom probleem momenteel een belangrijke discussie is. Aangezien poten rammen nog altijd van alle tijden is en daar best aandacht gevraagd voor mag worden. Zeker gezien de praktijken in Rusland bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:57 schreef Ferdii het volgende:
[..]
aan de hand van welke feiten stel jij dat dit een belangrijke discussie is, omdat dit zoveel voorkomt?
Hihi, hij zei ballen met vrienden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:58 schreef Confetti het volgende:
[..]
Voetbal op absolute topniveau is natuurlijk anders dan ballen met je vrienden op een zaterdagmiddag.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hihi, hij zei ballen met vrienden.
Het staat dan wel tussen aanhalingstekens, maar ik distantieer me hier ff volledig vanquote:
Dat klopt dus niet, omdat het argument daarmee omgedraaid wordt. Er zijn immers geen homo's uit de kast omdat het in de voetballerij minder geaccepteerd is. Dat lijkt me een prima weerlegging van wat Gijp zegt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zijn argumentatie is onzorgvuldig, allicht, het is Gijp. Niet de meest welbespraakte man van dit land en die bij VI alleen maar op de stoel zit om anderen te schofferen. Maar in deze heeft hij met 'er zijn gewoon weinig homo's in de voetballerij' wellicht wel gewoon een goed punt. Waarom blijven roepen over homo's die uit de kast moeten komen in de voetballerij, als er helemaal geen homo's zijn? Dat is een prima uiteenzetting.
Haha oke wat gemakkelijk van me inderdaadquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het staat dan wel tussen aanhalingstekens, maar ik distantieer me hier ff volledig van.
Nee, niet omdat het minder geaccepteerd is, maar omdat er gewoon minder zijn in die wereld. Ik geloof daar best in, alleen is dat nooit aan te tonen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:01 schreef thettes het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet, omdat het argument daarmee omgedraaid wordt. Er zijn immers geen homo's uit de kast omdat het in de voetballerij minder geaccepteerd is. Dat lijkt me een prima weerlegging van wat Gijp zegt.
Overigens zit ie er volgens mij niet om te schofferen, maar voor de anekdotes en soms flauwe maar geweldig grappige geintjes.
Jij wist in de wedstrijden die je in het amateurvoetbal speelde altijd of er homoseksuelen in het andere team zaten. Dat soort zaken werd van te voren altijd even bekend gemaakt via de vereniging? Sorry hoor, ik kan me er niet echt iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
toen ik bukte tijdens het douchen natuurlijk!!!Maar even serieus dat was van sommige jongens gewoon bekend
Dat is niet veel. Terwijl het percentage vrouwen 50% schijnt te zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef Nober het volgende:
http://nos.nl/audio/53729(...)n-de-kleedkamer.html
[..]
Susie Wolff is testrijder bij Williams en Maria de Villota (Marussia) heeft een ongeluk gehad bij een demonstratie.
Ik kijk dus eigenlijk nooit VI en ik heb het er over, en met mij nog veel meer mensen waarvan ik zeker wet dat ze nooit VI kijken. Het haalt alle landelijke media, dus dan hebben niet alleen de voetbalfans (laat ik het zo ff zeggen) er over.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:02 schreef thettes het volgende:
[..]
Haha oke wat gemakkelijk van me inderdaad. Ik bedoel gewoon de mensen die VI kijken en daar op een forum over napraten. Geen wonder dat het op diegenen overkomt als of het hele land het er over heeft.
Fantastisch inderdaad. Johan is een leuke onruststoker, maar uiteindelijk niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:02 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_voetbalwereld.html
Van de eigenlijk club natuurlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:03 schreef Samson het volgende:
[..]
Jij wist in de wedstrijden die je in het amateurvoetbal speelde altijd of er homoseksuelen in het andere team zaten. Dat soort zaken werd van te voren altijd even bekend gemaakt via de vereniging? Sorry hoor, ik kan me er niet echt iets bij voorstellen.
- ''Er zijn homo's, en ik ken ze hoor''quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:03 schreef thettes het volgende:
[..]
Fantastisch inderdaad. Johan is een leuke onruststoker, maar uiteindelijk niet serieus te nemen.
niet van andere verenigingen maar bij ons in de club was het van 4 jongens bekend dat ze homoseksueel zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:03 schreef Samson het volgende:
toen ik bukte tijdens het douchen natuurlijk!!! Maar even serieus dat was van sommige jongens gewoon bekend
hahahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van de eigenlijk club natuurlijk.
Gijp is z'n kip met de gouden eieren bij de VI boekenclub.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
- ''Er zijn homo's, en ik ken ze hoor''
- ''Ben er nog nooit één tegengekomen''
![]()
Ik heb toch echt gehoord wat hij zei en dat was bovenstaande. Of is dit zo'n Cruijffesque 'ja hij zei wel X, maar als we dat door de vertaalmachine gooien dan bedoelde hij dus eigenlijk Y' argument?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was dus absoluut niet zijn punt, maar dat is een punt wat de publieke opinie er maar wat graag van wil maken.
Waarom quote je een tekst die ik helemaal niet schreef????quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
niet van andere verenigingen maar bij ons in de club was het van 4 jongens bekend dat ze homoseksueel zijn
mmm vaag zegquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Waarom quote je een tekst die ik helemaal niet schreef????
Er zijn homos...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
- ''Er zijn homo's, en ik ken ze hoor''
- ''Ben er nog nooit één tegengekomen''
![]()
Tegenwoordig heel normaal hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:03 schreef Samson het volgende:
[..]
Jij wist in de wedstrijden die je in het amateurvoetbal speelde altijd of er homoseksuelen in het andere team zaten. Dat soort zaken werd van te voren altijd even bekend gemaakt via de vereniging? Sorry hoor, ik kan me er niet echt iets bij voorstellen.
In de IndyCar series heb je er vier, Simona de Silvestro, Pippa Mann, Ana Beatriz en Katherine Legge.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is niet veel. Terwijl het percentage vrouwen 50% schijnt te zijn
11% (Hansie: Is het al 11?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:13 schreef Nober het volgende:
[..]
In de IndyCar series heb je er vier, Simona de Silvestro, Pippa Mann, Ana Beatriz en Katherine Legge.
De Silvestro staat 19de met 226 punten met als hoogste finish dit jaar een 6de plaats. Zou ze lesbisch zijn?
Zijn er aparte rankings voor vrouwen net als bv vrouwentennis, of doen ze mee tussen de mannen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:13 schreef Nober het volgende:
[..]
In de IndyCar series heb je er vier, Simona de Silvestro, Pippa Mann, Ana Beatriz en Katherine Legge.
De Silvestro staat 19de met 226 punten met als hoogste finish dit jaar een 6de plaats. Zou ze lesbisch zijn?
De supporters waren hier altijd feilloos van op de hoogte en gaven dit door tijdens de wedstrijdquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:03 schreef Samson het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |