abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129759929
quote:
Godver zelfs fok trapt in die Twitter kloon
٩๏̯͡๏)۶
pi_129759940
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:52 schreef Samson het volgende:
Hoe kwam je daar dan achter?
toen ik bukte tijdens het douchen natuurlijk!!! :D Maar even serieus dat was van sommige jongens gewoon bekend
pi_129759956
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:53 schreef Evertjan het volgende:

[..]

toen ik bukte tijdens het douchen natuurlijk!!!
Ik wilde hem net maken ;(
pi_129759957
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:50 schreef thettes het volgende:

[..]

Zijn gedachtengang is simpel, hij verwart oorzaak en gevolg. Namelijk dat hij niet veel homo's ziet OMDAT de voetballerij juist zo'n 'aparte' cultuur is. En dat niet iedere homo dansend in een string naar de toppers gaat en je dus niet zo 'herkent'.

Dat is in mijn ogen wel incorrect, maar idd heus geen teken van haat of iets dergelijks.
Iets wat in jouw ogen anders is, is niet per se incorrect. Enorm verschil. Verder raad ik je aan het fragment eens terug te kijken en nog eens goed naar de insteek van zijn betoog te luisteren. Want de enige die momenteel wat verward is ben jij.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_129759996
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:50 schreef thettes het volgende:

[..]

Zijn gedachtengang is simpel, hij verwart oorzaak en gevolg. Namelijk dat hij niet veel homo's ziet OMDAT de voetballerij juist zo'n 'aparte' cultuur is. En dat niet iedere homo dansend in een string naar de toppers gaat en je dus niet zo 'herkent'.

Dat is in mijn ogen wel incorrect, maar idd heus geen teken van haat of iets dergelijks.
gijp geeft met die uitspraken enkel aan dat we doorslaan in het hebben van clubjes. Laat mensen lekker hun gang gaan en als de knvb voor homo participatie is, laat ze dan de gevolgen aanpakken in plaats van te roepen dat ze voor zijn, maar ondertussen niks doen. V praag is gewoon stiekem zelf homo en wilt niet als eerste uit de kast komen :+

Daarnaast, welke andere "mannelijke" sport zijn wel homo's

Heb er nog nooit 1 gezien in worstelen, kickboxen, rugby etc :P

de hele discussie is niet van belang omdat het niet speelt.
hardcoholic
pi_129760024
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Iets wat in jouw ogen anders is, is niet per se incorrect. Enorm verschil. Verder raad ik je aan het fragment eens terug te kijken en nog eens goed naar de insteek van zijn betoog te luisteren. Want de enige die momenteel wat verward is ben jij.
Daarom formuleer ik ook zorgvuldig en zeg ik 'in mijn ogen'. En geef ik aan waar zijn argumentatie onzorgvuldig is. Ik heb dan liever dat je daarop ingaat dan mij als een mr bigstar te gaan uitleggen hoe relativisme werkt en me vervolgens verward te noemen. Dat is namelijk helemaal niet relevant.
pi_129760046
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:55 schreef Ferdii het volgende:

de hele discussie is niet van belang omdat het niet speelt.
Dat is dan ook weer niet waar. Het speelt wél. Alleen moet het land er niet zo'n heisa van maken en moet Gijp gewoon wat slimmer formuleren, maar dat is nooit z'n sterkste kant geweest.
In Southern Sun
pi_129760050
pi_129760075
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat is dan ook weer niet waar. Het speelt wél. Alleen moet het land er niet zo'n heisa van maken en moet Gijp gewoon wat slimmer formuleren, maar dat is nooit z'n sterkste kant geweest.
aan de hand van welke feiten stel jij dat dit een belangrijke discussie is, omdat dit zoveel voorkomt?
hardcoholic
pi_129760085
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Iets wat in jouw ogen anders is, is niet per se incorrect. Enorm verschil. Verder raad ik je aan het fragment eens terug te kijken en nog eens goed naar de insteek van zijn betoog te luisteren. Want de enige die momenteel wat verwart ben jij.
Zijn argument was heel simpel 'Homo's zijn verwijfd en voetbal is geen sport voor verwijfde mannen'. Als extra argument poneerde hij dan nog dat hij nog nooit een homo was tegengekomen in zijn actieve voetbalcarrière. De majorpremisse in het eerste argument strookt niet met de ervaring die ik heb m.b.t. homo's onder collega's / familie / kennissen / vrienden. De tweede is natuurlijk exact hetgeen je zou verwachten indien er sprake was van een cultuur die het uit de kast komen onmogelijk maakt, dus dat is ook geen valide argument.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_129760106
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:56 schreef thettes het volgende:

[..]

Daarom formuleer ik ook zorgvuldig en zeg ik 'in mijn ogen'. En geef ik aan waar zijn argumentatie onzorgvuldig is. Ik heb dan liever dat je daarop ingaat dan mij als een mr bigstar te gaan uitleggen hoe relativisme werkt en me vervolgens verward te noemen. Dat is namelijk helemaal niet relevant.
Zijn argumentatie is onzorgvuldig, allicht, het is Gijp. Niet de meest welbespraakte man van dit land en die bij VI alleen maar op de stoel zit om anderen te schofferen. Maar in deze heeft hij met 'er zijn gewoon weinig homo's in de voetballerij' wellicht wel gewoon een goed punt. Waarom blijven roepen over homo's die uit de kast moeten komen in de voetballerij, als er helemaal geen homo's zijn? Dat is een prima uiteenzetting.
In Southern Sun
pi_129760109
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zijn argument was heel simpel 'Homo's zijn verwijfd en voetbal is geen sport voor verwijfde mannen'. Als extra argument poneerde hij dan nog dat hij nog nooit een homo was tegengekomen in zijn actieve voetbalcarrière. De majorpremisse in het eerste argument strookt niet met de ervaring die ik heb m.b.t. homo's onder collega's / familie / kennissen / vrienden. De tweede is natuurlijk exact hetgeen je zou verwachten indien er sprake was van een cultuur die het uit de kast komen onmogelijk maakt, dus dat is ook geen valide argument.
Voetbal op absolute topniveau is natuurlijk anders dan ballen met je vrienden op een zaterdagmiddag.
pi_129760118
ik weet trouwens nog niet wat mijn mening is in deze discussie aangezien ik nog niet wat wat de mening is van Johannes Vermeer
pi_129760123
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Klopt. Maar 'het land' lijkt me wat sterk, het is gewoon een mediarelletje dat vooral 'jullie' VI-hools sterk meekrijgen.

Overigens kijk ik heel vaak VI, kan ik regelmatig lachen om Gijpie, maar nu begon ik me echt gewoon echt te ergeren aan de (in mijn ogen) grote domheid van wat hij allemaal zei. En dat heb ik echt niet gauw.
pi_129760126
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat was dus absoluut niet zijn punt, maar dat is een punt wat de publieke opinie er maar wat graag van wil maken.
In Southern Sun
pi_129760158
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:57 schreef Ferdii het volgende:

[..]

aan de hand van welke feiten stel jij dat dit een belangrijke discussie is, omdat dit zoveel voorkomt?
Omdat het hele uit de kast kom probleem momenteel een belangrijke discussie is. Aangezien poten rammen nog altijd van alle tijden is en daar best aandacht gevraagd voor mag worden. Zeker gezien de praktijken in Rusland bijvoorbeeld.
In Southern Sun
pi_129760172
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:58 schreef Confetti het volgende:

[..]

Voetbal op absolute topniveau is natuurlijk anders dan ballen met je vrienden op een zaterdagmiddag.
Hihi, hij zei ballen met vrienden.
In Southern Sun
pi_129760184
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hihi, hij zei ballen met vrienden.
:D
hardcoholic
pi_129760197
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:59 schreef thettes het volgende:
'jullie' VI-hools
Het staat dan wel tussen aanhalingstekens, maar ik distantieer me hier ff volledig van :D.
In Southern Sun
pi_129760215
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zijn argumentatie is onzorgvuldig, allicht, het is Gijp. Niet de meest welbespraakte man van dit land en die bij VI alleen maar op de stoel zit om anderen te schofferen. Maar in deze heeft hij met 'er zijn gewoon weinig homo's in de voetballerij' wellicht wel gewoon een goed punt. Waarom blijven roepen over homo's die uit de kast moeten komen in de voetballerij, als er helemaal geen homo's zijn? Dat is een prima uiteenzetting.
Dat klopt dus niet, omdat het argument daarmee omgedraaid wordt. Er zijn immers geen homo's uit de kast omdat het in de voetballerij minder geaccepteerd is. Dat lijkt me een prima weerlegging van wat Gijp zegt.

Overigens zit ie er volgens mij niet om te schofferen, maar voor de anekdotes en soms flauwe maar geweldig grappige geintjes.
pi_129760251
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het staat dan wel tussen aanhalingstekens, maar ik distantieer me hier ff volledig van :D.
Haha oke wat gemakkelijk van me inderdaad :D. Ik bedoel gewoon de mensen die VI kijken en daar op een forum over napraten. Geen wonder dat het op diegenen overkomt als of het hele land het er over heeft.
pi_129760253
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:01 schreef thettes het volgende:

[..]

Dat klopt dus niet, omdat het argument daarmee omgedraaid wordt. Er zijn immers geen homo's uit de kast omdat het in de voetballerij minder geaccepteerd is. Dat lijkt me een prima weerlegging van wat Gijp zegt.

Overigens zit ie er volgens mij niet om te schofferen, maar voor de anekdotes en soms flauwe maar geweldig grappige geintjes.
Nee, niet omdat het minder geaccepteerd is, maar omdat er gewoon minder zijn in die wereld. Ik geloof daar best in, alleen is dat nooit aan te tonen.
In Southern Sun
pi_129760279
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:53 schreef Evertjan het volgende:

[..]

toen ik bukte tijdens het douchen natuurlijk!!! :D Maar even serieus dat was van sommige jongens gewoon bekend
Jij wist in de wedstrijden die je in het amateurvoetbal speelde altijd of er homoseksuelen in het andere team zaten. Dat soort zaken werd van te voren altijd even bekend gemaakt via de vereniging? Sorry hoor, ik kan me er niet echt iets bij voorstellen.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:03:51 #100
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_129760282
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef Nober het volgende:
http://nos.nl/audio/53729(...)n-de-kleedkamer.html

[..]

Susie Wolff is testrijder bij Williams en Maria de Villota (Marussia) heeft een ongeluk gehad bij een demonstratie.
Dat is niet veel. Terwijl het percentage vrouwen 50% schijnt te zijn
Wie dit leest is gek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')