abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:36:53 #51
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_129759391
quote:
Hij stelde ook dat hij nooit een onvertogen woord op tribunes of in de kleedkamers over homo's heeft gehoord. Volgens hem gaan voetballers zo lang en intensief met elkaar om, dat hij het gemerkt zou hebben als er homo's bij waren
die gijp toch :{
pi_129759394
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Amper is al meer dan het aantal professioneel voetballende homo's.
Daarom is het net zo kansloos om er een acceptatie groepje voor te starten.

Die 2 homo's die voetballen en uit de kast willen komen moeten dat lekker zelf weten of ze dat doen.
Vreemde is dat je ook amper homo's hebt die na hun carriere uit de kast komen. Oftewel ze zijn er gewoon (bijna) niet.

nutteloze actie dus om zoiets op touw te zetten.
hardcoholic
pi_129759472
Zal gijp nooit zijn poepert hebben gevoelt trouwens? :9
hardcoholic
pi_129759479
Gijp heeft misschien een punt maar misschien ook niet, want dit zullen we eigenlijk nooit weten. Hem nu als homohater af te schilderen gaat te ver, maar zijn uitspraken waren zacht gezegd niet zo slim. Zoals dat altijd bij hem is.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_129759492
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:36 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

die gijp toch :{
Straks gaat ie nog beweren dat de vermeende aandoening van Blankenstein waarover men vanaf de tribune repte louter op feiten gebaseerd was.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_129759518
Heb geen moeite met zijn uitspraken, echter kan hij natuurlijk nooit weten hoeveel homo's er tussen voetballers rondlopen. Die redenering gaat natuurlijk nergens over.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_129759538
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:37 schreef Ferdii het volgende:

[..]
Die 2 homo's die voetballen en uit de kast willen komen moeten dat lekker zelf weten of ze dat doen.
Vreemde is dat je ook amper homo's hebt die na hun carriere uit de kast komen. Oftewel ze zijn er gewoon (bijna) niet.

Ze komen dus alleen uit de kast als de cultuur dat toelaat. Dat is nu niet zo. En over je tweede punt, vrijwel iedere voetballer gaat 'verder' in de voetballerij, al is het maar op lokaal niveau (maar wel intensief). Dat verklaart ook wel dat je ook na je carriere niet uit de kast komt.
pi_129759556
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Gijp heeft misschien een punt maar misschien ook niet, want dit zullen we eigenlijk nooit weten. Hem nu als homohater af te schilderen gaat te ver, maar zijn uitspraken waren zacht gezegd niet zo slim. Zoals dat altijd bij hem is.
Hij lijkt me geen homohater, alleen gewoon heel erg simpel en incorrect in z'n gedachtengang.
pi_129759578
http://nos.nl/audio/53729(...)n-de-kleedkamer.html

quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met vrouwen in de formule 1?
Susie Wolff is testrijder bij Williams en Maria de Villota (Marussia) heeft een ongeluk gehad bij een demonstratie.
pi_129759586
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:40 schreef thettes het volgende:

[..]

Ze komen dus alleen uit de kast als de cultuur dat toelaat. Dat is nu niet zo. En over je tweede punt, vrijwel iedere voetballer gaat 'verder' in de voetballerij, al is het maar op lokaal niveau (maar wel intensief). Dat verklaart ook wel dat je ook na je carriere niet uit de kast komt.
Idd ook weer zo'n vreemd argument. Omdat er na het voetballen bijna geen voetballers uit de kast komen is de conclusie dat er dus wel weinig homo's onder voetballers zullen zijn |:(
pi_129759617
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef thettes het volgende:

[..]

Hij lijkt me geen homohater, alleen gewoon heel erg simpel en incorrect in z'n gedachtengang.
Zijn gedachtegang is ook niet per se incorrect hoor. Niet iedere andere mening is ineens incorrect en ik denk wel zeker te weten dat hij geen homohater is. Alleen valt dit land weer zo vreselijk overdreven over hem heen. Uitspraken zo lomp en ongenuanceerd als altijd, want alleen daar is meneer goed in, maar met de kern is echt niet zoveel mis als ze willen doen geloven.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_129759649
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:42 schreef Samson het volgende:

[..]

Idd ook weer zo'n vreemd argument. Omdat er na het voetballen bijna geen voetballers uit de kast komen is de conclusie dat er dus wel weinig homo's onder voetballers zullen zijn |:(
Nou ja, dat is m.i. dan wel weer een valide punt. Als de cultuur de belemmerende factor is, dan zou die belemmering nadat men de voetbalwereld hebt verlaten moeten verdwijnen.
pi_129759664
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:40 schreef thettes het volgende:

[..]

als ze er zo mee zitten hadden de voetbalhomo's na hun carriere het voetbal achter zich gelaten en alsnog uit de kast gekomen. Blijkbaar is dit niet aan de orde en zitten ze dus helemaal niet in de kast.. Laat mensen zelf kiezen of ze uit de kast komen of niet. Wat de KNVB moet doen is enkel zeggen: "als je uit de kast komt als homo in het voetbal, doe dat gerust, wij zorgen ervoor dat er flinke straffen komen te staan op de discriminatie ervan.

Wat ze nu doen is die kast op de kop houden en flink schudden, zo van "alle homo's eruit!", maar deze actie van de knvb maakt de barriere alleen maar groter, omdat ze nu uit de kast komen met een flinke schijnwerper op hun gericht.
hardcoholic
pi_129759727
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, dat is m.i. dan wel weer een valide punt. Als de cultuur de belemmerende factor is, dan zou die belemmering nadat men de voetbalwereld hebt verlaten moeten verdwijnen.
Ik denk dat in de maatschappij van vandaag de dag heus het feit of je voetbalt niet de enige belemmerende factor zal zijn. Dus je kunt er volgens mij geen enkele conclusie aan verbinden.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:46:56 #65
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_129759729
Hebben ze nu elke week iets te zeiken na VI? :')
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_129759764
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef Ferdii het volgende:

[..]

als ze er zo mee zitten hadden de voetbalhomo's na hun carriere het voetbal achter zich gelaten en alsnog uit de kast gekomen. Blijkbaar is dit niet aan de orde en zitten ze dus helemaal niet in de kast.. Laat mensen zelf kiezen of ze uit de kast komen of niet. Wat de KNVB moet doen is enkel zeggen: "als je uit de kast komt als homo in het voetbal, doe dat gerust, wij zorgen ervoor dat er flinke straffen komen te staan op de discriminatie ervan.

Wat ze nu doen is die kast op de kop houden en flink schudden, zo van "alle homo's eruit!", maar deze actie van de knvb maakt de barriere alleen maar groter, omdat ze nu uit de kast komen met een flinke schijnwerper op hun gericht.
nogmaals, heel veel blijven in de voetballerij en een ander deel is al 35+ en misschien wel gesettled met vrouw en kindje, ook al zijn ze homo. (ja dat gebeurt, ik ken zo een aantal mensen die ouders hebben die homoseksueel zijn en toch een pa en ma hebben :D)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:48:03 #67
66825 Reya
Fier Wallon
pi_129759768
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel verbazend, alhoewel het natuurlijk niet evident is om uit de kast te komen als je al vrouw en kinderen hebt; mensen kunnen in die situatie prefereren om homoseksuele activiteiten op meer clandestiene wijze op te starten, of om de gevoelens zelfs helemaal weg te drukken.
pi_129759776
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:46 schreef Frey het volgende:
Hebben ze nu elke week iets te zeiken na VI? :')
alles voor de kijkcijfers. :P
pi_129759806
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Idd, als ik een in de kast zittende homo zou zijn in de voetbalwereld zou ik nu al helemaal niet meer aanstalten maken om eruit te komen. Ook al zou discriminatie aangepakt worden lijkt het me dat zoals er nu nog steeds tegen aan word gekeken je het dan niet gemakkelijk zou hebben.
pi_129759849
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:43 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zijn gedachtegang is ook niet per se incorrect hoor. Niet iedere andere mening is ineens incorrect en ik denk wel zeker te weten dat hij geen homohater is. Alleen valt dit land weer zo vreselijk overdreven over hem heen. Uitspraken zo lomp en ongenuanceerd als altijd, want alleen daar is meneer goed in, maar met de kern is echt niet zoveel mis als ze willen doen geloven.
Zijn gedachtengang is simpel, hij verwart oorzaak en gevolg. Namelijk dat hij niet veel homo's ziet OMDAT de voetballerij juist zo'n 'aparte' cultuur is. En dat niet iedere homo dansend in een string naar de toppers gaat en je dus niet zo 'herkent'.

Dat is in mijn ogen wel incorrect, maar idd heus geen teken van haat of iets dergelijks.
pi_129759855
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:46 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik denk dat in de maatschappij van vandaag de dag heus het feit of je voetbalt niet de enige belemmerende factor zal zijn. Dus je kunt er volgens mij geen enkele conclusie aan verbinden.
De conclusie die je dan zou kunnen trekken is dat de voetbalwereld daarin niet verschilt van de rest van de maatschappij en ook niet als een negatieve uitzondering gezien hoeft te worden.
pi_129759863
hoe zit het eigenlijk met homo's in het amateurvoetbal? Toen ik nog speelde kwam ik regelmatig homoseksuele voetballers tegen bij div. amateurclubs. Dus daar is die druk en of schaamte om uit de kast te komen totaal niet
pi_129759915
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:50 schreef thettes het volgende:

[..]

Zijn gedachtengang is simpel, hij verwart oorzaak en gevolg. Namelijk dat hij niet veel homo's ziet OMDAT de voetballerij juist zo'n 'aparte' cultuur is. En dat niet iedere homo dansend in een string naar de toppers gaat en je dus niet zo 'herkent'.

Dat is in mijn ogen wel incorrect, maar idd heus geen teken van haat of iets dergelijks.
Ik heb meer het idee dat hij nogal wereldvreemd is geworden. Hij lijkt zijn beeld van homoseksuelen louter te baseren op de stereotype gevallen uit de showbizzwereld.
pi_129759924
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:50 schreef Evertjan het volgende:
hoe zit het eigenlijk met homo's in het amateurvoetbal? Toen ik nog speelde kwam ik regelmatig homoseksuele voetballers tegen bij div. amateurclubs. Dus daar is die druk en of schaamte om uit de kast te komen totaal niet
Hoe kwam je daar dan achter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')