SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By the light of the moon! *poof*
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:57 schreef BlikjeFris het volgende:
Lang leven Tong80! HIEP HIEP! HOERA!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Het is tong80 en Tongquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:58 schreef ROADRUNN3R het volgende:
nou tong, tegen mijn geweten in en met veel moeite: gecondoleerd!
Ik mis een hoofdletter en interpunctie. Toch bedankt voor het kusje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:00 schreef Waaghals het volgende:
nou tong, het waren twaalf en een half mooie weggegooide jaren
Toen dronk je nog Ranja met een rietje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:03 schreef BlikjeFris het volgende:
Maar jezus heey, 2001, toen was ik wat? 10?
Dat vind Ikwilookevenwatzeggen ook heel ......... apartquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
JohnnyKnoxville vindt users die over zichzelf in de derde persoon praten altijd een beetje..... apart.
Ik ben dan ook apart.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
JohnnyKnoxville vindt users die over zichzelf in de derde persoon praten altijd een beetje..... apart.
quote:
Daar zit een Koos-grap in.quote:
Nee ik ben nog geen zou. En noem me geen oud.quote:
Jawel meneer.quote:
Jawel mijnheer Tong80. Mijn nederige excuses voor mijn zojuist gemaakte misplaatste opmerking jegens uwer grootse persoonlijkheid.quote:
Ik hou van users met mensenkennis.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:37 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Jawel mijnheer Tong80. Mijn nederige excuses voor mijn zojuist gemaakte misplaatste opmerking jegens uwer grootse persoonlijkheid.
Er is geen vorige. Ik was pas anderhalve maand FOK!ker. Wist toen niet hoe ik een usericoontje moest maken, laat staan hoe ik hem in een vakje kon krijgen. Heb Golfer m'n wachtwoord gegeven en die heeft hem geplaatst.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Nu wil ik wel weten wat jouw vorige was
Hoe oud zou ie denken dat ik ben ?quote:
Lekker hoor.quote:
Jij ook broekiequote:
Dank je wel. Was het maar waar.quote:
En minimaal ?quote:
Ik heb het laatst voor het eerst gedronken, en jouw stad: Tongeren (flauw hequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Er is een caféétje in Amsterdam waar ze het als huismerk hebben, met Tongerlo bierviltjes enzo.
Zolang het bier niet lauw is kan het voor mij niet flauw genoeg zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:21 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik heb het laatst voor het eerst gedronken, en jouw stad: Tongeren (flauw he)
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:04 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Ik trek net een Bacardi Dragonberry open, op jou Tong!
Owja..
Ik ben een pauper, ik drink uit het blik, zoals het hoort!quote:
Zo hoort het zeker. Net zoals je spaghetti niet mag snijden. Er zijn van die ongeschreven wetten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:13 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Ik ben een pauper, ik drink uit het blik, zoals het hoort!
Niet iedereen kent zijn etiquette helaas.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo hoort het zeker. Net zoals je spaghetti niet mag snijden. Er zijn van die ongeschreven wetten.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:16 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Niet iedereen kent zijn etiquette helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“When there is no desire, all things are at peace.”
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:22 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Krijg ineens last van backflashes, of the worst kind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Woonde hij toevallig in Rotterdam in 1977?quote:
Wat was er in 1977 in.....oeps ik snap hem.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:25 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Woonde hij toevallig in Rotterdam in 1977?
The evil that is.Zou veel verklaren.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:30 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Nog even en ik begin in tongen te praten...
Zal de Whiskey wel zijn.
quote:
Nu je het zegt.. Maargoed, ik had een blackout dus ik weet het niet zeker. Weer!quote:
Met pearcing zeker ? Aan mijn lijf geen gedoe.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tong80, misschien eens tijd om een nieuwe moderne tong smiley?
Kijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met pearcing zeker ? Aan mijn lijf geen gedoe.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk
Dat noem ik nog eens stelling nemen
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:39 schreef humorduck28 het volgende:
Waaris
dat
feestje, hier
is
dat
feestje.
quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Golfer en SuperwormJim hebben het ook naar hun zin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |