Jawel meneer.quote:
Jawel mijnheer Tong80. Mijn nederige excuses voor mijn zojuist gemaakte misplaatste opmerking jegens uwer grootse persoonlijkheid.quote:
Ik hou van users met mensenkennis.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:37 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Jawel mijnheer Tong80. Mijn nederige excuses voor mijn zojuist gemaakte misplaatste opmerking jegens uwer grootse persoonlijkheid.
Er is geen vorige. Ik was pas anderhalve maand FOK!ker. Wist toen niet hoe ik een usericoontje moest maken, laat staan hoe ik hem in een vakje kon krijgen. Heb Golfer m'n wachtwoord gegeven en die heeft hem geplaatst.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Nu wil ik wel weten wat jouw vorige was
Hoe oud zou ie denken dat ik ben ?quote:
Lekker hoor.quote:
Jij ook broekiequote:
Dank je wel. Was het maar waar.quote:
En minimaal ?quote:
Ik heb het laatst voor het eerst gedronken, en jouw stad: Tongeren (flauw hequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Er is een caféétje in Amsterdam waar ze het als huismerk hebben, met Tongerlo bierviltjes enzo.
Zolang het bier niet lauw is kan het voor mij niet flauw genoeg zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:21 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik heb het laatst voor het eerst gedronken, en jouw stad: Tongeren (flauw he)
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:04 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Ik trek net een Bacardi Dragonberry open, op jou Tong!
Owja..
Ik ben een pauper, ik drink uit het blik, zoals het hoort!quote:
Zo hoort het zeker. Net zoals je spaghetti niet mag snijden. Er zijn van die ongeschreven wetten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:13 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Ik ben een pauper, ik drink uit het blik, zoals het hoort!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |