SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By the light of the moon! *poof*
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:57 schreef BlikjeFris het volgende:
Lang leven Tong80! HIEP HIEP! HOERA!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Het is tong80 en Tongquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:58 schreef ROADRUNN3R het volgende:
nou tong, tegen mijn geweten in en met veel moeite: gecondoleerd!
Ik mis een hoofdletter en interpunctie. Toch bedankt voor het kusje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:00 schreef Waaghals het volgende:
nou tong, het waren twaalf en een half mooie weggegooide jaren
Toen dronk je nog Ranja met een rietje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:03 schreef BlikjeFris het volgende:
Maar jezus heey, 2001, toen was ik wat? 10?
Dat vind Ikwilookevenwatzeggen ook heel ......... apartquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
JohnnyKnoxville vindt users die over zichzelf in de derde persoon praten altijd een beetje..... apart.
Ik ben dan ook apart.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
JohnnyKnoxville vindt users die over zichzelf in de derde persoon praten altijd een beetje..... apart.
quote:
Daar zit een Koos-grap in.quote:
Nee ik ben nog geen zou. En noem me geen oud.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |