tiktokquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
al gevonden check dm binnen enkele seconden
Vast protesten tegen geweestquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:03 schreef Zeroku het volgende:
waar zijn al mijn mensen sowieso die ik op msn had. ze staan niet meer bij skype zie ik net
Ja. Als ik dingen aanpas, dan gebeuren er wel dingen op die pagina. Ik zit in de functions.phpquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Werk je wel aan de goede code dan?
Of cached ie gewoon als een malle?
Dus ze zijn nu gewoon weg?quote:
Vage shit, echt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Als ik dingen aanpas, dan gebeuren er wel dingen op die pagina. Ik zit in de functions.php
Ik wilde jou checkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet nietHe skype al een tijdje niet gecheckt
Ging sowieso al niet toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wilde jou checken. Maar dat gaat niet meer dus
.
Gewoon de park checken, kan altijd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wilde jou checken. Maar dat gaat niet meer dus
.
Waarschijnlijk omdat true = 1.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
<?php next_post_link( $in_same_cat = true); ?>
dan krijg ik een "1" die niets doet.
samen met alberto jatochquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon de park checken, kan altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |