rare wordpressquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
'flippiee' pakt 'ie ook gewoon. Maar op de website staat er dan helemaal niets vreemds.
Tupperwareparties. Daar vind je echt de meligste vrouwenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oei en wat doe je wel eens om die fetisj te bevredigen?
[..]
Ja ze hebben echt iets schattigs
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Tupperwareparties. Daar vind je echt de meligste vrouwen
Zoveel toevalligheden dat ken nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:55 schreef Dimens het volgende:
<?php next_post_link( '%link', _x( '%title <span class="meta-nav">→</span>', 'flippiee' ) ); ?>
[ afbeelding ]
Of 'flippiee' is ook gewoon toevallig een juiste code.
Werkt 'yolo' ook gewoon of heeft wordprss daarvoor niet genoeg swag?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
'flippiee' pakt 'ie ook gewoon. Maar op de website staat er dan helemaal niets vreemds.
Precies, dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee maar ik meen het! Waarom niet een (misschien wat korter) leven en alles doen wat je LEUK vind, ipv een lang leven en ook dingen tegen je wil doen? Als je tegen je wil dingen doet leef je niet, dan ben je een slaaf. Je leeft relatief gezien dus veel langer als je veel plezier hebt, dan leef je echt op het moment, weet je.
En als je de quotes erom weghaalt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:55 schreef Dimens het volgende:
<?php next_post_link( '%link', _x( '%title <span class="meta-nav">→</span>', 'flippiee' ) ); ?>
[ afbeelding ]
Of 'flippiee' is ook gewoon toevallig een juiste code.
<?php next_post_link( '%link', _x( '%title <span class="meta-nav">→</span>', 'yolo' ) ); ?>quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Werkt 'yolo' ook gewoon of heeft wordprss daarvoor niet genoeg swag?
Dan nog doet hij het.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En als je de quotes erom weghaalt?
Ik bedoel wat ik gebruikte voor msn/live/skypequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:59 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet het wel maar ook weer niet. snap je hem nog cosje
ja die ken ik nog welquote:
ja dat snap ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:59 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik bedoel wat ik gebruikte voor msn/live/skype
en niet cosmofokcosmo ofzo
Interessantquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
<?php next_post_link( '%link', _x( '%title <span class="meta-nav">→</span>', 'yolo' ) ); ?>
[ afbeelding ]
kun jij niet op skype ofzo kijkenquote:
tiktokquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
al gevonden check dm binnen enkele seconden
Vast protesten tegen geweestquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:03 schreef Zeroku het volgende:
waar zijn al mijn mensen sowieso die ik op msn had. ze staan niet meer bij skype zie ik net
Ja. Als ik dingen aanpas, dan gebeuren er wel dingen op die pagina. Ik zit in de functions.phpquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Werk je wel aan de goede code dan?
Of cached ie gewoon als een malle?
Dus ze zijn nu gewoon weg?quote:
Vage shit, echt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Als ik dingen aanpas, dan gebeuren er wel dingen op die pagina. Ik zit in de functions.php
Ik wilde jou checkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet nietHe skype al een tijdje niet gecheckt
Ging sowieso al niet toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wilde jou checken. Maar dat gaat niet meer dus
.
Gewoon de park checken, kan altijd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wilde jou checken. Maar dat gaat niet meer dus
.
Waarschijnlijk omdat true = 1.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
<?php next_post_link( $in_same_cat = true); ?>
dan krijg ik een "1" die niets doet.
samen met alberto jatochquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon de park checken, kan altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |