- Beste speler van de Eredivisie in 2003quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:31 schreef Tyron het volgende:
Sinds wanneer maken we voor elke nobody een topic?
Uh, oke.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
- Beste speler van de Eredivisie in 2003
- Drie maal topscorer van de Eredivisie (2001, 2003 en 2004), had een groot aandeel in het kampioenschap van PSV in 2001 en 2003.
- Zilveren schoen van Europa in 2003
Je kan veel over hem zeggen, maar het is geen nobody.
Dat lijkt me goed nieuws.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
De Nederlanders drijven ver af van het christendom en stevenen af op de afgrond van het geloof.
Heb je het tegen mij?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:53 schreef Smoofie het volgende:
Heb jij Kezman wel eens zien spelen bij PSV?
Ik kan het bevestigen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Toen deze man nog bij PSV speelde vertelde mensen mij dat zijn moeder is een hoer is
Beetje aparte redenatie, maar goed je hebt recht op jouw eigen mening.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kezman heeft gewoon gelijk. Tegenwoordig krijg je bij de minste afwijking het etiket van een psychische aandoening opgeplakt. Als je niet goed met mensen om kan gaan of als je heel druk bent bijvoorbeeld, maar homoseksualiteit moet normaal gevonden worden en geaccepteerd worden als iets normaals. Terwijl dat hoe je het ook wendt of keert ook een psychische afwijking is. Als iemand vaak zijn handen wast of een deurklink tien keer beetpakt heb je een OCD stoornis, maar homoseksualiteit met al zijn symptomen moet maar normaal gevonden worden. Ik heb verder niks tegen die mensen, iedereen moet doen en laten wat hij zelf wil.
Als iemand niet goed met mensen om kan gaan dan heeft hij en de mensen waarmee hij omgaat daar last van.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kezman heeft gewoon gelijk. Tegenwoordig krijg je bij de minste afwijking het etiket van een psychische aandoening opgeplakt. Als je niet goed met mensen om kan gaan of als je heel druk bent bijvoorbeeld, maar homoseksualiteit moet normaal gevonden worden en geaccepteerd worden als iets normaals. Terwijl dat hoe je het ook wendt of keert ook een psychische afwijking is. Als iemand vaak zijn handen wast of een deurklink tien keer beetpakt heb je een OCD stoornis, maar homoseksualiteit met al zijn symptomen moet maar normaal gevonden worden. Ik heb verder niks tegen die mensen, iedereen moet doen en laten wat hij zelf wil.
Jazeker, maar ze hebben er zelf wel last van. Een homo heeft er alleen maar last van omdat het niet geaccepteerd wordt door sommige mensen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:30 schreef sylvietjoo het volgende:
Ik snap de vergelijking ook niet helemaal, maar we accepteren toch gewoon mensen met OCD, met ADHD-stoornissen of wat dan ook?
Haha ik ga stuk om je vergelijkingen!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Al zou het een psychische stoornis zijn, dan nog heeft niemand er last van. Als je dan toch alles een psychische stoornis wilt noemen, dan zijn mensen die homo's niet accepteren zeker psychisch gestoord.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het punt wat ik probeer te maken is dat als je een kleine afwijking hebt of bepaalde tics zoals vaak je handen wassen, dat je dan een psychische stoornis etiket opgespeld krijgt, terwijl homoseksualiteit met al zijn symptomen absoluut niet als zodanig bestempeld mag worden en beschouwd moet worden als de normaalste zaak van de wereld. En dat dat ook heel erg als iets normaals gepusht wordt, zoals het in schoolboeken hebben over een gezin met twee moeders of twee vaders. We proberen nu kinderen van jongs af aan te indoctrineren dat dat normaal is. Ik meen dat homoseksualiteit vroeger wel in het DSM was opgenomen als zijnde een psychische stoornis.
Die psychische stoornissen worden wel behandeld al heeft niemand daar last van.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:52 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Al zou het een psychische stoornis zijn, dan nog heeft niemand er last van.
Die houden er hooguit een andere mening op na. Al wordt de ene mening intoleranter dan de ander. Dat geldt overigens voor 'De Toleranten' die mensen met een conservatievere mening meteen neersabelen.quote:Als je dan toch alles een psychische stoornis wilt noemen, dan zijn mensen die homo's niet accepteren zeker psychisch gestoord.
Als je iets niet accepteert wordt het meer dan een mening. Als het overgrote deel van een bevolking iets niet accepteert wordt het een verbod. Daarom moet je waakzaam zijn voor conservatieve meningen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:58 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die psychische stoornissen worden wel behandeld al heeft niemand daar last van.
Tot begin jaren '90 was homosexualiteit een 'echte' ziekte maar door maatschappelijke veranderingen is dit geschrapt.
Puur medisch/biologisch gezien is het een keiharde afwijking, sociaal gezien niet altijd.
[..]
Die houden er hooguit een andere mening op na. Al wordt de ene mening intoleranter dan de ander. Dat geldt overigens voor 'De Toleranten' die mensen met een conservatievere mening meteen neersabelen.
Dat geldt uiteraard ook andersom. Het niet kunnen accepteren van een conservatieve mening is, volgens jouw redenatie, ook 'meer dan een mening'.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:08 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Als je iets niet accepteert wordt het meer dan een mening.
Je kan natuurlijk ook zeggen dat De Progressieven / Toleranten niet zo progressief en tolerant zijn als dat ze vooral zelf zeggen te zijn. Het niet kunnen accpeteren dat er ook mensen zijn met een andere mening en die ten koste van alles moeten neersabelen doet mij erg denken aan dogmatisch conservatisme.quote:Als het overgrote deel van een bevolking iets niet accepteert wordt het een verbod. Daarom moet je waakzaam zijn voor conservatieve meningen.
Snel bij de EU halen die jongens, dat gebeuren dat soort dingen niet meer!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Servië he.
Het land waar homomanifestaties verstoord worden door moordpartijen
Beter dat dan andersom.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Servië he.
Het land waar homomanifestaties verstoord worden door moordpartijen
Dit jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beetje aparte redenatie, maar goed je hebt recht op jouw eigen mening.
lachwekkend hoe jij nu praatquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het punt wat ik probeer te maken is dat als je een kleine afwijking hebt of bepaalde tics zoals vaak je handen wassen, dat je dan een psychische stoornis etiket opgespeld krijgt, terwijl homoseksualiteit met al zijn symptomen absoluut niet als zodanig bestempeld mag worden en beschouwd moet worden als de normaalste zaak van de wereld. En dat dat ook heel erg als iets normaals gepusht wordt, zoals het in schoolboeken hebben over een gezin met twee moeders of twee vaders. We proberen nu kinderen van jongs af aan te indoctrineren dat dat normaal is. Ik meen dat homoseksualiteit vroeger wel in het DSM was opgenomen als zijnde een psychische stoornis.
Je vergeet:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:45 schreef Shreyas het volgende:
- Beste speler van de Eredivisie in 2003
- Drie maal topscorer van de Eredivisie (2001, 2003 en 2004), had een groot aandeel in het kampioenschap van PSV in 2001 en 2003.
- Zilveren schoen van Europa in 2003
Je kan veel over hem zeggen, maar het is geen nobody.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:Wat een paar jaar in Brabant wel niet met iemand kan doen.
Het is geen psychische stoornis. Het is een 'afwijking' in je hersenen. Kortom je kan er niets aan doen. Psychische stoornissesen komen over het algemeen voort uit trauma's, opvoeding etc. Of in andere gevallen hersenafwijkingen maar dat gaat vaak gepaard met andere symtomen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat geldt ook voor autisme. Daarom is het nog wel een psychische stoornis. Homoseksualiteit is ook officieel opgenomen geweest als psychische aandoening in vorige edities van het DSM.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Het is geen psychische stoornis. Het is een 'afwijking' in je hersenen. Kortom je kan er niets aan doen. Psychische stoornissesen komen over het algemeen voort uit trauma's, opvoeding etc. Of in andere gevallen hersenafwijkingen maar dat gaat vaak gepaard met andere symtomen.
Homoseksualiteit heeft daar helemaal niets mee te maken. Je bent het of niet. Er valt niets aan te ontwikkelen.
Vroeger geloofde ze ook dat de aarde plat was. Betekend niet dat ze gelijk hebben..
Daar zijn theoriëen van. Volgens mij was er ook zo'n test met muizen. Dat wanneer er een grens van x aantal muizen per vierkante meter werd overschreden de muizen hun eigen kinderen begonnen op te eten en ook homesexueel gedrag begonnen te vertonen. Anyway, het is niet normaal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:08 schreef Saekerhett het volgende:
Er is helemaal niks mis met homoseksuelen, laat ik dat voorop stellen. Maar het is natuurlijk niet zoals de natuur het bedoeld heeft. Stel dat vanaf nu iedereen die geboren wordt homoseksueel is, dan is de mensheid over honderd jaar uitgestorven.
Maar misschien is het ook wel een soort van zelfregulering van de natuur, dat zou misschien ook kunnen...
Je kan 'de natuur' niet als argument gebruiken, wij, en daarmee ook onze gedachten en het daaruit voortkomende gedrag, zijn immers onderdeel van diezelfde natuur.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:08 schreef Saekerhett het volgende:
Er is helemaal niks mis met homoseksuelen, laat ik dat voorop stellen. Maar het is natuurlijk niet zoals de natuur het bedoeld heeft. Stel dat vanaf nu iedereen die geboren wordt homoseksueel is, dan is de mensheid over honderd jaar uitgestorven.
Maar misschien is het ook wel een soort van zelfregulering van de natuur, dat zou misschien ook kunnen...
Vandaar ook mijn tweede alinea.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:16 schreef highender het volgende:
[..]
Je kan 'de natuur' niet als argument gebruiken, wij, en daarmee ook onze gedachten en het daaruit voortkomende gedrag, zijn immers onderdeel van diezelfde natuur.
Deze redenatiesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:24 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Als iemand niet goed met mensen om kan gaan dan heeft hij en de mensen waarmee hij omgaat daar last van.
Als iemand druk is heeft hij en de mensen waarmee hij omgaat daar last van.
Als iemand zijn handen vaak wast heeft hij en de mensen waarmee hij omgaat daar last van.
Als iemand homo is en hij heeft een relatie met een andere man. Daar heeft hij en de mensen waar hij mee omgaat geen last van.
Beetje domme redenatie, homo's kunnen gewoon kinderen krijgen. Het idee dat homo's geen kinderen kunnen krijgen is redelijk debiel zelfs.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:08 schreef Saekerhett het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |