abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129739803
Tijdens de Gay Pride in Amsterdam vaarde er afgelopen weekeinde ook een speciale voetbalboot mee. Onder anderen Louis van Gaal, Patrick Kluivert, Ronald de Boer en Pierre van Hooijdonk namen deel aan het evenement, om zo de homoacceptatie te stimuleren en te laten zien dat de spelers die op jongens vallen, ook van harte welkom zijn in de voetbalsport. Mateja Kezman is van mening dat de voetbalcoryfeeën zich voor schut hebben gezet.

De oud-spits van onder meer PSV, Fenerbahçe en Chelsea doet in gesprek met Vecernji enkele boude uitspraken. “Mijn mening is dat dit een ziekte is en die moet niet gepromoot worden en ik zou de Servische voetbalbond niet steunen als men een parade voor homo’s organiseert. De Nederlanders drijven ver af van het christendom en stevenen af op de afgrond van het geloof. Homoseksualiteit is een ziekte”, aldus Kezman.

De 34-jarige Kezman was eind juli nog in Nederland voor de afscheidswedstrijd van Mark van Bommel. De Serviër is momenteel sportief directeur van Vojvodina Novi Sad. De uitlatingen van Kezman zullen vermoedelijk nog wel een staartje krijgen.

Wat een paar jaar in Brabant wel niet met iemand kan doen. :D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 00:30:06 #2
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_129739840
Geloof. :')

Heeft in al die jaren meer ellende gebracht dan goeds.
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_129739896
Sinds wanneer maken we voor elke nobody een topic?
pi_129740339
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:31 schreef Tyron het volgende:
Sinds wanneer maken we voor elke nobody een topic?
- Beste speler van de Eredivisie in 2003
- Drie maal topscorer van de Eredivisie (2001, 2003 en 2004), had een groot aandeel in het kampioenschap van PSV in 2001 en 2003.
- Zilveren schoen van Europa in 2003

Je kan veel over hem zeggen, maar het is geen nobody.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_129740444
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:45 schreef Shreyas het volgende:

[..]

- Drie maal topscorer van de Eredivisie (2001, 2003 en 2004), had een groot aandeel in het kampioenschap van PSV in 2001 en 2003.

Uh, oke.

Maar met zo domme uitspraak toont hij wel zeker aan een nobody te zijn.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 00:49:12 #6
224960 highender
Travellin' Light
pi_129740467
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
De Nederlanders drijven ver af van het christendom en stevenen af op de afgrond van het geloof.
Dat lijkt me goed nieuws.
pi_129740473
Al zou een nobody nooit in het nieuws komen met zo'n uitspraak.
pi_129740479
Maar je begrijpt wat ik bedoel.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 00:53:23 #9
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_129740584
Heb jij Kezman wel eens zien spelen bij PSV?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_129740698
Vojvodina _O_
pi_129740728
Homo's :') :r
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 00:59:29 #12
319979 Fok-it
All is well
pi_129740746
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:53 schreef Smoofie het volgende:
Heb jij Kezman wel eens zien spelen bij PSV?
Heb je het tegen mij? :P Ja ik heb Kezman wel zien spelen ja :+
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 01:01:15 #13
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_129740781
Kezman is de voorloper van Vlemincx en Pelleboer
RED ONS HENNIEGOD
pi_129740899
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 01:06:50 #15
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129740932
jingle balls jingle balls jingle all the way
Oh.
pi_129741915
Toen deze man nog bij PSV speelde vertelde mensen mij dat zijn moeder is een hoer is
pi_129741948
En hij ligt in een massagraf
pi_129743798
Nee, dan bij PSV voetballen, dat is wel gezond zeker? :')
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 augustus 2013 @ 08:46:22 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_129744167
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Toen deze man nog bij PSV speelde vertelde mensen mij dat zijn moeder is een hoer is
Ik kan het bevestigen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_129745101
Kezman heeft gewoon gelijk. Tegenwoordig krijg je bij de minste afwijking het etiket van een psychische aandoening opgeplakt. Als je niet goed met mensen om kan gaan of als je heel druk bent bijvoorbeeld, maar homoseksualiteit moet normaal gevonden worden en geaccepteerd worden als iets normaals. Terwijl dat hoe je het ook wendt of keert ook een psychische afwijking is. Als iemand vaak zijn handen wast of een deurklink tien keer beetpakt heb je een OCD stoornis, maar homoseksualiteit met al zijn symptomen moet maar normaal gevonden worden. Ik heb verder niks tegen die mensen, iedereen moet doen en laten wat hij zelf wil.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_129745139
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kezman heeft gewoon gelijk. Tegenwoordig krijg je bij de minste afwijking het etiket van een psychische aandoening opgeplakt. Als je niet goed met mensen om kan gaan of als je heel druk bent bijvoorbeeld, maar homoseksualiteit moet normaal gevonden worden en geaccepteerd worden als iets normaals. Terwijl dat hoe je het ook wendt of keert ook een psychische afwijking is. Als iemand vaak zijn handen wast of een deurklink tien keer beetpakt heb je een OCD stoornis, maar homoseksualiteit met al zijn symptomen moet maar normaal gevonden worden. Ik heb verder niks tegen die mensen, iedereen moet doen en laten wat hij zelf wil.
Beetje aparte redenatie, maar goed je hebt recht op jouw eigen mening.

[ Bericht 0% gewijzigd door DonRaja op 06-08-2013 11:05:19 ]
BFF met GGMM
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:24:47 #22
127999 Mavcovic
2016/2017 & 2018/2019 WOW
pi_129745817
quote:
Als iemand niet goed met mensen om kan gaan dan heeft hij en de mensen waarmee hij omgaat daar last van.

Als iemand druk is heeft hij en de mensen waarmee hij omgaat daar last van.

Als iemand zijn handen vaak wast heeft hij en de mensen waarmee hij omgaat daar last van.

Als iemand homo is en hij heeft een relatie met een andere man. Daar heeft hij en de mensen waar hij mee omgaat geen last van.
pi_129745943
Ik snap de vergelijking ook niet helemaal, maar we accepteren toch gewoon mensen met OCD, met ADHD-stoornissen of wat dan ook?
all your heroes are whores
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:35:07 #24
127999 Mavcovic
pi_129746051
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:30 schreef sylvietjoo het volgende:
Ik snap de vergelijking ook niet helemaal, maar we accepteren toch gewoon mensen met OCD, met ADHD-stoornissen of wat dan ook?
Jazeker, maar ze hebben er zelf wel last van. Een homo heeft er alleen maar last van omdat het niet geaccepteerd wordt door sommige mensen.
pi_129746377
quote:
Haha ik ga stuk om je vergelijkingen!
pi_129746380
Het punt wat ik probeer te maken is dat als je een kleine afwijking hebt of bepaalde tics zoals vaak je handen wassen, dat je dan een psychische stoornis etiket opgespeld krijgt, terwijl homoseksualiteit met al zijn symptomen absoluut niet als zodanig bestempeld mag worden en beschouwd moet worden als de normaalste zaak van de wereld. En dat dat ook heel erg als iets normaals gepusht wordt, zoals het in schoolboeken hebben over een gezin met twee moeders of twee vaders. We proberen nu kinderen van jongs af aan te indoctrineren dat dat normaal is. Ik meen dat homoseksualiteit vroeger wel in het DSM was opgenomen als zijnde een psychische stoornis.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:52:46 #27
127999 Mavcovic
pi_129746459
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het punt wat ik probeer te maken is dat als je een kleine afwijking hebt of bepaalde tics zoals vaak je handen wassen, dat je dan een psychische stoornis etiket opgespeld krijgt, terwijl homoseksualiteit met al zijn symptomen absoluut niet als zodanig bestempeld mag worden en beschouwd moet worden als de normaalste zaak van de wereld. En dat dat ook heel erg als iets normaals gepusht wordt, zoals het in schoolboeken hebben over een gezin met twee moeders of twee vaders. We proberen nu kinderen van jongs af aan te indoctrineren dat dat normaal is. Ik meen dat homoseksualiteit vroeger wel in het DSM was opgenomen als zijnde een psychische stoornis.
Al zou het een psychische stoornis zijn, dan nog heeft niemand er last van. Als je dan toch alles een psychische stoornis wilt noemen, dan zijn mensen die homo's niet accepteren zeker psychisch gestoord.
pi_129746587
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:52 schreef Mavcovic het volgende:

[..]

Al zou het een psychische stoornis zijn, dan nog heeft niemand er last van.
Die psychische stoornissen worden wel behandeld al heeft niemand daar last van.
Tot begin jaren '90 was homosexualiteit een 'echte' ziekte maar door maatschappelijke veranderingen is dit geschrapt.
Puur medisch/biologisch gezien is het een keiharde afwijking, sociaal gezien niet altijd.

quote:
Als je dan toch alles een psychische stoornis wilt noemen, dan zijn mensen die homo's niet accepteren zeker psychisch gestoord.
Die houden er hooguit een andere mening op na. Al wordt de ene mening intoleranter dan de ander. Dat geldt overigens voor 'De Toleranten' die mensen met een conservatievere mening meteen neersabelen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:08:15 #29
127999 Mavcovic
pi_129746830
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:58 schreef karton2 het volgende:

[..]

Die psychische stoornissen worden wel behandeld al heeft niemand daar last van.
Tot begin jaren '90 was homosexualiteit een 'echte' ziekte maar door maatschappelijke veranderingen is dit geschrapt.
Puur medisch/biologisch gezien is het een keiharde afwijking, sociaal gezien niet altijd.

[..]

Die houden er hooguit een andere mening op na. Al wordt de ene mening intoleranter dan de ander. Dat geldt overigens voor 'De Toleranten' die mensen met een conservatievere mening meteen neersabelen.
Als je iets niet accepteert wordt het meer dan een mening. Als het overgrote deel van een bevolking iets niet accepteert wordt het een verbod. Daarom moet je waakzaam zijn voor conservatieve meningen.
pi_129746997
Kezman :')
gelovigen :')
religie :')
homofoben :')
  Redactie Sport dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:17:01 #31
274204 crew  Mexicanobakker
pi_129747028
Servië he.

Het land waar homomanifestaties verstoord worden door moordpartijen :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_129747674
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:08 schreef Mavcovic het volgende:

[..]

Als je iets niet accepteert wordt het meer dan een mening.
Dat geldt uiteraard ook andersom. Het niet kunnen accepteren van een conservatieve mening is, volgens jouw redenatie, ook 'meer dan een mening'.
Verder bevestigt je opmerking wat ik eerder schreef; onder sociale druk wordt iets acceptabel gemaakt.
Daar is niks mis mee, maar ga niet steigeren als gezegd wordt dat homosexualiteit een afwijking blijft, al is dat sociaal-maatschappelijk gezien niet altijd zo.
Kom op, Nederlanders zijn zo heerlijk open en direct. Een beetje Nederlander moet een conservatieve mening wel kunnen hebben en kunnen tolereren.

quote:
Als het overgrote deel van een bevolking iets niet accepteert wordt het een verbod. Daarom moet je waakzaam zijn voor conservatieve meningen.
Je kan natuurlijk ook zeggen dat De Progressieven / Toleranten niet zo progressief en tolerant zijn als dat ze vooral zelf zeggen te zijn. Het niet kunnen accpeteren dat er ook mensen zijn met een andere mening en die ten koste van alles moeten neersabelen doet mij erg denken aan dogmatisch conservatisme.
pi_129747694
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Servië he.

Snel bij de EU halen die jongens, dat gebeuren dat soort dingen niet meer!
pi_129747940
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Servië he.

Beter dat dan andersom.
pi_129750294
Ieder zijn mening, toch ?
Die jongen is gehersenspoelt door zijn geloof, weet gewoon niet beter.
U MAD?
pi_129750786
Religie is een ziekte
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:26:31 #37
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_129751322
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:50 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Beetje aparte redenatie, maar goed je hebt recht op jouw eigen mening.
Dit ja
pi_129752432
quote:
lachwekkend hoe jij nu praat
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129752831
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:45 schreef Shreyas het volgende:

Je vergeet:

dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:08:01 #40
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_129760381
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:Wat een paar jaar in Brabant wel niet met iemand kan doen. :D
:')_

Waarom is hier geen ophef over, terwijl Gijpie helemaal afgemaakt wordt, omdat ie denkt dat er niet zoveel homo's actief zijn in de voetbalwereld, los daarvan of dat een juiste constatering is.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_129760687
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:11 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Je vergeet:

[ afbeelding ]
Ben jij dat? Werk je daar??
U MAD?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:25:07 #42
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_129760824
quote:
Het is geen psychische stoornis. Het is een 'afwijking' in je hersenen. Kortom je kan er niets aan doen. Psychische stoornissesen komen over het algemeen voort uit trauma's, opvoeding etc. Of in andere gevallen hersenafwijkingen maar dat gaat vaak gepaard met andere symtomen.

Homoseksualiteit heeft daar helemaal niets mee te maken. Je bent het of niet. Er valt niets aan te ontwikkelen.

Vroeger geloofde ze ook dat de aarde plat was. Betekend niet dat ze gelijk hebben..
So confused when you're lost in the groove
pi_129760984
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:25 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Het is geen psychische stoornis. Het is een 'afwijking' in je hersenen. Kortom je kan er niets aan doen. Psychische stoornissesen komen over het algemeen voort uit trauma's, opvoeding etc. Of in andere gevallen hersenafwijkingen maar dat gaat vaak gepaard met andere symtomen.

Homoseksualiteit heeft daar helemaal niets mee te maken. Je bent het of niet. Er valt niets aan te ontwikkelen.
Vroeger geloofde ze ook dat de aarde plat was. Betekend niet dat ze gelijk hebben..
Dat geldt ook voor autisme. Daarom is het nog wel een psychische stoornis. Homoseksualiteit is ook officieel opgenomen geweest als psychische aandoening in vorige edities van het DSM.
pi_129762213
Er is helemaal niks mis met homoseksuelen, laat ik dat voorop stellen. Maar het is natuurlijk niet zoals de natuur het bedoeld heeft. Stel dat vanaf nu iedereen die geboren wordt homoseksueel is, dan is de mensheid over honderd jaar uitgestorven.

Maar misschien is het ook wel een soort van zelfregulering van de natuur, dat zou misschien ook kunnen...
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:16:09 #45
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_129762526
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:08 schreef Saekerhett het volgende:
Er is helemaal niks mis met homoseksuelen, laat ik dat voorop stellen. Maar het is natuurlijk niet zoals de natuur het bedoeld heeft. Stel dat vanaf nu iedereen die geboren wordt homoseksueel is, dan is de mensheid over honderd jaar uitgestorven.

Maar misschien is het ook wel een soort van zelfregulering van de natuur, dat zou misschien ook kunnen...
Daar zijn theoriëen van. Volgens mij was er ook zo'n test met muizen. Dat wanneer er een grens van x aantal muizen per vierkante meter werd overschreden de muizen hun eigen kinderen begonnen op te eten en ook homesexueel gedrag begonnen te vertonen. Anyway, het is niet normaal.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:16:22 #46
224960 highender
Travellin' Light
pi_129762536
quote:

Je kan 'de natuur' niet als argument gebruiken, wij, en daarmee ook onze gedachten en het daaruit voortkomende gedrag, zijn immers onderdeel van diezelfde natuur.
pi_129762691
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:16 schreef highender het volgende:

[..]

Je kan 'de natuur' niet als argument gebruiken, wij, en daarmee ook onze gedachten en het daaruit voortkomende gedrag, zijn immers onderdeel van diezelfde natuur.
Vandaar ook mijn tweede alinea.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:20:42 #48
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_129762721
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:24 schreef Mavcovic het volgende:

[..]

Als iemand niet goed met mensen om kan gaan dan heeft hij en de mensen waarmee hij omgaat daar last van.

Als iemand druk is heeft hij en de mensen waarmee hij omgaat daar last van.

Als iemand zijn handen vaak wast heeft hij en de mensen waarmee hij omgaat daar last van.

Als iemand homo is en hij heeft een relatie met een andere man. Daar heeft hij en de mensen waar hij mee omgaat geen last van.
Deze redenaties :')
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:00:01 #49
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_129764215
Homo zijn is geen ziekte, maar wel kanker smerig :r
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:23:02 #50
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_129765262
quote:

Beetje domme redenatie, homo's kunnen gewoon kinderen krijgen. Het idee dat homo's geen kinderen kunnen krijgen is redelijk debiel zelfs. :')

Daarbij is het nog nooit voorgekomen dat of zal het ooit voorkomen dat iedereen homoseksueel wordt geboren. Het is een domme uitspraak en een achterlijk argument.

Homoseksualiteit is gewoon een genetische variant op menselijke seksualiteit en daarmee per definitie natuurlijk en dus ook per definitie hoe de natuurlijk het bedoelt heeft. Dat laatste klopt natuurlijk niet, daar de natuur in z'n geheel geen bedoeling heeft. Het doet enkel en varieert enkel in hoe het doet.

Als homoseksualiteit nadelig was geweest voor het menselijk soort, dan wat het er waarschijnlijk wel uit geselecteerd, maar het bestaat en is dus of niet nadelig of het heeft geen enkel effect op de mensheid en is geheel irrelevant op het grotere geheel. :P

Dan houd je enkel menselijke cultuur, traditie, opvoeding, religie en maatschappelijke mate van intolerantie of acceptatie over als het gaat om homoseksualiteit.

Vind je het niet leuk, vies of vervelend? Denk dan niet dat je "natuurlijk" bent. Dan ben je gewoon opgevoed met dat idee, klaar. Vind je dat laatste dan weer niet leuk, nou ja troost je dan met de gedachte dat je je altijd kan ontwikkelen en je hoeft niet op het niveau te blijven van je opvoeding. Gefeliciteerd.

Dan rest me enkel om geheel ontopic aan te geven dan die Kezman gewoon een ongelooflijke debiel is imho, maar van mij mag hij dat denken. Ik kan er niet mee zitten. (Niet om de laatste plaats omdat hij natuurlijk enkel maar een Serviër is :') en de laatste keer dat het mij kon schelen wat een Serviër over iets dacht is nooit voorgekomen. )
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')