Waarom percentage lagerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:31 schreef Tyron het volgende:
Hij heeft wel zo zijn punt dat de percentage homo's in voetbal lager ligt dan bij de rest, maar er zullen er vast meer rondlopen dan René zelf denkt.
Als je kijkt hoe al die voetballers over het gras rollen en janken bij iedere aanraking maar elkaar vervolgens wel droogneuken bij een doelpunt denk ik eerder dat het percentage wat hoger ligt dan gemiddeld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:31 schreef Tyron het volgende:
Hij heeft wel zo zijn punt dat de percentage homo's in voetbal lager ligt dan bij de rest, maar er zullen er vast meer rondlopen dan René zelf denkt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:36 schreef Furdinand het volgende:
Er zit een homo bij mij in de klas en die doet aan voetbal en rugby. Slaat dus nergens op zo'n uitspraak.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:30 schreef tong80 het volgende:
. Er zullen er wel een of twee zijn, maar voetbal is geen sport voor homo's.
Als we denken dat elke beroepsgroep evenveel homo's heeft, wil jij dat dan even gaan vertellen in de gemiddelde kapsalon?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom percentage lager
Ze durven er niet voor uit te komen. Daarom lijkt het laag.
Binnen alle sporten ligt het percentage homo's relatief laag, het zijn verwijfde mannetjes, die kunnen helemaal niet sporten. Om dezelfde reden ligt het percentage lesbo's hoog, die manwijven kunnen nog best een aardige prestatie neerzetten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:31 schreef Tyron het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:39 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Binnen alle sporten ligt het percentage homo's relatief laag, het zijn verwijfde mannetjes, die kunnen helemaal niet sporten. Om dezelfde reden ligt het percentage lesbo's hoog, die manwijven kunnen nog best een aardige prestatie neerzetten.
Je hebt de uitzending niet gezien merk ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom percentage lager
Ze durven er niet voor uit te komen. Daarom lijkt het laag.
Heeft ie niet gezegd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:34 schreef Homdeck het volgende:
Het idee dat alle homo's verwijfd zijn en als kapper gaan werken. Die man is echt wereldvreemd.
Voetbal is dan juist een sport voor homo's. Lekker douchen met elkaar huilen als er een grasvlek op hun shirt zit etc. Zij doen alleen alsof ze zogenaamd "metroseksueel" zijn.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:31 schreef Tyron het volgende:
Bij een profclub?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:36 schreef Furdinand het volgende:
Er zit een homo bij mij in de klas en die doet aan voetbal en rugby. Slaat dus nergens op zo'n uitspraak.
Wat een kortzichtigheid zeg!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:30 schreef tong80 het volgende:
Als je homo bent, dan ben je op je veertiende wel klaar met voetbal. Dan ga je gewoon in een kapperszaak werken. Dat is gewoon waar.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-Van-der-Gijp.dhtml
Waar heb je het over ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:38 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Als we denken dat elke beroepsgroep evenveel homo's heeft, wil jij dat dan even gaan vertellen in de gemiddelde kapsalon?
Klopt. Alleen kunnen luisteren. Mijn TV is kapot. Heb er nog een klaagbaak topic voor gepend. Er mankeert niks aan m'n oren. Dus vertel eens...wat heb ik gemist ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:42 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Je hebt de uitzending niet gezien merk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |