Waarom percentage lagerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:31 schreef Tyron het volgende:
Hij heeft wel zo zijn punt dat de percentage homo's in voetbal lager ligt dan bij de rest, maar er zullen er vast meer rondlopen dan René zelf denkt.
Als je kijkt hoe al die voetballers over het gras rollen en janken bij iedere aanraking maar elkaar vervolgens wel droogneuken bij een doelpunt denk ik eerder dat het percentage wat hoger ligt dan gemiddeld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:31 schreef Tyron het volgende:
Hij heeft wel zo zijn punt dat de percentage homo's in voetbal lager ligt dan bij de rest, maar er zullen er vast meer rondlopen dan René zelf denkt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:36 schreef Furdinand het volgende:
Er zit een homo bij mij in de klas en die doet aan voetbal en rugby. Slaat dus nergens op zo'n uitspraak.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:30 schreef tong80 het volgende:
. Er zullen er wel een of twee zijn, maar voetbal is geen sport voor homo's.
Als we denken dat elke beroepsgroep evenveel homo's heeft, wil jij dat dan even gaan vertellen in de gemiddelde kapsalon?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom percentage lager
Ze durven er niet voor uit te komen. Daarom lijkt het laag.
Binnen alle sporten ligt het percentage homo's relatief laag, het zijn verwijfde mannetjes, die kunnen helemaal niet sporten. Om dezelfde reden ligt het percentage lesbo's hoog, die manwijven kunnen nog best een aardige prestatie neerzetten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:31 schreef Tyron het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:39 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Binnen alle sporten ligt het percentage homo's relatief laag, het zijn verwijfde mannetjes, die kunnen helemaal niet sporten. Om dezelfde reden ligt het percentage lesbo's hoog, die manwijven kunnen nog best een aardige prestatie neerzetten.
Je hebt de uitzending niet gezien merk ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom percentage lager
Heeft ie niet gezegd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:34 schreef Homdeck het volgende:
Het idee dat alle homo's verwijfd zijn en als kapper gaan werken. Die man is echt wereldvreemd.
Voetbal is dan juist een sport voor homo's. Lekker douchen met elkaar huilen als er een grasvlek op hun shirt zit etc. Zij doen alleen alsof ze zogenaamd "metroseksueel" zijn.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:31 schreef Tyron het volgende:
Bij een profclub?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:36 schreef Furdinand het volgende:
Er zit een homo bij mij in de klas en die doet aan voetbal en rugby. Slaat dus nergens op zo'n uitspraak.
Wat een kortzichtigheid zeg!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:30 schreef tong80 het volgende:
Als je homo bent, dan ben je op je veertiende wel klaar met voetbal. Dan ga je gewoon in een kapperszaak werken. Dat is gewoon waar.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-Van-der-Gijp.dhtml
Waar heb je het over ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:38 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Als we denken dat elke beroepsgroep evenveel homo's heeft, wil jij dat dan even gaan vertellen in de gemiddelde kapsalon?
Klopt. Alleen kunnen luisteren. Mijn TV is kapot. Heb er nog een klaagbaak topic voor gepend. Er mankeert niks aan m'n oren. Dus vertel eens...wat heb ik gemist ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:42 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Je hebt de uitzending niet gezien merk ik
Bron voor deze kort-door-de-bocht conclusie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom percentage lager
Wat is het verschil tussen een homo die prof is of een amateurvoetballende homo ?quote:
Lesbiennes zijn idd ook homo.quote:
Dat dat lager is dan het landelijk gemiddelde.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar heb je het over ?
Er zullen meer kappers homo zijn net zoals er meer balletdansers homo zijn dan in het voetballen. Maar wat heeft dat met het percentage homo's in het voetbal te maken ?
Ik vind het kort door de bocht dat degenen hier die zeggen dat van der Gijp gelijk heeft met geen enkel argument komen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bron voor deze kort-door-de-bocht conclusie?
Niet zo veel dan, want je weet hoe de mannen eruit zien. Rene gaf gewoon zijn mening op basis van ervaringen (40 jaar in het voetbal, slechts 1 homo ontmoet) opgeleukt met zijn Gayp-er-iaanse humor). Niet zoveel aan de hand zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Alleen kunnen luisteren. Mijn TV is kapot. Heb er nog een klaagbaak topic voor gepend. Er mankeert niks aan m'n oren. Dus vertel eens...wat heb ik gemist ?
1 op de 10 is toch wel heel veelquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het kort door de bocht dat degenen hier die zeggen dat van der Gijp gelijk heeft met geen enkel argument komen.
Als er in 40 jaar profvoetbal in Nederland maar twee homo's uit de kast zijn gekomen lijkt het me sterk dat dat de verhoudingen van de werkelijkheid goed weergeeft. Als er in de maatschappij gemiddeld 1 op de 10 homo is. Zal de voetballerij dan de uitzondering zijn ?
2 homo's. Waarvan er één zanger is en weet dat het zijn imago eerder goed doet dan slecht.
Dus omdat het gekscherend is bedoeld, in de overtreffende trap, hetgeen goed kan, mag er niet over worden gediscussieerd ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:48 schreef theunderdog het volgende:
Al die mensen die hier serieus over gaan doen.![]()
Voetbal International is een voetbal/amusument programma. Deze uitspraken meent van de Gijp niet, het is alleen gewoon dollen.
Vooral die uitspraak over de namen van voetballers, dat homo,s niet de juiste namen hebben.![]()
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:52 schreef Adames het volgende:
Rare uitspraak ja. Met duizenden profvoetballers moeten er meer tussen zitten dan 1 of 2.
Het één sluit het ander niet uit. Er zijn percentagegewijs ook meer blanke travestieten dan negroide. Dat wil niet zeggen dat er helemaal geen negers zijn die in een jurk een wasje draaien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat dat lager is dan het landelijk gemiddelde.
Dat was zo'n beetje de kern van Reneetjes betoog. Voor profvoetballer, begin je op je 6e om als je geluk en kwaliteit hebt op je 18e door te breken als betaald voetballer. Homo's krijgen in de tussentijd andere interesses en haken om die reden eerder (dan het profniveau) af.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een homo die prof is of een amateurvoetballende homo ?
Zie je wel bij meer idolen dat ze zulke rare dingen doen. Beckham en Bieber zouden ook uitgelachen worden als ze niet belachelijk populair zouden zijn.quote:
Ik ben fan van hem al heel lang. Maar ik kon hier moeilijk om lachen. Het is makkelijk om een minderheid belachelijk te maken. Hij heeft er trouwens steeds meer een handje van de laatste tijd. Deed ie altijd al, maar hij is aan het doorslaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:52 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Niet zo veel dan, want je weet hoe de mannen eruit zien. Rene gaf gewoon zijn mening op basis van ervaringen (40 jaar in het voetbal, slechts 1 homo ontmoet) opgeleukt met zijn Gayp-er-iaanse humor). Niet zoveel aan de hand zou ik zeggen.
Ik zeg ook niet dat er geen homo's in het voetbal zitten, denk dat het er gewoon niet heel veel zijn. Om er vanuit te gaan dat het een gemiddeld aantal mensen in de voetballerij homo is, moet je ook denken dat maar een gemiddeld aantal in alle andere sectoren homo isquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar heb je het over ?
Er zullen meer kappers homo zijn net zoals er meer balletdansers homo zijn dan in het voetballen. Maar wat heeft dat met het percentage homo's in het voetbal te maken ?
Jawel, alleen het is nogal dom om te zeggen dat deze uitspraken van Gijp dom zijn. Aangezien hij het erom doet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus omdat het gekscherend is bedoeld, in de overtreffende trap, hetgeen goed kan, mag er niet over worden gediscussieerd ?
Maken we er één op de 16 van. Kun je over een selectie spreken.quote:
quote:
en door de gemiddelde homo aversie in de voetbalwereld haken ze ook eerder af. dan is het een beetje raar om te stellen dat acties als die van vrijdag niet nodig zijn, omdat er geen homo's voorkomen in het voetbal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:55 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dat was zo'n beetje de kern van Reneetjes betoog. Voor profvoetballer, begin je op je 6e om als je geluk en kwaliteit hebt op je 18e door te breken als betaald voetballer. Homo's krijgen in de tussentijd andere interesses en haken om die reden eerder (dan het profniveau) af.
Je kunt ook op een potje schijten ipv op een toilet. Alleen het potje is te klein voor sommige mensen. Van het toilet kan iedereen gebruik maken.quote:
leuk voor de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel, alleen het is nogal dom om te zeggen dat deze uitspraken van Gijp dom zijn. Aangezien hij het erom doet.
Het is de bedoeling van het programma om over voetbal te praten en de kijkers daarvan te plezieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |