quote:
quote:
Ik ga een TR machen, hoor je me! Ik stop niet voor niets al mijn ziel en zaligheid erin.quote:
Heuy, double trouble.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:32 schreef superdrufus het volgende:
TS is gecockblocked door een mocro en nu is zijn camera kapot
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:36 schreef Aberkullie het volgende:
Are you fucking kidding me? Jij bent 'Edwin' uit Eindhoven?
Dus jij bent die sneue hoer? Je had wel even kunnen zeggen dat je vriend een Marokkaan was. Tevens denken dat ik echt Edwin heet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:37 schreef Aberkullie het volgende:
Beetje sneu om te doen trouwens dat het je lukte maar goed
quote:
Samenvatting? Yes please!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Dus jij bent die sneue hoer? Je had wel even kunnen zeggen dat je vriend een Marokkaan was. Tevens denken dat ik echt Edwin heet.
Cute, ik heb nog een paar leuke pics met jou erop.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Dus jij bent die sneue hoer? Je had wel even kunnen zeggen dat je vriend een Marokkaan was. Tevens denken dat ik echt Edwin heet.
Toch gelezen. Goed topic.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga een TR machen, hoor je me! Ik stop niet voor niets al mijn ziel en zaligheid erin.
[..]
Heuy, double trouble.
Als ik dat had gevraagd had onze 'Jimmy' zijn vuist recht in mijn Brabantse aars gedouwt. Nou, nee dankje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:40 schreef Scuidward het volgende:
Zou mooi zijn als je had gestameld dat haar vriendje ook wel mee mocht doen.
Maar mooi verhaal, kuddo's.
Ga je me nu chanteren omdat je nu voor niets mijn tokus in je mond hebt genomen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:42 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Cute, ik heb nog een paar leuke pics met jou erop.
Waarom zou ik? Om je licht getinte gorilla nog een reden te geven om me in elkaar te komen timmeren omdat jij een naive snol bent?quote:
Reageer of ik post je pics hier + bij de politie!! Ik ben serieusquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Om je licht getinte gorilla nog een reden te geven om me in elkaar te komen timmeren omdat jij een naive snol bent?
Praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Reageer of ik post je pics hier + bij de politie!! Ik ben serieus
Kutjes die dreigen met foto's.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zit je nou alweer een grapje te maken?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Durft ze toch niet joh. Zeker niet als je weet hoe ver ze m'n blanke sigaar in haar keel duwde voor die Opposite kaartjes.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:49 schreef iXVI het volgende:
[..]
Kutjes die dreigen met foto's.
Post ze of houd gewoon je bek.
Verklaard wel waarom je een mocro als vriend hebt.
Ik snap trouwens ook niet helemaal wat voor foto's ze dan heeft..quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Durft ze toch niet joh. Zeker niet als je weet hoe ver ze die blanke sigaar in haar keel duwde voor die Opposite kaartjes.
Die heeft ze dus ook niet. Pure bluf dit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:51 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Ik snap trouwens ook niet helemaal wat voor foto's ze dan heeft..
Wie gaat er foto's maken tijdens het nuttigen van een blanke sigaar ?
Check dmquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die heeft ze dus ook niet. Pure bluf dit.
Wat heeft ze gestuurd?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Manipulatieve kuthoer ben je ook.
Laat haar alles posten wij willen plaatjes bij de verhaaltjes !!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Manipulatieve kuthoer ben je ook.
Ik denk dat het beter is als jij op je dm reageert. Ik heb nog iets van je tegoed.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:55 schreef hoink581 het volgende:
Ik denk dat het beter is als er nu een slotje op dit topic komt.
Iets warms?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als jij op je dm reageert. Ik heb nog iets van je tegoed.
Mooiste is nog het dreigement van de politie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:54 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Laat haar alles posten wij willen plaatjes bij de verhaaltjes !!
Komop zeg, niks om je voor te schamen.
Inderdaad, WAH EEN HOERKIE JONGUH!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:56 schreef iXVI het volgende:
[..]
Mooiste is nog het dreigement van de politie.
hoi ik heb me mond om de snikkel van een gast gedaan omdat ik een backstage pasje wilde. Daarna heeft mijn vriendje de camera van die gast gesloopt. Dus ik kom nu aangifte doen zodat ik eerlijk de camera kan terugbetalen aan die gast.
waat een heerlijke cancer domme snol is dat wijf zeg.
Jij ook, alleen zat die toen volquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:58 schreef Aberkullie het volgende:
En nu smeken dat ik de foto hier niet post. Zaterdag had je nog zo'n grote bek
Gooi em dan stoere gangster wollah chickquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:58 schreef Aberkullie het volgende:
Bla bla, ben je altijd zo stom of wat? Als ik hem was had ik aangifte gedaan, je ownt hem een nieuwe camera, snol.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:58 schreef Aberkullie het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:55 schreef Life2.0 het volgende:
verzonnen topic met verzonnen users die het verzonnen verhaal bevestigen
hey schatje wil je backstagekaartjes voor opposites op Appelsap festival?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:58 schreef Aberkullie het volgende:
Jij hebt trouwens je werk ook nooit afgemaakt. Dus je kunt me niets maken. Ook ik kan aangifte doen voor chantage.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als jij op je dm reageert. Ik heb nog iets van je tegoed.
FOETOE TASSIE ZEMMEL KOLAquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:58 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Inderdaad, WAH EEN HOERKIE JONGUH!
Godverredomme
edit: GOOI DIE FOTOSSSSSSS als ze der wel zijn.
Beide aangiftes voor chantage slaan kant noch wal, idiots.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens je werk ook nooit afgemaakt. Dus je kunt me niets maken. Ook ik kan aangifte doen voor chantage.
Is goed, dan heeft mijn vriend je adresgegevensquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens je werk ook nooit afgemaakt. Dus je kunt me niets maken. Ook ik kan aangifte doen voor chantage.
pics or it didnt happenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:02 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Is goed, dan heeft mijn vriend je adresgegevens
Ga je nog meer dreigen met 'Jimmy' de Marokkaan? Is dat z'n nickname zodat je ouders niet weten dat je door een straatrat wordt genomen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:02 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Is goed, dan heeft mijn vriend je adresgegevens
Is dit fucking serieusquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Denken dat dit echt isquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:15 schreef fakag het volgende:
[..]
Is dit fucking serieus![]()
Dm ff pics dan
Niet nieuw genoeg als je nu al met dergelijke opmerkingen gaat strooien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:19 schreef fakag het volgende:
[..]
sorry ik ben nieuw , nog niet zo een autist als jij
Volgens mij mag je die dingen niet openbaar maken? Met je schijnheilige pijpsmoel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:18 schreef Aberkullie het volgende:
De stoere ts hier biedt inmiddels geld aan om het er daarna bij te laten zitten.![]()
voor zover ik begrepen heb van fok zou een echte mocro hem neergestoken hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:30 schreef Ambicioso het volgende:
Verzonnen topic. Echte mocro's zouden de camera stelen ipv slopen.
Muts wilde me pijpen voor backstage pasjes voor de Opposites op Solar (terwijl ik die niet had), vervolgens komt haar Mocro vriendje opdagen die mijn camera naar de kloten helpt omdat hij zelf een slet als vriendin heeft. Nu beweert dat wicht dat ze foto's van me heeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:51 schreef Crimyclown het volgende:
Iemand een samenvatting van watskebeurt tussen Aberkullie en TS?
Een echte Mocro heet geen Jimmy (quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
voor zover ik begrepen heb van fok zou een echte mocro hem neergestoken hebben
misschien is dat zijn straatalias? of bestaat dat niet?quote:
Geen idee, maar kunnen we er niet vanuit gaan dat zo'n meidje tijdens een schrikreactie altijd de echte naam zal gebruiken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
misschien is dat zijn straatalias? of bestaat dat niet?
tenzij hij haar geconditioneerd heeft door middel van lichamelijk en geestelijk geweld natuurlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geen idee, maar kunnen we er niet vanuit gaan dat zo'n meidje tijdens een schrikreactie altijd de echte naam zal gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |