Iets warms?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als jij op je dm reageert. Ik heb nog iets van je tegoed.
Mooiste is nog het dreigement van de politie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:54 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Laat haar alles posten wij willen plaatjes bij de verhaaltjes !!
Komop zeg, niks om je voor te schamen.
Inderdaad, WAH EEN HOERKIE JONGUH!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:56 schreef iXVI het volgende:
[..]
Mooiste is nog het dreigement van de politie.
hoi ik heb me mond om de snikkel van een gast gedaan omdat ik een backstage pasje wilde. Daarna heeft mijn vriendje de camera van die gast gesloopt. Dus ik kom nu aangifte doen zodat ik eerlijk de camera kan terugbetalen aan die gast.
waat een heerlijke cancer domme snol is dat wijf zeg.
Jij ook, alleen zat die toen volquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:58 schreef Aberkullie het volgende:
En nu smeken dat ik de foto hier niet post. Zaterdag had je nog zo'n grote bek
Gooi em dan stoere gangster wollah chickquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:58 schreef Aberkullie het volgende:
Bla bla, ben je altijd zo stom of wat? Als ik hem was had ik aangifte gedaan, je ownt hem een nieuwe camera, snol.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:58 schreef Aberkullie het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:55 schreef Life2.0 het volgende:
verzonnen topic met verzonnen users die het verzonnen verhaal bevestigen
hey schatje wil je backstagekaartjes voor opposites op Appelsap festival?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:58 schreef Aberkullie het volgende:
Jij hebt trouwens je werk ook nooit afgemaakt. Dus je kunt me niets maken. Ook ik kan aangifte doen voor chantage.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als jij op je dm reageert. Ik heb nog iets van je tegoed.
FOETOE TASSIE ZEMMEL KOLAquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:58 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Inderdaad, WAH EEN HOERKIE JONGUH!
Godverredomme
edit: GOOI DIE FOTOSSSSSSS als ze der wel zijn.
Beide aangiftes voor chantage slaan kant noch wal, idiots.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens je werk ook nooit afgemaakt. Dus je kunt me niets maken. Ook ik kan aangifte doen voor chantage.
Is goed, dan heeft mijn vriend je adresgegevensquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens je werk ook nooit afgemaakt. Dus je kunt me niets maken. Ook ik kan aangifte doen voor chantage.
pics or it didnt happenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:02 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Is goed, dan heeft mijn vriend je adresgegevens
Ga je nog meer dreigen met 'Jimmy' de Marokkaan? Is dat z'n nickname zodat je ouders niet weten dat je door een straatrat wordt genomen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:02 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Is goed, dan heeft mijn vriend je adresgegevens
Is dit fucking serieusquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Denken dat dit echt isquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:15 schreef fakag het volgende:
[..]
Is dit fucking serieus![]()
Dm ff pics dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |