Waarom zou ik? Om je licht getinte gorilla nog een reden te geven om me in elkaar te komen timmeren omdat jij een naive snol bent?quote:
Reageer of ik post je pics hier + bij de politie!! Ik ben serieusquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Om je licht getinte gorilla nog een reden te geven om me in elkaar te komen timmeren omdat jij een naive snol bent?
Praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Reageer of ik post je pics hier + bij de politie!! Ik ben serieus
Kutjes die dreigen met foto's.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zit je nou alweer een grapje te maken?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Durft ze toch niet joh. Zeker niet als je weet hoe ver ze m'n blanke sigaar in haar keel duwde voor die Opposite kaartjes.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:49 schreef iXVI het volgende:
[..]
Kutjes die dreigen met foto's.
Post ze of houd gewoon je bek.
Verklaard wel waarom je een mocro als vriend hebt.
Ik snap trouwens ook niet helemaal wat voor foto's ze dan heeft..quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Durft ze toch niet joh. Zeker niet als je weet hoe ver ze die blanke sigaar in haar keel duwde voor die Opposite kaartjes.
Die heeft ze dus ook niet. Pure bluf dit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:51 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Ik snap trouwens ook niet helemaal wat voor foto's ze dan heeft..
Wie gaat er foto's maken tijdens het nuttigen van een blanke sigaar ?
Check dmquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die heeft ze dus ook niet. Pure bluf dit.
Wat heeft ze gestuurd?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Manipulatieve kuthoer ben je ook.
Laat haar alles posten wij willen plaatjes bij de verhaaltjes !!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Manipulatieve kuthoer ben je ook.
Ik denk dat het beter is als jij op je dm reageert. Ik heb nog iets van je tegoed.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:55 schreef hoink581 het volgende:
Ik denk dat het beter is als er nu een slotje op dit topic komt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |