hij bedoelt natuurlijk: als ik me buk word ik diep gekwetstquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:51 schreef FredVleespet het volgende:
twitter:BartEttekoven twitterde op dinsdag 06-08-2013 om 13:48:21*kuch* @cornaldm heeft geroepen dat alle homo's graag bukken en nu ben ik boos want ik buk helemaal niet graag en voel mij diep gekwetst. reageer retweet
Hij snapt hettwitter:BartEttekoven twitterde op dinsdag 06-08-2013 om 13:49:49Maar omdat @cornaldm zélf een homo is mag hij het roepen, een hetero krijgt meteen het hele land over zich heen. #Onzin #Hypocriet #Gijp reageer retweet
Hij heeft natuurlijk best een punt dat kijken naar het landelijk gemiddelde niet direct zinvol is. Als je wilt schatten hoeveel negers er in Oost-Groningen wonen, dan pak je niet het landelijk gemiddelde. Als je wilt schatten hoeveel VVD stemmers er in Wassenaar wonen, dan pak je ook niet het landelijk gemiddelde.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:21 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)geen-homohater.dhtml
Hoe vaak hebben ze daar aan tafel wel niet gezegd dat homo's het beter voor zichzelf kunnen houden, want het wereldje is er nog niet aan toe?quote:Volgens hem is er ook absoluut geen antipathie tegen homo's. 'Er is iets met dat voetbal, dat ze homo's niet zouden accepteren. Maar het is helemaal geen issue. De voetbalwereld is juist heel tolerant.'
FLIKKER OP MAN!quote:De John Blankenstein Foundation vindt de uitspraken van René van der Gijp onvoorstelbaar. "Ik ben sprakeloos. Het wordt hoog tijd dat ze eens gaan nadenken", aldus een woordvoerster van de foundation, die als doel heeft voor iedereen een open en veilig sportklimaat te creëren. "Ik stel hen medeverantwoordelijk voor de vele homoseksuele jongeren die bang zijn afgewezen te worden en zelfmoord overwegen. Je bent 14 en homo en dan krijg je zo'n stempel opgeplakt. Het is makkelijk scoren", zegt de woordvoerster. "Het is jammer dat ze dit onderwerp wederom in het belachelijke trekken."
Nou nou Rens beetje minder mag ook wel he.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:36 schreef RensAjacied het volgende:
AL DIE MONGOLEN MOETEN LEKKER OPROTTEN HIER!
WIJ MAKEN HIER DE DIENST UIT!
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!
Jan de Hoop is een grachtengordel-homo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Het verbaast me wel dat al die grachtengordel homo´s blijkbaar naar vi kijken, misschien had Rene dan toch ongelijk. Of zouden de Cornald Maasjes of Jan de Hoops helemaal niet gekeken hebben?
Zijn man is psycholoog.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Jan de Hoop is een grachtengordel-homo?
René had het allemaal niet zo bedoeld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben ze daar aan tafel wel niet gezegd dat homo's het beter voor zichzelf kunnen houden, want het wereldje is er nog niet aan toe?
Jazeker, ook al woonde hij in Rotterdamquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Jan de Hoop is een grachtengordel-homo?
Ze hebben geen flauw idee wat gijp precies zei maar roeptoeteren elkaar na om wat media-aandacht Te krijgen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Het verbaast me wel dat al die grachtengordel homo´s blijkbaar naar vi kijken, misschien had Rene dan toch ongelijk. Of zouden de Cornald Maasjes of Jan de Hoops helemaal niet gekeken hebben?
De presentator van Ontbijtnieuws? De grachtengordel is duidelijk aan inflatie onderhevig;quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:45 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Jazeker, ook al woonde hij in Rotterdam
Die presentator had wel een huis van 7 ton, dus hij boert wel goed bij RTLquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:46 schreef Reya het volgende:
[..]
De presentator van Ontbijtnieuws? De grachtengordel is duidelijk aan inflatie onderhevig;
Zoek een paar jongens met een licht getinte huidskleur. Die zijn vaak wel te porren voor een potje oud-Hollands potenrammen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:49 schreef satecl het volgende:
Dat heel medialand moet gewoon van onze Rene afblijven. Stelletje homo's!
Ik ga vanavond de stad in. Kijken of er nog wat te rellen valt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |