Lukoki.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
Wie is sneller: Lukoki, Ligeon of De Sa?
Overmars.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
Ligeon.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
Boltquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
Prima speler. Toch onbegrijpelijk dat van der Hoorn is aangetrokken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
Ik word steeds meer fan van Veltman /opportunisme. Onterecht afgeschreven op één fout tegen Vitesse.
Is ook gewoon een Eredivisie-waardige verdediging.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:23 schreef Kopsterk het volgende:
Ze spelen achterin bij Ajax echt met vijf vingers in de neus.
Wat een simpele coach.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
De trainer van Telstar zegt dat ze simpel moeten spelen.
Nooit afgeschreven, maar er werd toen wel pijnlijk duidelijk dat hij nooit meer een sprintduel moet aangaan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
Ik word steeds meer fan van Veltman /opportunisme. Onterecht afgeschreven op één fout tegen Vitesse.
Hij verloor dat duel meer op kracht had ik het idee. Als je niet eens sneller dan Theo Janssen bent, heb je als verdediger wel een probleem ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit afgeschreven, maar er werd toen wel pijnlijk duidelijk dat hij nooit meer een sprintduel moet aangaan.
Vorig seizoen uit bij AZ viel hij steengoed in bv. Heel balvast.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:39 schreef Kopsterk het volgende:
Hoesen wisselt uitstekende momenten af met hele slechte.
Niet geheel onbelangrijk voor een spits. Ik verwacht meer van hem in dit soort wedstrijden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoesen moet nu zijn kansjes nog zien af te maken, rest is prima.
Dat lijkt me wel jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:02 schreef Ferdii het volgende:
jong twente, ajax en psv nr 1, 2 en 3 in de jupiler zal wel grappig zijn
gaat dan de nummer 4 promoveren?
Balen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende speelronde. Streepje = live op FOX
Vanaf speelronde 4 op de open zender van FOX. Nu nog niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Worden de samenvattingen nog op het open net uitgezonden?
ah thnxquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vanaf speelronde 4 op de open zender van FOX. Nu nog niet.
quote:
quote:
Vind het maar grappig. Ik vind het te triest voor woorden dat het zo'n wereld van verschil is wanneer je die beloftenelftallen op maandag of vrijdag treft. Competitievervalsing in zijn meest pure vorm.quote:
Iedereen krijgt Ajax een keer op vrijdag en een keer op maandag toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het maar grappig. Ik vind het te triest voor woorden dat het zo'n wereld van verschil is wanneer je die beloftenelftallen op maandag of vrijdag treft. Competitievervalsing in zijn meest pure vorm.
Dan nog zijn die teams afhankelijk van blessures die er bij het eerste zijn wie er wel of niet kan meedoen. Vind het buiten dat en het argument dat het voor supporters totaal niet boeiende wedstrijden zijn onbegrijpelijk dat ze niet gewoon wat meer topklassers hebben laten doorstromen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen krijgt Ajax een keer op vrijdag en een keer op maandag toch?
Tja, teams zijn altijd gebaat bij blessures van de tegenstander, maar ik snap je wel ja. Al moet ik het zeggen dat ik persoonlijk gewoon heel interessant vind om jong Ajax live te zien. Maar er zitten nog wel wat haken en ogen aan, ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog zijn die teams afhankelijk van blessures die er bij het eerste zijn wie er wel of niet kan meedoen. Vind het buiten dat en het argument dat het voor supporters totaal niet boeiende wedstrijden zijn onbegrijpelijk dat ze niet gewoon wat meer topklassers hebben laten doorstromen.
Dat kon normaal toch ook. Maandagavond, gratis toegang. Wat wil je nog meer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, teams zijn altijd gebaat bij blessures van de tegenstander, maar ik snap je wel ja. Al moet ik het zeggen dat ik persoonlijk gewoon heel interessant vind om jong Ajax live te zien. Maar er zitten nog wel wat haken en ogen aan, ja.
Amersfoort-Amsterdam. Twee keer 52 kilometer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kon normaal toch ook. Maandagavond, gratis toegang. Wat wil je nog meer.
Nondeju. Wat een teringeind.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Amersfoort-Amsterdam. Twee keer 52 kilometer.
Nee, ik prefereer dit.
Treintje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Amersfoort-Amsterdam. Twee keer 52 kilometer.
Nee, ik prefereer dit.
twitter:aad300 twitterde op maandag 12-08-2013 om 16:52:35Nu naar #sportschool en daarna #jpsvexc . reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-08-2013 om 18:46:21Jong #PSV tegen #Excelsior met Bertrams; Kardes, Koch, Zanka, Tamata; Horsten, Schouw, Ozbozkurt; Van Ooijen, Antonio, Rayhi #psvexc reageer retweet
Zit goed vol daar. Leuk dat ze allemaal een rood of wit shirtje aan hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:04 schreef Caland het volgende:
Brabantse gastvrijheid...
[ afbeelding ]
Ja fijne TIFO actie ja zoals je ze ook regelmatig in Amsterdam terugziet. Alleen dan in volstrekt willekeurige kleuren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:09 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Zit goed vol daar. Leuk dat ze allemaal een rood of wit shirtje aan hebben.
Weinig discipline bij dat Ajax-publiek. Jammer is dat altijd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja fijne TIFO actie ja zoals je ze ook regelmatig in Amsterdam terugziet. Alleen dan in volstrekt willekeurige kleuren.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:04 schreef Caland het volgende:
Brabantse gastvrijheid...
[ afbeelding ]
Zeker een mannetje of 20. Wel logisch dat je ze dan in een zwaarbewaakt uitvak stopt. Straks gaan die 30 PSV'ers die er ook zijn met ze op de vuist.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoeveel man van Excelsior zijn mee ? Wat een trieste bedoening die b-teams.!!!!
Publiek hoort gewoon door elkaar te kunnen zitten. Kan dat niet dat geef je betreffende mongolen gewoon een stadionverbod. Is dat gezeik ook een keer afgelopen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker een mannetje of 20. Wel logisch dat je ze dan in een zwaarbewaakt uitvak stopt. Straks gaan die 30 PSV'ers die er ook zijn met ze op de vuist.
Normalisatie enzo. Daar heeft de KNVB zo'n mondje vol van.
Ik vind zelfs dat je in dit geval een gevecht moet faciliteren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker een mannetje of 20. Wel logisch dat je ze dan in een zwaarbewaakt uitvak stopt. Straks gaan die 30 PSV'ers die er ook zijn met ze op de vuist.
Normalisatie enzo. Daar heeft de KNVB zo'n mondje vol van.
Door elkaar is ook wat overdreven, maar een apart vak op de eerste ring, eventueel afgezet met stewards/zeil, moet toch gewoon kunnen. Zeker bij dit soort risicoloze wedstrijden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Publiek hoort gewoon door elkaar te kunnen zitten. Kan dat niet dat geef je betreffende mongolen gewoon een stadionverbod. Is dat gezeik ook een keer afgelopen.
Bij schoolvoetbal komen er nog meer mensen kijkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:25 schreef Caland het volgende:
Hier zie je de hoelikens van PSV die met man en macht het uitvak proberen aan te vallen.
[ afbeelding ]
Tuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Door elkaar is ook wat overdreven, maar een apart vak op de eerste ring, eventueel afgezet met stewards/zeil, moet toch gewoon kunnen. Zeker bij dit soort risicoloze wedstrijden.
Feijenoord heeft geen plan B hequote:Op maandag 12 augustus 2013 20:26 schreef Caland het volgende:
Maar verder echt een geweldig plan hoor. Die B teams.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:43 schreef Knalerwtje het volgende:
Zanka maakt zelfs op dit niveau fout na fout. Kansloos dit.
Ik vind Van Ooijen ook best aardig spelen als rechtsbuiten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:55 schreef tompsv18 het volgende:
Koch en Rayhi doen het wel aardig.
Kardes en Schouw kunnen er niks van.
Jong PSV wel de betere trouwens, jammer van die goal van Excelsior.
Moet gewoon op het middenveld en dan Van Overbeek rechtsbuiten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:57 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik vind Van Ooijen ook best aardig spelen als rechtsbuiten.
Dat vind ik ook, maar toch doet hij het niet slecht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Moet gewoon op het middenveld en dan Van Overbeek rechtsbuiten.
Klopt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:57 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar toch doet hij het niet slecht.
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:43 schreef Knalerwtje het volgende:
Zanka maakt zelfs op dit niveau fout na fout. Kansloos dit.
Best wel een kut team.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Jong Ajax: Vd Hart, Tete, Sporkslede, Denswil, Nieuwpoort, Bazoer, Meleg, De Kamps, Honer, Klaassen, De Sa
Tja, waarom niet gewoon weer Denswil zoals vorige week. Is mij ook een raadsel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Die klote de Kamps ook weer aanvoerder. Tering tyfus man
De Immers van Ajax.
Week daarvoor, vorige week ook de Kamps.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:02 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Tja, waarom niet gewoon weer Denswil zoals vorige week. Is mij ook een raadsel.
Viel me al in negatieve zin op toen hij inviel tegen Telstar en dit is ook weer totaal ruk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Die klote de Kamps ook weer aanvoerder. Tering tyfus man
De Immers van Ajax.
neequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:48 schreef donroyco het volgende:
Te laat ingeschakeld bij MVV - Jong Ajax. Waren er nog supportersacties van MVV?
Oké, thanks.quote:
Daar wil Groenendijk niks over kwijt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:07 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom zit Bazoer niet bij de selectie?
Dat weet niemand, houden ze intern.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:07 schreef Cavaliers het volgende:
Stout geweest denk ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:07 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom speelt Lobotka niet? Weet jij dat?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:42 schreef j0rdiiii het volgende:
En geel voor de Kamps.... wisselen maar.
Omdat Klaassen, de Kamps en Sporkslede spelen. Het is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom speelt Lobotka niet? Weet jij dat?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omdat Klaassen, de Kamps en Sporkslede spelen. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Dat is jouw mening.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
En waarom spelen die middelmatige spelers wel en een in potentie goede speler niet? Dat is namelijk wel moeilijk.
Die worden niet opgesteld.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een draak van een wedstrijd speelt die Meleg. Middenveld is net zo erg, waar is de creativiteit?
Lobotka is een goede speler.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:59 schreef Cavaliers het volgende:
Die Lobotka komt erin voor De Kamps, kijken of hij wel normaal een bal kan aannemen en niet trapt op alles wat beweegt.
Zie op wiki dat De Kamps al vanaf 2000 bij Ajax zit. Hoe dan?
Afgelopen seizoen ook contractverlenging tot 2016 gekregen. Terwijl die daarvoor al anderhalf jaar geblesseerd was en bekend stond om de manier hoe die nu voetbalt. Ook nog aanvoerder.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:59 schreef Cavaliers het volgende:
Die Lobotka komt erin voor De Kamps, kijken of hij wel normaal een bal kan aannemen en niet trapt op alles wat beweegt.
Zie op wiki dat De Kamps al vanaf 2000 bij Ajax zit. Hoe dan?
Dat klopt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:45 schreef TLC het volgende:
wacht, dus het tweede van Ajax kan niet eens van ploegen als Oss en Emmen winnen ???![]()
HIj wordt uitgezonden door Infostrada, vorig jaar deed hij ook Jupiler League.quote:
Nee. Denswil en Ligeon bij het eerste. Tete en Veltman geblesseerd.quote:Op maandag 2 september 2013 20:12 schreef Knalerwtje het volgende:
Lekkere verdedigers daar bij Jong Ajax. Worden die gozers de nieuwe toppers?
quote:Op maandag 2 september 2013 20:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee. Denswil en Ligeon bij het eerste. Tete en Veltman geblesseerd.
Ach, er doen een paar selectiespelers van PSV mee. Allemaal spelers die in het eerste nauwelijks of niet aan minuten komen.quote:Op maandag 2 september 2013 20:15 schreef Wilskracht het volgende:
PSV stelt het tweede op Ajax het derde.
Waar zijn Cilissen,Van der Hoorn en Hoessen.
Nee.quote:Op maandag 2 september 2013 20:17 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ach, er doen een paar selectiespelers van PSV mee. Allemaal spelers die in het eerste nauwelijks of niet aan minuten komen.
Bij Ajax geen selectiespelers op het veld?
Nope, en meer dan de helft zal nooit een debuut in Ajax 1 makenquote:Op maandag 2 september 2013 20:17 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ach, er doen een paar selectiespelers van PSV mee. Allemaal spelers die in het eerste nauwelijks of niet aan minuten komen.
Geen enkele.quote:Op maandag 2 september 2013 20:17 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Sa en Meleg al doorgeschoven waren naar het eerste, maar dat is dus niet. Dat zijn toch de talenten die het moeten gaan doen over een paar jaar?quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 2 september 2013 20:21 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik dacht dat de Sa en Meleg al doorgeschoven waren naar het eerste, maar dat is dus niet.
De Sa niet, gaat het nooit halen.quote:Op maandag 2 september 2013 20:21 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Sa en Meleg al doorgeschoven waren naar het eerste, maar dat is dus niet. Dat zijn toch de talenten die het moeten gaan doen over een paar jaar?
De Sa is te zwak, Meleg misschien. Blinkt tot nu toe nog niet echt uit, maar wordt wel als echt talent gezien. Bazoer en Lobotka zijn interessanter op om te letten.quote:Op maandag 2 september 2013 20:21 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Sa en Meleg al doorgeschoven waren naar het eerste, maar dat is dus niet. Dat zijn toch de talenten die het moeten gaan doen over een paar jaar?
Ja, eens. Echt een parodie op een commentator.quote:Op maandag 2 september 2013 20:23 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik heb het geluid uitgezet. Die Sierd de Vos is echt dodelijk irritant.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Echt een parodie op een commentator.
Slim om steeds spelers op een andere positie neer te zetten.quote:Op maandag 2 september 2013 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Ook allemaal omgeturnde verdedigers.![]()
Martina was een rechtsbuiten, Gravenberch een spits, Sporkslede speelde de afgelopen jaren op het middenveld.
Heeft PSV idd toch weer goed opgeleidquote:Op maandag 2 september 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Assist Bazoer.
Grootste talent op het veld
Ja, die moet Poulsen gewoon vervangen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Assist Bazoer.
Bazoer stak er vrijdag ook met kop en schouders tussenuit.quote:Op maandag 2 september 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Assist Bazoer.
Dat is wel de bedoeling ja.quote:Op maandag 2 september 2013 21:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Droevig niveau zeg.
[..]
Ja, die moet Poulsen gewoon vervangen.
Die wilde er een centrale verdediger van maken.quote:Op maandag 2 september 2013 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft PSV idd toch weer goed opgeleid
Daar denkt hij zelf anders over.quote:Op maandag 2 september 2013 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
Het is ook gewoon een centrale verdediger
Nee hoor, het is een middenvelder.quote:Op maandag 2 september 2013 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
Het is ook gewoon een centrale verdediger. Dat Ajax nou centrale verdedigers op het middenveld en middenvelders in de verdediging zet.
Team van PSV is gemiddeld 2 jaar ouder ook.quote:Op maandag 2 september 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
2-2.
Knap dat een team met 3 á 4 grote talenten terugkomt tegen een elftal dat voor de helft uit spelers van PSV 1 bestaat.
Daar denken al zijn vorige trainers anders over.quote:Op maandag 2 september 2013 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Team van PSV is gemiddeld 2 jaar ouder ook.
Inderdaad. Je kunt het ook treurig noemen. Afhankelijk van je referentiekader.quote:Op maandag 2 september 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
2-2.
Knap dat een team met 3 á 4 grote talenten terugkomt tegen een elftal dat voor de helft uit spelers van PSV 1 bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |