Hij was nog niet gepost, het dagelijkse Marokkanen 'incidentje'.quote:Zusjes doodsbang na ruzie met Marokkaanse jongens
Twee jonge vrouwen uit Utrecht zijn bij de Haarrijnseplas belaagd door een groep jongeren. Daarbij werd de 21-jarige Michelle zo hard geslagen dat ze buiten bewustzijn raakte en door omstanders uit het water werd gered, meldt het AD/Utrechts Nieuwsblad. De politie heeft nog geen verdachten aangehouden.
Michelle was met haar zusje Chantal vrijdagmiddag even naar de Haarrijnse Plas gegaan om een koele duik te nemen. 'Onze oma is pas overleden en we wilden ons even ontspannen. Ik was al een paar keer bij het strandje geweest, maar de sfeer staat mij er niet zo aan. Het was de bedoeling dat we maar even zouden blijven.'
De twee jonge vrouwen kozen er volgens Michelle bewust voor om in de buurt van de gezinnen te gaan liggen en niet op de plek waar groepen jongeren zich verzamelen. 'Die wilden we juist niet opzoeken.'
Op een gegeven moment kreeg Michelle een bal hard tegen haar rug aangeschopt. Of dat nu per ongeluk ging of niet, Michelle vroeg of de groep jongens verderop wilden gaan voetballen en niet tussen de zonnebadende gasten. 'Ik kreeg meteen een grote mond. Van 'is dit land alleen van jou'. Het ging om een groep Marokkaanse jongens.'
Omsingeld
Omdat ze wil dat de strandwachten ingrijpen, loopt ze in de richting van de verzorgingspost. Als ze zich omkeert, ziet ze dat haar zusje is omsingeld door de groep en dat er geduwd en getrokken wordt. 'Ik ben ertussen gesprongen om mijn zusje te helpen. Wat allemaal geroepen is weet ik niet meer. Het volgende moment word ik wakker met een dikke lip, een pijnlijke neus en losse tanden. Ik ben door omstanders gelukkig uit het water gehaald en zij hebben me eerste hulp verleend.'
Dinsdag heeft Michelle een afspraak bij de politie om de aangifte uitgebreid op te nemen. Ze zette haar verhaal op Facebook in de hoop dat getuigen zich bij de politie melden. 'Het waren geen jongens uit de buurt.'
De politie heeft volgens woordvoerder Ellen de Heer ook een oproep geplaatst op Twitter. 'Wij zijn bij het incident geweest en de verhalen over wat er is gebeurd, lopen nogal uiteen. Er zijn ook verklaringen dat de vrouwen met schelden en duwen zijn begonnen. We hopen dat er misschien mensen zijn die zich als getuige melden.' Michelle hoopt daar ook op. 'Want dit mag echt niet meer gebeuren. Het is niet zo dat wij dit uitgelokt hebben.' Voor de jonge Utrechtse en haar zus, was het in elk geval het laatste bezoek aan de Haarrijnse Plas. 'Ik ga er nooit meer heen. Ik durf sinds het gebeuren bijna niet meer de straat op.'
De veiligheid rond de Haarrijnseplas is al een tijd in het geding. Behalve dat meisjes en vrouwen klagen over intimiderend gedrag door jongeren, worden er ook veel diefstallen gepleegd. Op warme dagen zet de politie soms extra agenten in om permanent toezicht te houden. Afgelopen vrijdag was dat overigens niet het geval.
Taal
PVV-leider Geert Wilders heeft op Twitter zijn misnoegen geuit over het voorval. 'Er is maar één taal die het Marokkaans straattuig aanspreekt: oppakken, vastzetten en uitzetten', schrijft hij.
Zeker niet, maar ik denk dat ik het wel kan tolereren. Maar bij de eerste persoonlijke aanval komt er weer een slot op.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:13 schreef Disana het volgende:
NWS / Zusjes doodsbang na ruzie met Marokkaanse jongens
Was het de bedoeling dat er een nieuw topic geopend zou worden nadat het originele werd gesloten?
Waar slaat dat op, ban dan gewoon de mensen die over de scheef gaan ipv het topic dichtgooien?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker niet, maar ik denk dat ik het wel kan tolereren. Maar bij de eerste persoonlijke aanval komt er weer een slot op.
Bovenstaande crosspost uit NWS FB. Ter info
De daders dus ook niet ....quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:17 schreef ReplaR het volgende:
Het is in de zomer meerdere keren per week raak daar.
Wie daar nog steeds heen gaat is niet een van de slimste...
Even kijken hoor, een groep gasten tegen 2 meisjes waarvan er één knock out is geslagen en bijna verzopen ........ ja, laten even wachten met het aanwijzen van de schuldigen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:09 schreef theunderdog het volgende:
Alleen zoals ook al in het bericht staat, weten we nog niet wie er nu begon met uitdagen.
Die Marokkanen zijn het grootste probleemquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:23 schreef Confetti het volgende:
Weer een racistische aanval van de grootste racisten van het land.
Wanneer komt er eens aandacht aan het racistenprobleem onder Marokkanen?
Uitgedaagd worden is geen reden om een vrouw te mishandelen, daar sta je toch gewoon boven?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:09 schreef theunderdog het volgende:
Och, wilders moet ook weer populair doen. Wat een kneusje is dat toch ook.
Maar goed, vervelend voorval dit natuurlijk. Alleen zoals ook al in het bericht staat, weten we nog niet wie er nu begon met uitdagen.
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:23 schreef Confetti het volgende:
Weer een racistische aanval van de grootste racisten van het land.
Wanneer komt er eens aandacht aan het racistenprobleem onder Marokkanen?
Het gaat om jongeren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:36 schreef Hark_Bladeren het volgende:
[..]
Uitgedaagd worden is geen reden om een vrouw te mishandelen, daar sta je toch gewoon boven?
Nee, hoe kom je daar toch bij?quote:
I rest my case.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daar toch bij?
Het is alleen iets om rekening mee te houden. Misschien vroeg die vrouw het wel op een hele dictatoriale manier.
En tja, dat moet je bij Marokkaantjes nu eenmaal niet doen.
Het feit dat het jongens van meisjes waren en zoals we gewend zijn 20 tegen 2. Ratten zijn het.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:45 schreef gelly het volgende:
Ik lees hier altijd dat als mensen je aanraken je erop los mag timmeren, wat maakt dit anders ?
Beetje friemelen moet kunnen toch.quote:
Zoals je hier al zei :quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het feit dat het jongens van meisjes waren en zoals we gewend zijn 20 tegen 2. Ratten zijn het.
Meisje moet niet zo miepen en gewoon van mensen afblijven.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die klap op zijn neus is ook maar een beetje irritant, gaat vanzelf over.
Totaal niet te vergelijken hè. Als zo'n rat 1 op 1 komt tegen een vent en de vent krijgt klappen, a la. Meisjes meppen als man zijnde getuigt van het intelligentieniveau van een downie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Zoals je hier al zei :
[..]
Meisje moet niet zo miepen en gewoon van mensen afblijven.
Dus je laat gewoon over je heen lopen. Fraai.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken hè. Als zo'n rat 1 op 1 komt tegen een vent en de vent krijgt klappen, a la. Meisjes meppen als man zijnde getuigt van het intelligentieniveau van een downie.
Met 20 tegen 2 wel ja. Ratten zijn gewend in roedels te lopen en te luisteren naar een opperrat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Dus je laat gewoon over je heen lopen. Fraai.
Ik zou zeggen : een alcohol- en uitgaansverbod voor mannen onder de 25.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:57 schreef Heisenbug het volgende:
Maar iemand verder nog een idee hoe we het Marokkanenprobleem kunnen oplossen?
Beter een heer zijn dan meisjes meppen en je waardigheid verliezen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Dus je laat gewoon over je heen lopen. Fraai.
Sinds wanneer is Nederlands een ras? Het begrip racisme is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:49 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ze zijn aangevallen omdat het Nederlanders zijn.
Een mede-Marokkaan was dit nooit overkomen.
Marokkanenprobleem? Op basis van dit incident? Deze vraagt pas niet in dit topic vind ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:57 schreef Heisenbug het volgende:
Het bij ieder willekeurig nieuwsbericht "het is een Marokkanenprobleem" roepen wordt ook langzamerhand een probleem op zich.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:57 schreef Heisenbug het volgende:
Goeie grapquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:01 schreef Ludd het volgende:
[..]
Marokkanenprobleem? Op basis van dit incident? Deze vraagt pas niet in dit topic vind ik.
Ik meen het serieus. Je vraagstelling is niet relevant m.b.t het nieuwsbericht.quote:
Dat zegt de Turk die een bekeuring krijgt ook altijd. "Jullie bekeuren nooit Nederlanders, iesj rasjiesme!".quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:02 schreef Bombshell het volgende:
Nederlanders weer het slachtoffer van een groep marokkanen. Het zijn echt enorme racisten. Nooit maar dan ook nooit vallen ze marokkanen lastig.
Waarom wordt dat precies een probleem ? De mocro's gaan rellen want het is niet waar ofzo?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het bij ieder willekeurig nieuwsbericht "het is een Marokkanenprobleem" roepen wordt ook langzamerhand een probleem op zich.
Ik heb al diverse doodsbedreigingen binnengekregen ja. Alleen geen idee of het Turken of Marokkanen zijn, die lijken altijd ook zo op elkaar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom wordt dat precies een probleem ? De mocro's gaan rellen want het is niet waar ofzo?
9 aanhoudingen zojuist..quote:Aanhoudingen na grote vechtpartij bij Haarrijnseplas
Bij de Haarrijnseplas bij Vleuten zijn negen aanhoudingen verricht na een grote vechtpartij.
De aanleiding van de schermutseling wordt door de politie onderzocht.
Het gaat vaker mis bij de recreatieplas net buiten Utrecht. Zo is de politie nog steeds op zoek naar getuigen van een mishandeling afgelopen vrijdag. Toen zou een 21-jarig meisje door een jongen zijn geslagen na ruzie met een groep jongens.
uit een reactie onderaan het artikel:quote:Veel geweld en arrestatiegolf bij Haarrijnseplas
De politie heeft maandagavond hard moeten ingrijpen bij het verwijderen van een groep vervelende jongeren bij de Haarrijnseplas. In totaal werden elf aanhoudingen verricht.
Tijdens de arrestaties werd veel geweld gebruikt door zowel de politie als de jongeren. Ook werd pepperspray ingezet tegen de onruststokers.
De wijkagent van Vleuten-De Meern twitterde het onbegrijpelijk te vinden dat de situatie bij de recreatieplas maandag zo gewelddadig eindigde. Toch gaat het vaker mis bij de plas: zo is de politie nog steeds op zoek naar getuigen van een mishandeling afgelopen vrijdag. Toen zou een 21-jarig meisje door een jongen zijn geslagen na ruzie met een groep jongens.
Flinke inzet voor een stel schavuitjes.quote:Zojuist weer iets gebeurd op t strandje.. Ik reed namelijk op de A2 naar mijn huis in vleuten. toen ik en andere weggebruikers voor onze voeten werden gereden door ruim 14 politieautos, busjes, en een 5tal motoren. Ook de afrit werd als circuit gebruikt en zorgde voor een aanrijding (waarbij de dader = politie door reed). (Automobilist met schade: mocht u nog getuigen zoeken. Ik reed achter u). Ook is inmiddels een politie helikopter ingezet en vliegt nu boven Veuten.. op zoek naar de dader(s).
Dat is wel frappant, maar goed dat ze nu wel doorpakken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:16 schreef arjan1212 het volgende:
De politie rukt pas uit met 14 wagens!! als er een agent word aangevallen.. ?
Zo werken uitroeptekens niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:16 schreef arjan1212 het volgende:
De politie rukt pas uit met 14 wagens!! als er een agent word aangevallen.. ?
De politie doet sowieso niks. Die delen liever bekeuringen uit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pure discriminatie dit. Als blanken dit hadden gedaan hadden we er niks van gehoord !
Hoezo? Dat ze hier met meer dan 10 dienstwagens naar toe gaan geeft toch aan dat ze het juist wel serieus nemen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De politie doet sowieso niks. Die delen liever bekeuringen uit.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:19 schreef Scorpie het volgende:
Ah eindelijk een veldslag. Pak de relschoppers maar flink aan politie, schieten met scherp op dat tuig mag
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:20 schreef Tito_Otis het volgende:
Maarja dan arresteer je ze? Morgenochtend staan ze op hettzelfde strandje grootse verhalen op te hangen over vandaag...
Beter uit de klauwen laten lopen en met scherp schieten.
Jawel want dit soort berichten staan niet op zichzelf. Er is duidelijk een structureel probleem aan de gang met deze groep en dit bericht is daar slechts een voorbeeld van. Ik vind het nogal opmerkelijk dat zo'n relatief kleine groep zo vaak negatief in het nieuws staat. Dus in dat opzicht is het prima om de discussie breder te trekken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:05 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik meen het serieus. Je vraagstelling is niet relevant m.b.t het nieuwsbericht.
Toelichting: als je een topic post over de criminaliteitscijfers van bepaalde groepen, of andere statistieken over bepaalde groepen zou je zo'n algemene vraag kunnen stellen. Nu slaat het nergens op.
De dader was een ventje van 10 jaar en dat knock-out is ook nog maar de vraag. Het hele verhaal van het meisje is eenzijdig en de getuigen vertellen een heel ander verhaal. Laten we inderdaad even afwachten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Even kijken hoor, een groep gasten tegen 2 meisjes waarvan er één knock out is geslagen en bijna verzopen ........ ja, laten even wachten met het aanwijzen van de schuldigen.
Ja, da's ook weer waar. Beter laten ze dit gewoon lopen en wachten ze tot het echt een keer uit de hand loopt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:20 schreef Tito_Otis het volgende:
Maarja dan arresteer je ze? Morgenochtend staan ze op hettzelfde strandje grootse verhalen op te hangen over vandaag...
Beter uit de klauwen laten lopen en met scherp schieten.
Nee dank je.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:23 schreef Misty_eyes het volgende:
Magoed, back ontopic: verschrikkelijk bericht weer maar er gloort hoop aan de horizon:
NWS / PVV grootste partij, PVDA van 38 naar 14 zetels
Godzijdank. Zijn m'n gebeden toch verhoord. De PVV is 's Neerlands hoop in bange dagen. Die gaan de problemen tenminste aanpakken. De praktijk heeft al uitgewezen dat ze radicaal anders zijn dan de gevestigde orde.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:23 schreef Misty_eyes het volgende:
Magoed, back ontopic: verschrikkelijk bericht weer maar er gloort hoop aan de horizon:
Geen pvv aub.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:23 schreef Misty_eyes het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:30 schreef maily het volgende:
Vandaag weer stront aan de knikker daarzo
Pffffff
Incident, bek dicht en doorlopen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:30 schreef maily het volgende:
Pffffff
geen een keer het woord marokaanquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:30 schreef maily het volgende:
Pffffff
2 incidenten. Maar gaat het wel over dezelfde groep? Er staat niets over de afkomst in het bericht, en het is nota bene de telegraaf. Het zou zomaar kunnen dat dit hele andere mensen zijn. Sterker nog, dat is waarschijnlijk. Ik ga er vanuit dat de daders van de eerdere mishandeling zich daar even niet laten zien.quote:
Het woord Marokkaan is bijna een synoniem geworden voor probleem. en komt in bijna 80% van de geweld berichten naar voren. Dat zijn al algemeen bekende statistieken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:05 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik meen het serieus. Je vraagstelling is niet relevant m.b.t het nieuwsbericht.
Toelichting: als je een topic post over de criminaliteitscijfers van bepaalde groepen, of andere statistieken over bepaalde groepen zou je zo'n algemene vraag kunnen stellen. Nu slaat het nergens op.
Die statistieken zijn mij onbekend, en ik weet zeker dat jij dit ook niet kan onderbouwen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:35 schreef Convict het volgende:
[..]
Het woord Marokkaan is bijna een synoniem geworden voor probleem. en komt in bijna 80% van de geweld berichten naar voren. Dat zijn al algemeen bekende statistieken.
De getuigen hebben het alleen maar over wie begonnen is met schelden en dat doet er geen ........ toe als je als een groep hyena's op 2 meisjes duikt. En die omstanders die haar uit het water hebben gevist die hebben haar verward met een zeehond die in het water lag zeker. Ja, sorry ik kan me er ook niets bij voorstellen, want normaal zijn dit soort groepen altijd voorbeeldig, maar ja het lijkt er toch sterk op dat ze zich hier hebben misdragen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:23 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De dader was een ventje van 10 jaar en dat knock-out is ook nog maar de vraag. Het hele verhaal van het meisje is eenzijdig en de getuigen vertellen een heel ander verhaal. Laten we inderdaad even afwachten.
ik had het laatst uitgezocht in een ander discussie. en de cijfers zijn politiek correct weg geschreven. want in Nederland geboren betekent in de statistieken dat je een Nederlander bent. en dan nog staan ze boven Nederlanders.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:39 schreef Ludd het volgende:
[..]
Die statistieken zijn mij onbekend, en ik weet zeker dat jij dit ook niet kan onderbouwen.
Hoop aan de horizonquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:23 schreef Misty_eyes het volgende:
Als dat klopt wat je zegt betekent het dus dat de Marokkanen met een Nederlands paspoort zich relatief zeer goed gedragen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:47 schreef Convict het volgende:
[..]
ik had het laatst uitgezocht in een ander discussie. en de cijfers zijn politiek correct weg geschreven. want in Nederland geboren betekent in de statistieken dat je een Nederlander bent. en dan nog staan ze boven Nederlanders.
Een reële vervanger die realistisch is zou welkom zijn. Nu hebben we ontkennings partijen en een die er wel wat aan wil doen (pvv) maar totaal door slaat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt, aub niet, ik word gestoord van die fobie.
Ik zal is effe zoekenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:49 schreef Ludd het volgende:
[..]
Als dat klopt wat je zegt betekent het dus dat de Marokkanen met een Nederlands paspoort zich relatief zeer goed gedragen!
Jij bent gewoon slecht op de hoogte maar ik ga de bron niet opnieuw opzoeken. Fok sluit aldoor topics en dan kun ik weer opnieuw beginnen, daar heb ik nu even geen zin aan. Een verklaring van dat meisje als enige bron voor het verhaal is gewoon erg mager en die omstanders heb ik geen verklaring zien geven dat ze knock-out was noch is ze voor onderzoek naar een ziekenhuis geweest of is er een ambulance bij geweest. Daarnaast lijkt het mij toch een beetje stug dat een 10 jarige een 21 jarige met één klap knock-out slaat, maar dat is wel speculatie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
De getuigen hebben het alleen maar over wie begonnen is met schelden en dat doet er geen ........ toe als je als een groep hyena's op 2 meisjes duikt. En die omstanders die haar uit het water hebben gevist die hebben haar verward met een zeehond die in het water lag zeker. Ja, sorry ik kan me er ook niets bij voorstellen, want normaal zijn dit soort groepen altijd voorbeeldig, maar ja het lijkt er toch sterk op dat ze zich hier hebben misdragen.
Daar trapt men niet meer in: de tijd van gemoedelijk kopjes thee drinken is lang en breed voorbij. Laat de PVV zich maar eens bewijzen als ze eenmaal in het pluche zitten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:49 schreef Starm het volgende:
[..]
In de verkiezingstijd loopt de helft van de Pvv kiezers over naar een andere partij met betere beloftes.
Onzin verhaal als het gaat om CBS. Bij het CBS kijkt men naar geboorteland, 1e en 2e generatie allochtoon of nationaliteit maar dat is uitzonderlijk door de dubbele nationaliteiten. Je moet dus per statistiek kijken wat er precies wordt bedoeld en wat de betekenis is. Geboorteland Nederland zegt niets over de nationaliteit bij het CBS.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:47 schreef Convict het volgende:
[..]
ik had het laatst uitgezocht in een ander discussie. en de cijfers zijn politiek correct weg geschreven. want in Nederland geboren betekent in de statistieken dat je een Nederlander bent. en dan nog staan ze boven Nederlanders.
haalde het in de war met deze. >quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:49 schreef Ludd het volgende:
[..]
Als dat klopt wat je zegt betekent het dus dat de Marokkanen met een Nederlands paspoort zich relatief zeer goed gedragen!
Slecht op de hoogte? Ik lees gewoon de OP van dit topic en daar staat precies in wat ik gezegd heb. En overigens die lip van dat meisje en haar losse tanden, die heeft ze zeker gekregen omdat ze tegen een boei aan is gezwommen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jij bent gewoon slecht op de hoogte maar ik ga de bron niet opnieuw opzoeken.
Ik hoop dat ze zich bewijzenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:54 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Daar trapt men niet meer in: de tijd van gemoedelijk kopjes thee drinken is lang en breed voorbij. Laat de PVV zich maar eens bewijzen als ze eenmaal in het pluche zitten.
Ja, dat vertekent het beeld. Daardoor kan je geen goed beeld krijgen. Dat bewijst echter geenszins die 80% waar je het over had. Daar geloof ik niets van.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:55 schreef Convict het volgende:
[..]
haalde het in de war met deze. >
http://statline.cbs.nl/St(...)DR=G4,G1,G2,G3&STB=T
waarin dus alle in Nederland geboren *Marokkanen turken etc. bij Nederlanders zijn ingedeeld.
Dat schreef ik toch, door een klap van een 10 jarige. Dat je alleen de OP leest is jouw probleem.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Slecht op de hoogte? Ik lees gewoon de OP van dit topic en daar staat precies in wat ik gezegd heb. En overigens die lip van dat meisje en haar losse tanden die heeft ze zeker gekregen omdat ze tegen een boei aan is gezwommen?
Het leek me altijd het ultieme rampscenario, maar ik vind dat het huidige kabinet het zo bedroevend slecht doet dat het nauwelijks erg kan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:54 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Daar trapt men niet meer in: de tijd van gemoedelijk kopjes thee drinken is lang en breed voorbij. Laat de PVV zich maar eens bewijzen als ze eenmaal in het pluche zitten.
80% is idd troll achtig hoog. maar ontkennen dat hun de meerderheid hier in hebben is tja.... ga de politiek in daar staan ze namelijk ook los van de samenleving en wat er op straat gebeurd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:57 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja, dat vertekent het beeld. Daardoor kan je geen goed beeld krijgen. Dat bewijst echter geenszins die 80% waar je het over had. Daar geloof ik niets van.
Die kans hebben ze gehad, maar ze bleken te laf.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:54 schreef Misty_eyes het volgende:. Laat de PVV zich maar eens bewijzen als ze eenmaal in het pluche zitten.
Onzin .quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:55 schreef Convict het volgende:
[..]
haalde het in de war met deze. >
http://statline.cbs.nl/St(...)DR=G4,G1,G2,G3&STB=T
waarin dus alle in Nederland geboren *Marokkanen turken etc. bij Nederlanders zijn ingedeeld.
Meerderheid geloof ik ook niet eerlijk gezegd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:59 schreef Convict het volgende:
[..]
80% is idd troll achtig hoog. maar ontkennen dat hun de meerderheid hier in hebben is tja.... ga de politiek in daar staan ze namelijk ook los van de samenleving en wat er op straat gebeurd.
Help het tij te keren en stem PVV voordat het te laat is!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:03 schreef Friek_ het volgende:
En weer zwijgen alle politici in alle toonaarden over dit onderwerp, behalve Wilders. Waarom zijn onze politici zo bang om de problemen te benoemen en aan te pakken? Ze doen er in Den Haag weer helemaal niets aan, terwijl we toekijken hoe de zoveelste bestuurder boven de Balkenende-norm zien verdienen. Dit land gaat helemaal naar de knoppen.
Ik doen aan Tang Soo Do, dat is Koreaans karate en ik kan je vertellen dat er bij ons in de dojo bij de pups, ventjes (10, 11 en 12-jarigen) rondlopen waar jij best wel even met je hoofd voor mag gaan hangen als ze vol uithalen en dan geef ik geen enkele garantie voor het behoud van je voortanden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat schreef ik toch, door een klap van een 10 jarige. Dat je alleen de OP leest is jouw probleem.
Dat is grappig, ik doe aan Fu Yong Hai. Daar slaan ze op 6-jarige leeftijd al koeieschedels in als oefening.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik doen aan Tang Soo Do, dat is Koreaans karate en ik kan je vertellen dat er bij ons in de dojo bij de pups, ventjes (10, 11 en 12-jarigen) rondlopen waar jij best wel even met je hoofd voor mag gaan hangen als ze vol uithalen en dan geef ik geen enkele garantie voor het behoud van je voortanden.
Tijd voor de FOK! partijquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:03 schreef Friek_ het volgende:
En weer zwijgen alle politici in alle toonaarden over dit onderwerp, behalve Wilders. Waarom zijn onze politici zo bang om de problemen te benoemen en aan te pakken? Ze doen er in Den Haag weer helemaal niets aan, terwijl we toekijken hoe de zoveelste bestuurder boven de Balkenende-norm verdient. Dit land gaat helemaal naar de knoppen.
Ik keur niet alles goed wat Wilders zegt, zeker niet, maar we moeten hem een eerlijke kans geven om zichzelf te bewijzen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Help het tij te keren en stem PVV voordat het te laat is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |