Hoop aan de horizonquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:23 schreef Misty_eyes het volgende:
Magoed, back ontopic: verschrikkelijk bericht weer maar er gloort hoop aan de horizon:
NWS / PVV grootste partij, PVDA van 38 naar 14 zetels
Als dat klopt wat je zegt betekent het dus dat de Marokkanen met een Nederlands paspoort zich relatief zeer goed gedragen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:47 schreef Convict het volgende:
[..]
ik had het laatst uitgezocht in een ander discussie. en de cijfers zijn politiek correct weg geschreven. want in Nederland geboren betekent in de statistieken dat je een Nederlander bent. en dan nog staan ze boven Nederlanders.
Een reële vervanger die realistisch is zou welkom zijn. Nu hebben we ontkennings partijen en een die er wel wat aan wil doen (pvv) maar totaal door slaat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt, aub niet, ik word gestoord van die fobie.
Ik zal is effe zoekenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:49 schreef Ludd het volgende:
[..]
Als dat klopt wat je zegt betekent het dus dat de Marokkanen met een Nederlands paspoort zich relatief zeer goed gedragen!
Jij bent gewoon slecht op de hoogte maar ik ga de bron niet opnieuw opzoeken. Fok sluit aldoor topics en dan kun ik weer opnieuw beginnen, daar heb ik nu even geen zin aan. Een verklaring van dat meisje als enige bron voor het verhaal is gewoon erg mager en die omstanders heb ik geen verklaring zien geven dat ze knock-out was noch is ze voor onderzoek naar een ziekenhuis geweest of is er een ambulance bij geweest. Daarnaast lijkt het mij toch een beetje stug dat een 10 jarige een 21 jarige met één klap knock-out slaat, maar dat is wel speculatie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
De getuigen hebben het alleen maar over wie begonnen is met schelden en dat doet er geen ........ toe als je als een groep hyena's op 2 meisjes duikt. En die omstanders die haar uit het water hebben gevist die hebben haar verward met een zeehond die in het water lag zeker. Ja, sorry ik kan me er ook niets bij voorstellen, want normaal zijn dit soort groepen altijd voorbeeldig, maar ja het lijkt er toch sterk op dat ze zich hier hebben misdragen.
Daar trapt men niet meer in: de tijd van gemoedelijk kopjes thee drinken is lang en breed voorbij. Laat de PVV zich maar eens bewijzen als ze eenmaal in het pluche zitten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:49 schreef Starm het volgende:
[..]
In de verkiezingstijd loopt de helft van de Pvv kiezers over naar een andere partij met betere beloftes.
Onzin verhaal als het gaat om CBS. Bij het CBS kijkt men naar geboorteland, 1e en 2e generatie allochtoon of nationaliteit maar dat is uitzonderlijk door de dubbele nationaliteiten. Je moet dus per statistiek kijken wat er precies wordt bedoeld en wat de betekenis is. Geboorteland Nederland zegt niets over de nationaliteit bij het CBS.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:47 schreef Convict het volgende:
[..]
ik had het laatst uitgezocht in een ander discussie. en de cijfers zijn politiek correct weg geschreven. want in Nederland geboren betekent in de statistieken dat je een Nederlander bent. en dan nog staan ze boven Nederlanders.
haalde het in de war met deze. >quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:49 schreef Ludd het volgende:
[..]
Als dat klopt wat je zegt betekent het dus dat de Marokkanen met een Nederlands paspoort zich relatief zeer goed gedragen!
Slecht op de hoogte? Ik lees gewoon de OP van dit topic en daar staat precies in wat ik gezegd heb. En overigens die lip van dat meisje en haar losse tanden, die heeft ze zeker gekregen omdat ze tegen een boei aan is gezwommen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jij bent gewoon slecht op de hoogte maar ik ga de bron niet opnieuw opzoeken.
Ik hoop dat ze zich bewijzenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:54 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Daar trapt men niet meer in: de tijd van gemoedelijk kopjes thee drinken is lang en breed voorbij. Laat de PVV zich maar eens bewijzen als ze eenmaal in het pluche zitten.
Ja, dat vertekent het beeld. Daardoor kan je geen goed beeld krijgen. Dat bewijst echter geenszins die 80% waar je het over had. Daar geloof ik niets van.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:55 schreef Convict het volgende:
[..]
haalde het in de war met deze. >
http://statline.cbs.nl/St(...)DR=G4,G1,G2,G3&STB=T
waarin dus alle in Nederland geboren *Marokkanen turken etc. bij Nederlanders zijn ingedeeld.
Dat schreef ik toch, door een klap van een 10 jarige. Dat je alleen de OP leest is jouw probleem.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Slecht op de hoogte? Ik lees gewoon de OP van dit topic en daar staat precies in wat ik gezegd heb. En overigens die lip van dat meisje en haar losse tanden die heeft ze zeker gekregen omdat ze tegen een boei aan is gezwommen?
Het leek me altijd het ultieme rampscenario, maar ik vind dat het huidige kabinet het zo bedroevend slecht doet dat het nauwelijks erg kan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:54 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Daar trapt men niet meer in: de tijd van gemoedelijk kopjes thee drinken is lang en breed voorbij. Laat de PVV zich maar eens bewijzen als ze eenmaal in het pluche zitten.
80% is idd troll achtig hoog. maar ontkennen dat hun de meerderheid hier in hebben is tja.... ga de politiek in daar staan ze namelijk ook los van de samenleving en wat er op straat gebeurd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:57 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja, dat vertekent het beeld. Daardoor kan je geen goed beeld krijgen. Dat bewijst echter geenszins die 80% waar je het over had. Daar geloof ik niets van.
Die kans hebben ze gehad, maar ze bleken te laf.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:54 schreef Misty_eyes het volgende:. Laat de PVV zich maar eens bewijzen als ze eenmaal in het pluche zitten.
Onzin .quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:55 schreef Convict het volgende:
[..]
haalde het in de war met deze. >
http://statline.cbs.nl/St(...)DR=G4,G1,G2,G3&STB=T
waarin dus alle in Nederland geboren *Marokkanen turken etc. bij Nederlanders zijn ingedeeld.
Meerderheid geloof ik ook niet eerlijk gezegd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:59 schreef Convict het volgende:
[..]
80% is idd troll achtig hoog. maar ontkennen dat hun de meerderheid hier in hebben is tja.... ga de politiek in daar staan ze namelijk ook los van de samenleving en wat er op straat gebeurd.
Help het tij te keren en stem PVV voordat het te laat is!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:03 schreef Friek_ het volgende:
En weer zwijgen alle politici in alle toonaarden over dit onderwerp, behalve Wilders. Waarom zijn onze politici zo bang om de problemen te benoemen en aan te pakken? Ze doen er in Den Haag weer helemaal niets aan, terwijl we toekijken hoe de zoveelste bestuurder boven de Balkenende-norm zien verdienen. Dit land gaat helemaal naar de knoppen.
Ik doen aan Tang Soo Do, dat is Koreaans karate en ik kan je vertellen dat er bij ons in de dojo bij de pups, ventjes (10, 11 en 12-jarigen) rondlopen waar jij best wel even met je hoofd voor mag gaan hangen als ze vol uithalen en dan geef ik geen enkele garantie voor het behoud van je voortanden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat schreef ik toch, door een klap van een 10 jarige. Dat je alleen de OP leest is jouw probleem.
Dat is grappig, ik doe aan Fu Yong Hai. Daar slaan ze op 6-jarige leeftijd al koeieschedels in als oefening.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik doen aan Tang Soo Do, dat is Koreaans karate en ik kan je vertellen dat er bij ons in de dojo bij de pups, ventjes (10, 11 en 12-jarigen) rondlopen waar jij best wel even met je hoofd voor mag gaan hangen als ze vol uithalen en dan geef ik geen enkele garantie voor het behoud van je voortanden.
Tijd voor de FOK! partijquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:03 schreef Friek_ het volgende:
En weer zwijgen alle politici in alle toonaarden over dit onderwerp, behalve Wilders. Waarom zijn onze politici zo bang om de problemen te benoemen en aan te pakken? Ze doen er in Den Haag weer helemaal niets aan, terwijl we toekijken hoe de zoveelste bestuurder boven de Balkenende-norm verdient. Dit land gaat helemaal naar de knoppen.
Ik keur niet alles goed wat Wilders zegt, zeker niet, maar we moeten hem een eerlijke kans geven om zichzelf te bewijzen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Help het tij te keren en stem PVV voordat het te laat is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |