quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou het een kort filmpje zijn, niet waar?
Ik vind het maar een enge gedachte dat we nu elk jaar 9,5 miljoen extra baby's mogen verwelkomen op deze aardkloot.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:03 schreef waht het volgende:
[..]
Kennelijk geven ze toch wat om al die baby's.
De VS onder de Europese landen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
Bestond Hongarije eigenlijk voor de eerste wereldoorlog wel? Werd het niet tot die tijd altijd gedomineerd met andere landen, met een gagbal in hun muil?
Het zijn ook altijd van die kutlui met grijze pittige kapsels en sandalen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een maat en ik zijn wel eens aangesproken door Hollanders in een Franse supermarkt.
'He, onze kaas is veel lekkerder, vinden jullie ook niet?'
Maat: anders hoepelen jullie effe lekker een eind op.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
Bestond Hongarije eigenlijk voor de eerste wereldoorlog wel? Werd het niet tot die tijd altijd gedomineerd door andere landen, met een gagbal in hun muil?
Met je steenkolenengels val je echt niet op, nee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd van die kutlui met grijze pittige kapsels en sandalen.![]()
Ik ga gewoon altijd engels praten mochten er van die types in de buurt komen.
Vooral veel Afrikaanse baby's, dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vind het maar een enge gedachte dat we nu elk jaar 9,5 miljoen extra baby's mogen verwelkomen op deze aardkloot.
Niet op z'n JP Balkenendes, hoop ik. Dan ben je er direct bij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd van die kutlui met grijze pittige kapsels en sandalen.![]()
Ik ga gewoon altijd engels praten mochten er van die types in de buurt komen.
Niet gelijk gaan projecteren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Met je steenkolenengels val je echt niet op, nee.
Nee, ik werk al aardig wat jaren in bedrijven waar de voertaal engels is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet op z'n JP Balkenendes, hoop ik. Dan ben je er direct bij.
Nee, 9,5 miljoen extra Chinese baby's op jaarbasis, puur door deze maatregel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:11 schreef waht het volgende:
[..]
Vooral veel Afrikaanse baby's, dus dat komt wel goed.
Dik cockney accent, die Tem.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, ik werk al aardig wat jaren in bedrijven waar de voertaal engels is.
Voor hen is er "Frans" en "de rest".quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:13 schreef waht het volgende:
Fransen kunnen sowieso niet meerdere soorten Engels onderscheiden.
Ja bijna:quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou het een kort filmpje zijn, niet waar?
Ach, dan nog piekt China ergens rond 2050, de populatie aldaar vergrijsd net zo snel als de onze.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, 9,5 miljoen extra Chinese baby's op jaarbasis, puur door deze maatregel.
En waar is Hongarije nu?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja bijna:
In augustus 1939, Szilard benaderde zijn oude vriend en medewerker Albert Einstein en overtuigde hem om het Einstein-Szilárd brief te ondertekenen, uitlenen van het gewicht van de roem Einstein aan het voorstel. De brief leidde direct tot de oprichting van het onderzoek naar kernsplijting door de Amerikaanse overheid en uiteindelijk tot de oprichting van het Manhattan Project. Szilárd, met Enrico Fermi, gepatenteerde de nucleaire reactor).
Andere opmerkelijke Hongaarse uitvindingen holografie, de balpen, kernfusie en de theorie van de waterstofbom, en de BASIC programmeertaal, Low level laser therapie of "lichttherapie". Ferenc Pavlics was een van de twee mede-ontwikkelaars van NASA Apollo Lunar rover. Antal Bejczy ontwikkelde Mars Rover Sojourner Rubik's kubus werd gemaakt door. ArchiCAD, 3-D software is ontwikkeld door Bojár. Charles Simonyi was chef-architect bij Microsoft en toezicht hield op de creatie van het vlaggenschip van Microsoft's Office-suite van applicaties. Gömböc, een nieuw geometrisch lichaam, werd uitgevonden in 2006 door de Hongaarse wetenschappers Gábor Domokos en Peter VÁRKONYI. Dániel Rátai de uitvinder van de drie-dimensionale monitor: Leonard3Do. De drie dimensionale scanner microscoop 3D Alba is ontwikkeld door Katona Gergely en Rózsa Balázs
Aardig alcoholistische actie. Mijn oom deed dergelijke dingen ook altijd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:13 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, effe de fles jenever die m'n ouwelui voor m'n opa hebben staan opzuipen en weer vullen met water.
Jij mag dat zeggen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:15 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker boeiend, Bet.
Stink-Hongaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |