Zolang ze maar naar Frankrijk rijden vind ik het allemaal best, dan rijden ze mij in elk geval niet in de weg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze zouden ze gewoon van de weg moeten torpederen, die ondingen.
Alsof ik een vriendin heb die kan praten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zei je vriendin ook gisteravond.
En deze zin staat open voor interpretatie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alsof ik een vriendin heb die kan praten.
Gay.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:44 schreef betyar het volgende:
Voorschrift moet gewoon zijn bek houden en even op zijn knieën gaan voor de Hongaren.
Lekker met je rijdende vinex woning op pad. Inhoud van de keuken een op een van huis meegenomen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:43 schreef waht het volgende:
[..]
Lekker voor die Fransen, zit je dan de hele zomer met dat volk.
Je hebt wel weer Hongaarse vrachtwagenchauffeurs die uit het raam schijten, zijnde ontwikkelde mensen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zolang ze maar naar Frankrijk rijden vind ik het allemaal best, dan rijden ze mij in elk geval niet in de weg.
quote:
Daarom hebben wij ook enkel bruine vrachtwagens in ons bedrijf.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:47 schreef waht het volgende:
[..]
Je hebt wel weer Hongaarse vrachtwagenchauffeurs die uit het raam schijten, zijnde ontwikkelde mensen.
Wat doen jullie tegen de geur?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daarom hebben wij ook enkel bruine vrachtwagens in ons bedrijf.
Niets, om geld te verdienen moeten de wagens natuurlijk niet bij ons op het terrein staan maar op de weg zijn, probleem opgelost.quote:
Niet doen betquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Ga wat gas snuiven best waht, dat zou je goed doen.
Ah, dat scheelt inderdaad. Gewoon blijven rijden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niets, om geld te verdienen moeten de wagens natuurlijk niet bij ons op het terrein staan maar op de weg zijn, probleem opgelost.
Dat was al het motto van m'n overgrootvader toen ze de Franse grens passeerden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:52 schreef waht het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt inderdaad. Gewoon blijven rijden.
Ze hadden in Frankrijk moeten blijven!!!!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was al het motto van m'n overgrootvader toen ze de Franse grens passeerden.
Maar die moesten ook zo nu en dan in de lucht schieten om alle Fransen weg te jagen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was al het motto van m'n overgrootvader toen ze de Franse grens passeerden.
En lopen dat ze konden, een Ethiopiër bij de marathon van Rotterdam is er niets bij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:57 schreef waht het volgende:
[..]
Maar die moesten ook zo nu en dan in de lucht schieten om alle Fransen weg te jagen.
Dit is dan weer aardig terror.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Ga wat gas snuiven best waht, dat zou je goed doen.
Piepers en koffie mee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
Tem gaat ook met de caravan op vakantie. Samen met Bram Tankink.
Hardop in de supermarkt roepen dat het eten in eigen land een stuk beter te vreten is.quote:
De ballpointpen, de pullitzer prize en de rubiks cube.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:57 schreef Boze_Appel het volgende:
Lekker boeiend wat dat derdewereldland een paar eeuwen geleden uit heeft gevonden.
Dat ding waar jij nu hoogstwaarschijnlijk achter zit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
De ballpointpen, de pullitzer prize en de rubiks cube.
Jaja, het is wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |