Bron?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:28 schreef arjan1212 het volgende:
nu in nieuwsuur op ned2 hoe de nederlandse gehandicapteninstellingen bewoners afmaken
Bezuinigen heeft nu de prioriteit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:37 schreef arjan1212 het volgende:
Ja je kan dat ook anders formuleren. 'de kwaliteit van de zorg in de gehandicapten instellingen is onvoldoende, en het heeft topprioriteit om dit te verbeteren'
Wordt ook op youtube gezegd, dus dan moet het wel waar zijn. Meerdere bronnen die dezelfde waarheid melden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel zeggen, hè; 9/11 was een inside job, want dat werd gezegd op televisie.
Aangezien we allemaal broeders zijn is het per definitie een inside job.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wordt ook op youtube gezegd, dus dan moet het wel waar zijn. Meerdere bronnen die dezelfde waarheid melden.
Dan betalen ze er maar voorquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:37 schreef arjan1212 het volgende:
Ja je kan dat ook anders formuleren. 'de kwaliteit van de zorg in de gehandicapten instellingen is onvoldoende, en het heeft topprioriteit om dit te verbeteren'
En mr. Koos Spee, niet te vergeten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
En Arno Vermeulen, niet te vergeten.
Dat geeft niks, zolang we maar beginnen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Bij een statelijke herindeling houdt Hongarije op met bestaan, bovendien.
Zo blijkt maar weer dat het allemaal nog best meeviel met Hitler.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En mr. Koos Spee, niet te vergeten.
Als Koos Spee het voor het zeggen had gehad in Nederland, zouden alle Joden, Chinezen, Homo's, Hongaren en vrouwen geregistreerd staan als staatsgevaarlijke verkeersdeelnemers.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer dat het allemaal nog best meeviel met Hitler.
En moet iedereen die hem aanspreekt op een krukje staan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als Koos Spee het voor het zeggen had gehad in Nederland, zouden alle Joden, Chinezen, Homo's, Hongaren en vrouwen geregistreerd staan als staatsgevaarlijke verkeersdeelnemers.
Projectie. Zie Tem.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En moet iedereen die hem aanspreekt op een krukje staan.
Inderdaad, in het protocol staat dan ook: 'als ze lastig zijn net zo lang een kussen in hun gezicht drukken tot ze niet meer bewegen.'quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:28 schreef arjan1212 het volgende:
nu in nieuwsuur op ned2 hoe de nederlandse gehandicapteninstellingen bewoners afmaken
En als klap op de vuurpijl staat het ook nog eens op Fok!.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wordt ook op youtube gezegd, dus dan moet het wel waar zijn. Meerdere bronnen die dezelfde waarheid melden.
Ja, het wettelijk pensioen. Lag wel 30% lager als ik het goed meekreeg.quote:
Jammer, eindelijk had Friek_ geschikte kleding kunnen vinden.quote:Frans kledingmerk stopt verkoop truien met opschrift ‘werkloze’
285 euro. Ze hebben niet zo erg hun best gedaan met marketing research.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 06:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Jammer, eindelijk had Friek_ geschikte kleding kunnen vinden.
Dat is toch gewoon hipster-chique?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
285 euro. Ze hebben niet zo erg hun best gedaan met marketing research.
Ja het is nu weer normaal Nederlans zomerweerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:01 schreef Disana het volgende:
Lekker onweer gisteravond laat. Het is flink afgekoeld.
Tijd voor u om naar Italië te gaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja het is nu weer normaal Nederlans zomerweer
Leuk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Italië komt hier en vervolgens gaan we samen naar Griekenland
Volgens één van de reaguurders is de grootste schreeuwbek een hoogblond typ.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:34 schreef KoosVogels het volgende:
Benieuwd welke racisme-roepers de feiten deze keer weten te ontkennen
De koppensnellers bij GS zijn FOK!kers?
Vooral Roma.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Hongaren accepteren iedereen zoals ze zijn.
Jij zou toch enige verbondenheid met ze moeten hebben:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:14 schreef waht het volgende:
[..]
Wat Roma voor bij het Dolfinarium:
[ afbeelding ]
Roma of Tasty Tom. Die laatste vooral om de naam.quote:
En terecht. Autochtonen doen dat soort dingen niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:32 schreef Monolith het volgende:
Ik zag dat Wespensteek heeft gepoogd om in NWS ook wat meer topics over autochtone daders / verdachten, die lopen vooralsnog maar erg matig.
Ze lijken meer op Hongaren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:14 schreef waht het volgende:
[..]
Wat Roma voor bij het Dolfinarium:
[ afbeelding ]
Moet jij niet aan mama's tiet gaan hangen? Het is bijna 11.00.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:58 schreef arjan1212 het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds bezig met het opnaaien van Betyar ?
Ik krijg inderdaad niet het idee dat je bijzonder intelligent bent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:07 schreef arjan1212 het volgende:
nee, maar ik ben een achterlijk dom varken. en jij weet alles.
Zonder domme mensen zou niemand meer op Emile Roemer stemmen, en dan zou die beste man opeens zonder baan zitten. Dat moeten we niet willen met zijn allen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:13 schreef von_Preussen het volgende:
Ja Koos, wat is er mis met domme mensen?
Hoe komt u er toch bij dat we betyar 'opnaaien'?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:58 schreef arjan1212 het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds bezig met het opnaaien van Betyar ?
Ik haat domme mensen. Bij voorkeur sla ik ze met een knuppel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:13 schreef von_Preussen het volgende:
Ja Koos, wat is er mis met domme mensen?
Ik zie het ook gewoon voor mij gebeuren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik haat domme mensen. Bij voorkeur sla ik ze met een knuppel.
Enige aanvulling is hier op z'n plaats. Die mensen zijn zowel dom als onrendabel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Zonder domme mensen zou niemand meer op Emile Roemer stemmen, en dan zou die beste man opeens zonder baan zitten. Dat moeten we niet willen met zijn allen.
Domme maar rendabele mensen hebben inderdaad een entourage die hen weet te overtuigen een verstandiger stemkeuze te maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:20 schreef waht het volgende:
[..]
Enige aanvulling is hier op z'n plaats. Die mensen zijn zowel dom als onrendabel.
Die stemmen PVV?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Domme maar rendabele mensen hebben inderdaad een entourage die hen weet te overtuigen een verstandiger stemkeuze te maken.
Hij is met pensioen en dus onrendabel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:27 schreef arjan1212 het volgende:
Hoezo dom en onrendabel, ik ken een man hij is 70 jaar, heeft 50 jaar gewerkt, als machinaal houtbewerker en ook een aantal jaren op de taxi hij is zeker niet dom en ook niet onrendabel, en hij stemt SP
Hij stemt SP, dat is nog veel erger.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij is met pensioen en dus onrendabel.
Pil van Drion in z'n bakkes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij stemt SP, dat is nog veel erger.
Seniele ouwe gek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:27 schreef arjan1212 het volgende:
Hoezo dom en onrendabel, ik ken een man hij is 70 jaar, heeft 50 jaar gewerkt, als machinaal houtbewerker en ook een aantal jaren op de taxi hij is zeker niet dom en ook niet onrendabel, en hij stemt SP
Die moest weer z'n eigen eer redden.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:41 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben er zojuist achter gekomen dat er twee kopjes cappuccino in mijn mok op werk passen.
Nu durf ik wel zo ver te gaan om mijn werkdag geslaagd te noemen.
Dit soort opmerkingen doen mij eerder aan Erik denken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:41 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben er zojuist achter gekomen dat er twee kopjes cappuccino in mijn mok op werk passen.
Nu durf ik wel zo ver te gaan om mijn werkdag geslaagd te noemen.
Nou en?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen doen mij eerder aan Erik denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |