Is het meer dan waard. Kom op zeg. Een Eredivisiewedstrijd is minimaal 15/20 euro. Uuuuuren een muziekheld zien, niets te duur. Gewoon quality-time.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:19 schreef oh-oh het volgende:
Veel mensen piepen dat ze het duur vinden, maar ik vind het een schijntje, je betaalt dat ook als je naar Ahoy of zo gaat, alleen sta je nu in Paradiso, kun je m bijna ruiken.
Ze halen ook maar 3000 keer 100 pop binnen die avond.
Het PSV van nu. Fijn!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:29 schreef Bos81 het volgende:
Eindelijk echt weer een mooie pot voetbal gezien. Van te voren stond ik al bijna te springen, had er dus van te voren al heel veel zin in. En wat een goals.![]()
Heel veel plezierquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:06 schreef oh-oh het volgende:
Nog 11.5 uur![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben weg, tot morgenavond
Ah, zag hem gister in de supermarkt, even halen dan!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel! De curry vol smaak, met een pittig randje.
Mogge Miquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Mijn fout, dat ding hing aan de PC om te laden en ik was hem vannacht vergeten op te bergen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
Pagan, hij blijft slopen![]()
En een mobiel
Ik moet bijna lachen, ik zie het al bungelen en de jonge donder loerenquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:18 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mijn fout, dat ding hing aan de PC om te laden en ik was hem vannacht vergeten op te bergen.![]()
![]()
S. wilde graag een andere met een groter scherm en betere camera met flits, maar nu nog niet.
Oke, had gekundquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:23 schreef Pagan het volgende:
Niet letterlijk hangen natuurlijk, hangen als in aangesloten zijn op.
Ik hoop het, straks heb ik 2 papiertjes en kan ik er nog niks meequote:Op zondag 11 augustus 2013 20:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Wellicht komt dat nog wel, er komen alleen maar meer mogelijkheden na het afronden van de opleiding.
Positief zijn en visualiseren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik hoop toch wel een vaste baan te hebben over een paar jaar.
Eigen stekkie enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |