quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Niet voor iedereen.
http://www.nu.nl/binnenland/3548532/prins-friso-overleden.html
Het is denk ik gewoon het beste. Hij zal toch geen leven meer hebben gehad..quote:
Nee, dat gok ik ook.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is denk ik gewoon het beste. Hij zal toch geen leven meer hebben gehad..
Ha, fijn! Genoten hoop ik?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:18 schreef oh-oh het volgende:
En weer thuis.
Boh, tijd van mijn leven gehad!
Geweldig tochquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:18 schreef oh-oh het volgende:
En weer thuis.
Boh, tijd van mijn leven gehad!
Strega hoe gaat het nu met jou?quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik was bekaf toen ik thuis kwam maar het is over, ik kan die loop blijven kijken
Oeh, dat water kan ik me geheel voorstellen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Druk dagje weer. Begonnen in het zwembad (buitenwater begint stevig af te koelen! brr) en nu al een tijdje teksten aan het uittypen.
Trouwens, Sjon en die leeuw.
Gelukkig was het binnenbad open. Niet officieel, maar het is gewoon in gebruik. 500 meter buiten, 750 meter binnen gezwommen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, dat water kan ik me geheel voorstellen!
Mwoh, 3 x daags spoelen, het lijkt gelukkig wel dat het langzaam aan wat beter gaat. Alleen heb ik zondag, met zitten gaan iets verrekt in mijn lies. Dat doet enorm zeer. Donderdag naar de endocrinoloog in het UMCG en maandag weer naar traumatologie.Voor die lies werkt ibuprofen gelukkig. Heb de nacht van zondag op maandag alleen maar op mijn rug kunnen liggen en dus niet geslapen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Geweldig toch
[..]
Strega hoe gaat het nu met jou?
Oh jij had die nieuwe band van Prince echt geweldig gevonden, wat een schattige meisjes zijn datquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:44 schreef Barbaaf het volgende:
Geweldige foto's oh-ohSjon en de leeuw
![]()
En door al jouw fangehyper wil ik weer naar een concert van Lindsey, maar een retourtje Manilla of Seoul is net ff te duur
Hee Q, hoe is Boe? En jijzelf natuurlijk? Ik hb necrose in/op mijn pootquote:
Foto's? Oh wachtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jij had die nieuwe band van Prince echt geweldig gevonden, wat een schattige meisjes zijn dat![]()
Wat een mooie Chico foto Non!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:26 schreef Nonneke het volgende:
De Keizer, in chillmode bij de kraanvogels *zen*
[ afbeelding ]
Dino luste wel een hapje Sjon![]()
[ afbeelding ]
Ja die!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Foto's? Oh wachtHoe heet die band? Of is dat 3rd-eye girl?
Gelukkig gebeurde het in het bijzijn van de trainer, die wist meteen wat ik kon doen, zodat ik niet hoefde te stoppen...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijdens het lopen erg vervelend!
Maar verder: uitstekend! Laat die 4 maar komen.
Go Bosquote:
Oei klinkt goed maar ook weer nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:37 schreef Muis006 het volgende:
Hoi
Ik ben nogal druk weer de laatste weken, persoonlijk gedoe/vakantie/studie/medisch, dus ik heb vrij weinig tijd gehad voor FOK!
Hoe is het met jullie?
Is een beetje wisselvallig soms, maar we komen er welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oei klinkt goed maar ook weer niet![]()
![]()
Hier wel okee. Het werk bevalt nog goed.
Hoiquote:
Hier ook zo'n mix van van alles!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |