Geen foto's maar ik heb wel een video in elkaar geknutseld van hoe het er ongeveer aan toe gingquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:23 schreef Matip het volgende:
dit topic had zoveel potentie, maar zonder pics is deze natuurlijk waardeloos.
112?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:21 schreef eQuaL het volgende:
Veelbelovend topic![]()
Zoetigheid idd, maar zelf geen ervaring mee dus kan je niet echt helpen. Als het fout gaat niet aarzelen om 112 te bellen.
Overdrijven is ook een kunst. Ik zeg toch als het niet goed gaat? Ademhalingsproblemen en dat soort dingen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
112?
ja verdomme waarom bellen we niet meteen de me, brandweer, bomeenheid en de president!
Van wiet?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:00 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Ik zeg toch als het niet goed gaat? Ademhalingsproblemen en dat soort dingen.
Like I know, nooit drugs gebruiktquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:02 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Van wiet?
Ze moet het gewoon uitzitten.
oh sorry ik wist niet dat er heroine in die cake zatquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:00 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Ik zeg toch als het niet goed gaat? Ademhalingsproblemen en dat soort dingen.
lezen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:30 schreef slechtegebruikersnaamdit het volgende:
Koppie thee, veel suiker en een goeie bank + TV
Hoe oud is je zussie?
juist truffels/paddosquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:49 schreef Edskimo het volgende:
Ogen die alle kanten op zoeven icm grote pupillen lijkt mij eerder mdma/xtc
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:01 schreef geevee het volgende:
geef haar alleen wat water maar geen bier
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
Heb je die stoonde hoer nou al volgeblaft?
Dat vond ik ook het meest ongeloofwaardige aan het hele verhaal...quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:38 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ze herkent door een teveel aan spacecake haar eigen broer niet meer? Túúrlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |