Het is zielig om foto's te nemen van mensen die niet weten wat ze doen.. Ik doe niet aan leedvermaak..quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:03 schreef AMangold het volgende:
[..]
Het is zielig om foto's te nemen van mensen die niet weten wat ze doen.. Ik doe niet aan leedvermaak..
je weet niet wat je mist!quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:03 schreef AMangold het volgende:
[..]
Het is zielig om foto's te nemen van mensen die niet weten wat ze doen.. Ik doe niet aan leedvermaak..
een moeder die kinderen spacecake laat maken en ze vervolgens wegstuurt als ze hard gaan, die is zieligquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:01 schreef AMangold het volgende:
Nou leuke moeder van dat vriendinnetje,, Wie staat er nou toe dat haar dochter drugs gebruikt :S
stelletje junkies zeker?
Ps. Geef je groot gelijk dat je geen foto's post, degene die er om vragen zijn zielig!
verder suc6 ermee !
Stoer? Ieder zijn eigen definitie van stoer, want andere mensen voor lul zetten noem ik niet stoerquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:03 schreef Knevelt het volgende:
[..]Weet je hoe stoer dat is om anderen zo belachelijk te maken? Laat mij dan maar stoer zijn, ipv mietje.
gr.gr.
AMENquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:04 schreef AMangold het volgende:
[..]
Stoer? Ieder zijn eigen definitie van stoer, want andere mensen voor lul zetten noem ik niet stoerRespect verdien je door hoe je bent, niet door andere belachelijk te maken.
vind ik ook, vind het al zielig dat ze het uberhaupt toelaat :Squote:Op maandag 5 augustus 2013 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een moeder die kinderen spacecake laat maken en ze vervolgens wegstuurt als ze hard gaan, die is zielig
Jij was zeker het onpopulaire meisje in de klas.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:04 schreef AMangold het volgende:
[..]
Stoer? Ieder zijn eigen definitie van stoer, want andere mensen voor lul zetten noem ik niet stoerRespect verdien je door hoe je bent, niet door andereN belachelijk te maken.
Meeloper.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:04 schreef AMangold het volgende:
[..]
Stoer? Ieder zijn eigen definitie van stoer, want andere mensen voor lul zetten noem ik niet stoerRespect verdien je door hoe je bent, niet door andere belachelijk te maken.
ZOEK JE RUZIE!@#!#@!?quote:
Daarom dus foto's maken als bewijs dat ze er idd debiel bij ligt. Tevens hier posten zodat we ook kunnen zeggen dat ze er debiel bij ligt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:57 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Die komen er niet.
Ze heeft net 2 x kort achter elkaar overgegeven en ligt nu op de bank. Ze begint al weer een beetje wakker te worden aangezien ze net aan me vroeg of ze er debiel bij ligt
Zijn er nog steeds mensen zo domquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:20 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Zijn ze nu aan het doen. Ze hebben ieders 3 plakken op in totaal omdat ze het effect niet meteen voeldeZe wegen alle drie onder de 60 kilo lol
ja ja huilerd..quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:04 schreef AMangold het volgende:
[..]
Jij neemt het gvd nog serieus ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:03 schreef AMangold het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |