quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:14 schreef BRANDGEL het volgende:
Ze heeft het nu toch niet in de gaten!!!!! EINZIENZ
DIT!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:14 schreef BRANDGEL het volgende:
Kleed haar snel uit en post pics!! Ze heeft het nu toch niet in de gaten!!!!! EINZIENZ
Doe de gordijnen dicht en zet een thrillertje op. Geluid op vol vermogen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:16 schreef JenHermes het volgende:
Ik vind het best wel zielig voor haarZe is helemaal overdondert door het effect en ze zegt dat ze wil dat het stopt. Ik heb al tegen haar gezegd dat ze gewoon moet ontspannen en het gevoel over haar heen laten komen. Het is nu toch al werkzaam dus je kan je er toch niet meer tegen verzetten.
Aaah nee dat is zielig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:17 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Doe de gordijnen dicht en zet een thrillertje op. Geluid op vol vermogen.
Even haar uitkleden, pics maken, hier posten en daarna een vette hap maken/kopen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:16 schreef JenHermes het volgende:
Ik vind het best wel zielig voor haarZe is helemaal overdondert door het effect en ze zegt dat ze wil dat het stopt. Ik heb al tegen haar gezegd dat ze gewoon moet ontspannen en het gevoel over haar heen laten komen. Het is nu toch al werkzaam dus je kan je er toch niet meer tegen verzetten.
Zijn ze nu aan het doen. Ze hebben ieders 3 plakken op in totaal omdat ze het effect niet meteen voeldequote:Op maandag 5 augustus 2013 14:18 schreef LookAtMe het volgende:
Weleens gehoord dat suiker werkt. Dus geef ze een glas cola.
Beste idee ooitquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:19 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Aaah nee dat is zielig.
Ik heb nog wel wat M liggen. Misschien dat dit de trip enigszins wat milder en wat meer ontspannen maakt.
ah, heerlijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:20 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Zijn ze nu aan het doen. Ze hebben ieders 3 plakken op in totaal omdat ze het effect niet meteen voeldeZe wegen alle drie onder de 60 kilo lol
hoeveel wiet zat er in?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:20 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Zijn ze nu aan het doen. Ze hebben ieders 3 plakken op in totaal omdat ze het effect niet meteen voeldeZe wegen alle drie onder de 60 kilo lol
Dan ben je echt tantoedom...quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:20 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ze zijn te voet hier heen gekomen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:21 schreef gianni61 het volgende:
wat een kutvriendinnen heeft je zusje.
je gaat iemand met drugs op toch niet naar huis brengen
Waarschijnlijk is het idd zo gegaan ja. Spacecake slaat in als een bom als je overdoseert en ik ben bang dat dat nu gebeurd is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ah, heerlijk
"jeetje, ik voel nog steeds niks, ik neem nog een plak hoor"
Waar blijven de pics?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:22 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ze zijn te voet hier heen gekomen.
Die komen er nietquote:
zo gaat het bijna altijd met spacecake, daarom heeft het ook zo'n slechte naam.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:23 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het idd zo gegaan ja. Spacecake slaat in als een bom als je overdoseert en ik ben bang dat dat nu gebeurd is.
daarom.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:25 schreef JenHermes het volgende:
Ik ga geen foto's maken mensen. Ik ben haar broer immers
Flinke partij suiker er in (om de bloedsuikers op peil te brengen/houden) dan komt het wel weer goed.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:23 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het idd zo gegaan ja. Spacecake slaat in als een bom als je overdoseert en ik ben bang dat dat nu gebeurd is.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Als zij helemaal in paniek is en haar vriendinnen zijn ook niet bepaald helder..quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:21 schreef gianni61 het volgende:
wat een kutvriendinnen heeft je zusje.
je gaat iemand met drugs op toch niet naar huis brengen
Ze zit nog steeds tegen de deur, zit een beetje te brabbelen maar der ogen gaan al wat minder snel. Vriendin A zit naast haar(zij heeft t al eerder gedaan) maar vriendin B gaat net zo slecht als mn zusjequote:Op maandag 5 augustus 2013 14:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
zo gaat het bijna altijd met spacecake, daarom heeft het ook zo'n slechte naam.
je kunt weinig voor haar doen, leg op de bank of op een bed ofzo, met een emmer om in te kotsen en genoeg te drinken, en blijf in de buurt voor het geval ze een paniekaanval krijgt ofzo.
en de pics natuurlijk
Je bent niet de broer van die vriendinnen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:25 schreef JenHermes het volgende:
Ik ga geen foto's maken mensen. Ik ben haar broer immers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |