Klaag dan ook niet.quote:Zoals jullie wellicht weten verplaats ik mij zelden met het openbaar vervoer.
Festivals bieden doorgaans geen hotel nee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:21 schreef Dimens het volgende:
Klagen over de NS maar wel in Nederland met een tentje gaan kamperen.
Weet je zeker dat je in de eerste klas bent gaan zitten? In de eerste klas heb je over het algemeen wel een stopcontact beschikbaar en kun je dus gewoon je telefoon opladen. Behalve dat is het vaak lastig om het verschil tussen de eerste en tweede klas te zien, vaak is alleen de kleur van de stoelen anders.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:16 schreef Aberkullie het volgende:
Nu zit ik een half uur in de trein en om mij heen begint het al drukker te worden. Mensen komen zelfs met kinderen eersteklas zitten ( jaja alsof jullie allemaal een kaartje hebben) die met een hoog irritant stemmetje moeten aanwijzen wat ze onderweg zien. Oh oh wat vindt oma het leutig.
alsof er geen hotel in de omgeving van een festival isquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:23 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Festivals bieden doorgaans geen hotel nee.
En normaal gesproken komen er geen irritante kinders zitten...quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
het enige dat anders is, is de bekleding van de stoelen.
soms zelfs dat niet, dan heeft het alleen een andere kleur, maar is het dezelfde plasticachtige meuk
gebeurt vaak zat hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
En normaal gesproken komen er geen irritante kinders zitten...
Meteen ook de reden waarom TS er is gaan zitten.
Derhalve terechte klacht.
Daarom reageer je zo traag in ons zwoele DM-gesprek.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:16 schreef Aberkullie het volgende:
Door de warmte plak ik vast aan de leren stoelen en ik kan mijn telefoon niet opladen. Ook de wifi valt steeds weg.
Toen ik nog dagelijks met het OV reisde niet, maar dat is (gelukkig) natuurlijk ook al weer 2 jaar geleden.quote:
ah okee, ik kan me voorstellen dat het in de spits niet gebeurt, dan zitten er sowieso niet zo veel kinderen in de trein (godzijdank).quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Toen ik nog dagelijks met het OV reisde niet, maar dat is (gelukkig) natuurlijk ook al weer 2 jaar geleden.
Ik reisde inderdaad meestal wel in de spits. Misschien dat dat het was.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ah okee, ik kan me voorstellen dat het in de spits niet gebeurt, dan zitten er sowieso niet zo veel kinderen in de trein (godzijdank).
Pics or it did not happen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:39 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Daarom reageer je zo traag in ons zwoele DM-gesprek.
ik heb echt geen idee. ik ging normaal gewoon 2e klas, maar soms had ik een 1e klas kaartje, en elke keer was ik weer teleurgesteld als er weer eens een gezin of een halve schoolklas in de 1e zat. (hoewel ik denk dat een hoop mensen in de 1e klas ook wel raar opkeken als ik daar plaats naam hoor)quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik reisde inderdaad meestal wel in de spits. Misschien dat dat het was.
Maar waarom zou je voor je kinderen een duur 1e klas kaartje kopen? Dat alleen al is een terechte klacht.
Mag ik van fok! wel foto's van DMs posten?quote:
Nee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:45 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Mag ik van fok! wel foto's van DMs posten?
quote:
Intercityquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:55 schreef Fokker89 het volgende:
stap uit en neem de volgende trein een half uurtje later.
Opgelost en slotje
Deze baas weet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
Knevelt topiquezeer terechte klacht, vroeger werden mongoloïde baby's ook nog tegen de stenen aangeworpen van 10 hoog om te voorkomen dat de wereld ontaard in een broedplaats van gehandicapten.
TS is Lowlandshipster die in een vies tentje in de modder gaat spelenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:23 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Festivals bieden doorgaans geen hotel nee.
Lowlandsquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
TS is Lowlandshipster die in een vies tentje in de modder gaat spelen
Mag ze niet zeggen van mij.quote:
Oh.quote:
Solar... Mweh, matige lineup. Maar alsnog beter danquote:
Nee hij wil geen pics sturen. 3FM was daar ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Solar... Mweh, matige lineup. Maar alsnog beter danLowlands
en tussen de 3FM hippies zitten.
Ben je nu met Knevelt aan het daten ofzo?
Denken dat ik me leen voor zulkse frivoliteiten als 'daten.'quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:08 schreef MAHL het volgende:
Ben je nu met Knevelt aan het daten ofzo?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:11 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nee hij wil geen pics sturen. 3FM was daar ook
Het woord 'leutig'quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:16 schreef Aberkullie het volgende:
Mensen komen zelfs met kinderen eersteklas zitten ( jaja alsof jullie allemaal een kaartje hebben) die met een hoog irritant stemmetje moeten aanwijzen wat ze onderweg zien. Oh oh wat vindt oma het leutig.
Dus ze zit in de trein met iemand anders en dan gaat ze een beetje FOK!ken?quote:
Wacht ff, jij komt uit 1997? Tering, je bent al 16... Voor mijn gevoel zitten die mensen net op de basisschoolquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:22 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Dus ze zit in de trein met iemand anders en dan gaat ze een beetje FOK!ken?
Ik geloof er niks van en denk dat ze gewoon op haar zolderkamer zit.
Net 16 gewordenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wacht ff, jij komt uit 1997? Tering, je bent al 16... Voor mijn gevoel zitten die mensen net op de basisschool
Dat klopt, ik heb 3 dagen koud gedoucht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ts stinkt. Koopt 3 bussen deo bij kruidvat. Ts doet nu stoet met haar gratis ns/kruidvat omwisselkaartje.
Nou gelukkig had je mooi weer. NU lekker uitdrugsen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:35 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb 3 dagen koud gedoucht.
Kruidvat hebben ze niet hier, ik kan eventueel langs de Etos op CS.
Dat kaartje heb ik niet, anders had ik hem zeker niet gebruikt voor deze armoede.
We moesten van de camping af.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:05 schreef Life2.0 het volgende:
ga dan niet om 1 uur met je dronken kop in een trein zitten
Wij kregen kaartjes van de NS om met een tweede klas kaartje eerste klas te reizenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:16 schreef Aberkullie het volgende:
Klacht: eersteklas kost het dubbele maar is niets meer waard tegenwoordig.
In elk willekeurig derde wereld land is de tweede klas nog beter dan hier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:51 schreef FZN05 het volgende:
In Frankrijk is de tweede klas veel beter dan de eerste klas hier.
Verder: NS
Ga dan in de stiltecoupe zitten. Je hebt dit helemaal aan jezelf te danken TS. Overigens kan ik mijn bagage altijd boven mijn hoofd kwijt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:16 schreef Aberkullie het volgende:
Hi FOK!kers,
Zoals jullie wellicht weten verplaats ik mij zelden met het openbaar vervoer.
Alleen in uiterste (beschonken) noodsituaties wil ik nog weleens plaatsnemen in het ov. Zoals momenteel het geval is. Of nouja, in ieder geval de heenweg.
Toen ik bij het station elders in het land aangekomen alle Ria's met lawaaierige kids zag, en omdat de reis ongeveer 2,5 uur duurt besloot ik eersteklas te reizen. Voor een kinderloze rit heb ik immers wel een paar extra euro over.
Nu zit ik een half uur in de trein en om mij heen begint het al drukker te worden. Mensen komen zelfs met kinderen eersteklas zitten ( jaja alsof jullie allemaal een kaartje hebben) die met een hoog irritant stemmetje moeten aanwijzen wat ze onderweg zien. Oh oh wat vindt oma het leutig.
Ik heb ondertussen een hoofdpijn gekregen van heb ik jou daar maar op mijn dreigende blikken werpen ze geen achting.
Ook kan ik nergens mijn bagage kwijt, dus ik heb de tent maar naast mijn stoel gelegd, waardoor er steeds mensen met koffers die er langs moeten naast mijn stoel staan te zuchten.
Door de warmte plak ik vast aan de leren stoelen wat zeer doet omdat ik verbrand ben en ik kan mijn telefoon niet opladen. Ook de wifi valt steeds weg.
Tot overmaat van ramp beginnen de kinderen nu met de rugleuning-versteller te spelen.
Ik denk dat ik zo maar een rustige tweedeklas coupe ga zoeken want anders zit ik nog 2 uur in deze hel
Ja hoor, stiltecoupe.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:20 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ga dan in de stiltecoupe zitten. Je hebt dit helemaal aan jezelf te danken TS. Overigens kan ik mijn bagage altijd boven mijn hoofd kwijt.
Dat komt omdat jij blijkbaar nooit eersteklas reist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:20 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ga dan in de stiltecoupe zitten. Je hebt dit helemaal aan jezelf te danken TS. Overigens kan ik mijn bagage altijd boven mijn hoofd kwijt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Niet worden rondgereden in een A8.
Ja.quote:
Want de eerste klas is minder luxe.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:39 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij blijkbaar nooit eersteklas reist.
Ja dat had je wel eerder mogen vertellenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:10 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Want de eerste klas is minder luxe.
Ja, dat weet zo'n proleet als ik niet. Ik kom nooit in die high society van de eerste klas. Maar ik ben blij dat je deze ervaring hebt gedeeld zodat ook de onderkant van onze maatschappij inzicht krijgt in de eerste klasse.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja dat had je wel eerder mogen vertellen
Geen tweede telefoon met tethering hebbenquote:
Niet op de heenweg al beschonken zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
met de trein naar solar reizen
niet gewoon met de auto erheen gaan
pauper zijn
Bedwelmde hipsterpoesjes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:48 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Niet op de heenweg al beschonken zijn
Ben je eigenlijk daar losgegaan en bh afgedaan omdat het te warm was en je feminist bent enzo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:48 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nee daar zaten mijn muntjes in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk daar losgegaan en bh afgedaan omdat het te warm was en je feminist bent enzo?
Hmm, ze zouden eigenlijk zo moeten gaan collecteren voor het goede doel. Denk dat er dan heel wat meer mensen bereid zijn om te geven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nee daar zaten mijn muntjes in.
A8 is voor paupers, ga ik nog liever met het OV.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Niet de eerste avond al knockout afgevoerd worden naar je tentquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:48 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jij?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:35 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Niet de eerste avond al knockout afgevoerd worden naar je tent
Yup, combinatie van veel zuipen, sos, keta en blowen ( softdrugsquote:
Was jij die gast die de hele nacht over de camping liep te tieren?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:20 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Yup, combinatie van veel zuipen, sos, keta en blowen ( softdrugs)
Maakt anno 2013 ook vrij weinig meer uit want ook daar klept men gewoon door alsof men de levensgrote S op de ramen niet ziet staan...quote:
Lowlandsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:27 schreef MAHL het volgende:
Was jij trouwens vorig jaar op Lowlands Kullie?
TS blijft met haar zweetreet plakken in de stoelquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:16 schreef Aberkullie het volgende:
Hi FOK!kers,
Zoals jullie wellicht weten verplaats ik mij zelden met het openbaar vervoer.
Alleen in uiterste (beschonken) noodsituaties wil ik nog weleens plaatsnemen in het ov. Zoals momenteel het geval is. Of nouja, in ieder geval de heenweg.
Toen ik bij het station elders in het land aangekomen alle Ria's met lawaaierige kids zag, en omdat de reis ongeveer 2,5 uur duurt besloot ik eersteklas te reizen. Voor een kinderloze rit heb ik immers wel een paar extra euro over.
Ik heb ondertussen een hoofdpijn gekregen van heb ik jou daar maar op mijn dreigende blikken werpen ze geen achting.
Ook kan ik nergens mijn bagage kwijt, dus ik heb de tent maar naast mijn stoel gelegd, waardoor er steeds mensen met koffers die er langs moeten naast mijn stoel staan te zuchten.
Door de warmte plak ik vast aan de leren stoelen wat zeer doet omdat ik verbrand ben en ik kan mijn telefoon niet opladen. Ook de wifi valt steeds weg.
Tot overmaat van ramp beginnen de kinderen nu met de rugleuning-versteller te spelen.
Ik denk dat ik zo maar een rustige tweedeklas coupe ga zoeken want anders zit ik nog 2 uur in deze hel
Oh, ok. Zat vorig jaar in de trein met allemaal Lowlands-gangers, zat ook een blond meisje bij met een dikke reet, hangtietjes, hipsterbril en zo'n zure 'ik-ben-beter-dan-jou' blik. Misschien dat jij dat was, maar niet dus.quote:
Ik heb geen hipsterbril.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh, ok. Zat vorig jaar in de trein met allemaal Lowlands-gangers, zat ook een blond meisje bij met een dikke reet, hangtietjes, hipsterbril en zo'n zure 'ik-ben-beter-dan-jou' blik. Misschien dat jij dat was, maar niet dus.
Maar je bent wel dik, toch?quote:
s klasse 2014 zal je bedoelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Aberkullie is een veel betete user dan jij, al zegt dat natuurlijk niet zo veel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:37 schreef wickedmen het volgende:
Waardeloze topic van een kutuser.
Slotje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |