Klaag dan ook niet.quote:Zoals jullie wellicht weten verplaats ik mij zelden met het openbaar vervoer.
Festivals bieden doorgaans geen hotel nee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:21 schreef Dimens het volgende:
Klagen over de NS maar wel in Nederland met een tentje gaan kamperen.
Weet je zeker dat je in de eerste klas bent gaan zitten? In de eerste klas heb je over het algemeen wel een stopcontact beschikbaar en kun je dus gewoon je telefoon opladen. Behalve dat is het vaak lastig om het verschil tussen de eerste en tweede klas te zien, vaak is alleen de kleur van de stoelen anders.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:16 schreef Aberkullie het volgende:
Nu zit ik een half uur in de trein en om mij heen begint het al drukker te worden. Mensen komen zelfs met kinderen eersteklas zitten ( jaja alsof jullie allemaal een kaartje hebben) die met een hoog irritant stemmetje moeten aanwijzen wat ze onderweg zien. Oh oh wat vindt oma het leutig.
alsof er geen hotel in de omgeving van een festival isquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:23 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Festivals bieden doorgaans geen hotel nee.
En normaal gesproken komen er geen irritante kinders zitten...quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
het enige dat anders is, is de bekleding van de stoelen.
soms zelfs dat niet, dan heeft het alleen een andere kleur, maar is het dezelfde plasticachtige meuk
gebeurt vaak zat hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
En normaal gesproken komen er geen irritante kinders zitten...
Meteen ook de reden waarom TS er is gaan zitten.
Derhalve terechte klacht.
Daarom reageer je zo traag in ons zwoele DM-gesprek.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:16 schreef Aberkullie het volgende:
Door de warmte plak ik vast aan de leren stoelen en ik kan mijn telefoon niet opladen. Ook de wifi valt steeds weg.
Toen ik nog dagelijks met het OV reisde niet, maar dat is (gelukkig) natuurlijk ook al weer 2 jaar geleden.quote:
ah okee, ik kan me voorstellen dat het in de spits niet gebeurt, dan zitten er sowieso niet zo veel kinderen in de trein (godzijdank).quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Toen ik nog dagelijks met het OV reisde niet, maar dat is (gelukkig) natuurlijk ook al weer 2 jaar geleden.
Ik reisde inderdaad meestal wel in de spits. Misschien dat dat het was.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ah okee, ik kan me voorstellen dat het in de spits niet gebeurt, dan zitten er sowieso niet zo veel kinderen in de trein (godzijdank).
Pics or it did not happen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:39 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Daarom reageer je zo traag in ons zwoele DM-gesprek.
ik heb echt geen idee. ik ging normaal gewoon 2e klas, maar soms had ik een 1e klas kaartje, en elke keer was ik weer teleurgesteld als er weer eens een gezin of een halve schoolklas in de 1e zat. (hoewel ik denk dat een hoop mensen in de 1e klas ook wel raar opkeken als ik daar plaats naam hoor)quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik reisde inderdaad meestal wel in de spits. Misschien dat dat het was.
Maar waarom zou je voor je kinderen een duur 1e klas kaartje kopen? Dat alleen al is een terechte klacht.
Mag ik van fok! wel foto's van DMs posten?quote:
Nee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:45 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Mag ik van fok! wel foto's van DMs posten?
quote:
Intercityquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:55 schreef Fokker89 het volgende:
stap uit en neem de volgende trein een half uurtje later.
Opgelost en slotje
Deze baas weet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
Knevelt topiquezeer terechte klacht, vroeger werden mongoloïde baby's ook nog tegen de stenen aangeworpen van 10 hoog om te voorkomen dat de wereld ontaard in een broedplaats van gehandicapten.
TS is Lowlandshipster die in een vies tentje in de modder gaat spelenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:23 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Festivals bieden doorgaans geen hotel nee.
Lowlandsquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
TS is Lowlandshipster die in een vies tentje in de modder gaat spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |