Omdat het milieu verantwoordelijk is voor veel dingen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zie absoluut niet in waarom ik milieuvriendelijk zou moeten worden, waarom, omdat ik andere keuzes maak? En om hypocrisie te belonen? No way
Correctquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Omdat het symboolpolitiek is?
.
Ook jij snapt het nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat het milieu verantwoordelijk is voor veel dingen.
Waarom zou je niet milieuvriendelijker worden? Denk jij dat de technologie het wel gaat overnemen of heb je gewoon schijt (zoals veel tokkies in achterbuurten).
Een gelegenheid voor jou om te trollen en je tegelijkertijd moralistisch op te stellenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wel een mooie gelegenheid om zulke dingen onder de aandacht te brengen, was vast niet je
bedoeling Piet.
Dus ik snap er de ballen wél van, zie je nou wel?quote:
Een ijslolly van rode bes en rabarber?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.donderdagveggiedag.be/
Jij geniet hier echt van he?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wel een mooie gelegenheid om zulke dingen onder de aandacht te brengen, was vast niet je
bedoeling Piet.
Ik stel de mensen alleen even gerust, dat er verder helemaal niks verplicht wordt en ook nooitquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een gelegenheid voor jou om te trollen en je tegelijkertijd moralistisch op te stellen
Lijkt mij ook niks hoor, ik ben meer van het softijsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een ijslolly van rode bes en rabarber?
Ik sla even over.
Mooi zo!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mooi, ik heb vanavond ook genoten van mijn biefstukje.
Uh?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mooi zo!
Moet ik nu in huilen uitbarsten of wat?
Niet? Ow, ik dacht dat dat de bedoeling was van je opmerking, meestal zijn er ook nog een paarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uh?
Omdat ik een biefstuk heb gegeten?
Had ik post 1 al gedaan, daar kwam een reactie op van jou waarin je een luchtkasteel wist te schetsen die ik doorprikte waarop jij antwoordde: MAAR HET HOEFT NIE SO TE SEIN HOOR!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:12 schreef Basp1 het volgende:
Brm brum jij steelt mijn tijd door niet op andere argumenten in te gaan. Met iemand die belastingen en accijnsen als een vorm van stelen ziet en niet wil ingaan op externaliteiten welke invloed hebben op generaties na ons is er geen zinnige discussie te voeren.
Waarom niet iedere dag een vegetarische maaltijd naast een vis en een vleeskeuze ipv die moralistische ellende die duidelijk zo geweldig vindtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus ik snap er de ballen wél van, zie je nou wel?
Een héle vleesloze dag kan je niet verplichten, maar een dag in de kantine geen vlees serveren
daar kunnen bedrijven voor kiezen en het personeel dat niet 1 dagje zonder vlees kan tussen de middag kan er voor kiezen om die dag elders te lunchen, dus je maakt weer een hoop heisa voor
niks.
Tja het blijven Duitsers natuurlijk, vraag het ze.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom niet iedere dag een vegetarische maaltijd naast een vis en een vleeskeuze ipv die moralistische ellende die duidelijk zo geweldig vindt
In Duitsland is het de gewoonte om warm te eten tussen de middag, niet het broodje met ham van hier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:25 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Het gaat niet om een verbod op vlees op die dag maar over een verbod op vlees in de kantine. Dus eventjes geen plakje ham van 10 gram meer, en 's avonds lekker aan de hamburgers.![]()
In vrijwel alle bedrijven is dit zo, maar de oenen moeten scoren voor hun achterban en dom klapvee jubelt dit toe, zoals jijquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja het blijven Duitsers natuurlijk, vraag het ze.
Ik ben geen klapvee en ik juich het toe als mensen VRIJWILLIG een vleesloze dag willen houden,quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In vrijwel alle bedrijven is dit zo, maar de oenen moeten scoren voor hun achterban en dom klapvee jubelt dit toe, zoals jij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |