SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door droommoord op 05-08-2013 12:13:30 ]"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Volgens mij moet de laatste een nieuw topic openen, dat was ik. Goed bezig iedereen![]()
(en sorry voor de on-originele TT)"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
![]()
Ach ja, we hebben inmiddels alle TT's al wel gehad; van domweg ranzig tot inspiratieloos en saai.
Ja doei.![]()
Als je dat wilt, kan je het ook! Daar ben ik van overtuigd! Mijn tweede doel is om er dan nog 10kg af te krijgen, maar dat is minder belangrijk dan mijn eerste doel bereiken. Ik voel me nu ook een stuk lekkerder, gezonder en beter in mijn vel!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:10 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Stiekem heb ik ook 30 kilo in het hoofd als doel..Top dat jij dat al bijna bereikt hebt!![]()
ik hoop trouwens dat het zondag wat koeler is. 21 km @ 180 hr zit ik niet op te wachten
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Wow wat een kg's! Ik ben 6 kg afgevallen sinds januari, maar zit nu al 2 maanden stabiel op dat gewicht terwijl ik er eigenlijk nog 2 a 3 af wil
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ach als je er veel te veel hebt, kun je er ook veel verliezen. En ik spreek uit ervaringquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow wat een kg's! Ik ben 6 kg afgevallen sinds januari, maar zit nu al 2 maanden stabiel op dat gewicht terwijl ik er eigenlijk nog 2 a 3 af wil
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bij mij is er nu sinds begin juni 20kg vanaf en er moeten er eigenlijk nog 15 af voor eind september. Met 1,5 tot 2kg per week zou dat moeten lukken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow wat een kg's! Ik ben 6 kg afgevallen sinds januari, maar zit nu al 2 maanden stabiel op dat gewicht terwijl ik er eigenlijk nog 2 a 3 af wil![]()
vergeet niet dat je ook spieren opbouwt met hardlopen, dus op een gegevenmoment kom je ook weer aan.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Hangt er ook weer vanaf wat je uitgangspositie isquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:24 schreef Jumparound het volgende:
vergeet niet dat je ook spieren opbouwt met hardlopen, dus op een gegevenmoment kom je ook weer aan.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
"de laatste 2 a 3 kilo"quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hangt er ook weer vanaf wat je uitgangspositie is
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
geloof toch dat het wel wat minder heet wordt vanaf morgen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:17 schreef Jumparound het volgende:
ik hoop trouwens dat het zondag wat koeler is. 21 km @ 180 hr zit ik niet op te wachtenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik bedoel meer, ik had al vrij veel spieren voordat ik met afvallen begon, denk niet dat er van het hardlopen heel veel bij zijn gekomen.quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
@ baggerbaas, bedankt voor je reactie op mn zeurderige knieën. Maar ik vermoed dat mn schoenen op zijn, iig dat de demping niet meer fantastisch is. Heb ze nu 2 jaar en ze hebben veel stof gevangen
En ik ben ook al een lange tijd bezig met afvallen. Van 87 naar vanmorgen 73, 2. Doel is 65. Begin 20 augustus met een 8weekse cursus bootcamp (2x in de week een uur) en kan dan iig nog 1x in de week een evyloopje erbij doen.
Vandaar dat ik iig ook mn schoenen zo even laar checken, ze gaan straks nog meer gebruikt worden.![]()
Runner's World zoekt nog mensen die minstens 30 kg zijn afgevallen en daarover willen vertellen.![]()
http://www.runnersweb.nl/(...)terviewkandidaat.htmIsn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:06 schreef CRX_master het volgende:
Ow, sinds gisteren trouwens officieel al 15 kilo kwijt sinds de dag dat ik begon met hardlopen, 22 april 2013![]()
![]()
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
jammer, ben wel 30 kg kwijt, maar niet door hardlopenquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:30 schreef jcdragon het volgende:
Runner's World zoekt nog mensen die minstens 30 kg zijn afgevallen en daarover willen vertellen.![]()
http://www.runnersweb.nl/(...)terviewkandidaat.htmMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het is bij mij niet alleen het hardlopen. Vooral anders leven en daardoor juist weer meer zin op te sporten cq hardlopen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:30 schreef jcdragon het volgende:
http://www.runnersweb.nl/(...)terviewkandidaat.htm![]()
Net wat minder dan 30kg, dus helaaschquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:30 schreef jcdragon het volgende:
http://www.runnersweb.nl/(...)terviewkandidaat.htm
Ja doei.![]()
Pfff ik heb echt respect voor de mensen die fulltime werken en daarnaast regelmatig lopen. Ik ben slechts een studentje en moest afgelopen week voor de eerste keer in mijn leven 40 uur werken en gelijk bijna niet meer aan lopen toegekomen. Op de dagen dat ik niet iete verplichts had, lag ik bij te slapen op de bank :p Deze week gelukkig minder uren en een lagere temperatuur dus ik ben er weer bij!![]()
Je eerste week/weken fulltime werken zijn niet representatiefquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:36 schreef Grutsk het volgende:
Pfff ik heb echt respect voor de mensen die fulltime werken en daarnaast regelmatig lopen. Ik ben slechts een studentje en moest afgelopen week voor de eerste keer in mijn leven 40 uur werken en gelijk bijna niet meer aan lopen toegekomen. Op de dagen dat ik niet iete verplichts had, lag ik bij te slapen op de bank :p Deze week gelukkig minder uren en een lagere temperatuur dus ik ben er weer bij!je moet dan nog zó wennen aan je nieuwe ritme dat je gewoon bekaf bent, dat wordt minder
Ja doei.![]()
Wat dacht je van mensen die fulltime werken én in deeltijd studeren?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:36 schreef Grutsk het volgende:
Pfff ik heb echt respect voor de mensen die fulltime werken en daarnaast regelmatig lopen. Ik ben slechts een studentje en moest afgelopen week voor de eerste keer in mijn leven 40 uur werken en gelijk bijna niet meer aan lopen toegekomen. Op de dagen dat ik niet iete verplichts had, lag ik bij te slapen op de bank :p Deze week gelukkig minder uren en een lagere temperatuur dus ik ben er weer bij!![]()
![]()
@droommoord, kan jij de volgende loop in de OP toevoegen:
1 [b]13-09-2013 - [url=http://www.singelloop.nl/]Goudse Nationale Singelloop 2013[/url][/b][*] Trebweb - [b]7km[/b]
Alvast bedankt!![]()
En een kind op komst hebbenquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat dacht je van mensen die fulltime werken én in deeltijd studeren?
F means you're fucked![]()
Als de zon de hele dag schijnt moet je je natuurlijk wel insmeren met zonnebrandcrčme!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:24 schreef Trebweb het volgende:
Deze had ik jullie gisteren nog beloofd:
[ afbeelding ]
Als hij het niet doet, laat het dan even weten, dan upload ik m ergens anders!
Deze week lekker rustig weekje voor mij, alleen morgen een rustig rondje van 5 a 10km. Dan zondag de Vooroeverloop in een rustig tempo en dan tot volgende week zaterdag helemaal niets. Beetje pasta eten enzo, bietensap drinken etc... Ga denk ik ook wat gelletjes halen voor bij de fantomes. Denk dat ik dat wel kan gebruiken.
Hotel is eindelijk geboekt trouwens, lekker lang weekendje in de Ardennen. Toevallig zelfde hotel als Stream. Kunnen we een biertje drinken, hebben we dan wel verdiend.
Zin in!![]()
![]()
True, maar zo'n weekendje weg met hardlopen door de Ardennenda's toch zó tof! Jullie gaan 't vast awesome hebben.
Ja doei.![]()
Jullie zijn wel een lief setje zo. Beetje net zoalsquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Als de zon de hele dag schijnt moet je je natuurlijk wel insmeren met zonnebrandcrčme!
Deze week lekker rustig weekje voor mij, alleen morgen een rustig rondje van 5 a 10km. Dan zondag de Vooroeverloop in een rustig tempo en dan tot volgende week zaterdag helemaal niets. Beetje pasta eten enzo, bietensap drinken etc... Ga denk ik ook wat gelletjes halen voor bij de fantomes. Denk dat ik dat wel kan gebruiken.
Hotel is eindelijk geboekt trouwens, lekker lang weekendje in de Ardennen. Toevallig zelfde hotel als Stream. Kunnen we een biertje drinken, hebben we dan wel verdiend.
Zin in!Swets en Arquero
F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jij mag ook wel een keer met mij in hetzelfde hotel slapen hoor!
Ja doei.![]()
Is er hier al de eerste heuse hardlooprelatie via fok ontstaan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jij mag ook wel een keer met mij in hetzelfde hotel slapen hoor![]()
Proestquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jij mag ook wel een keer met mij in hetzelfde hotel slapen hoor![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is er hier al de eerste heuse hardlooprelatie via fok ontstaan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Jullie zijn wel een lief setje zo. Beetje net zoalsSwets en Arquero
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:16 schreef YUR het volgende:
Jouw relatie met rd mag ook enige naam hebben trouwens
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
De manier waarop jullie het zelden met elkaar eens zijn doet mij denken aan een typisch huwelijkquote:F means you're fucked![]()
Hij is het altijd met mij eens. Apart, want ik heb altijd gelijk, altijd.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
![]()
![]()
Mogge![]()
Ik kom traaaaaaag op gang vandaag. Hakt erin, zo'n kleurenloop. Ben overigens aardig verkleurd, maar dan niet van de poederr![]()
![]()
Ik krijg de kleuren van het poeder niet meer van m'n hoofd, nek en armen ;-)quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:23 schreef Quoi het volgende:
![]()
Mogge![]()
Ik kom traaaaaaag op gang vandaag. Hakt erin, zo'n kleurenloop. Ben overigens aardig verkleurd, maar dan niet van de poederr![]()
Ben jij daar een van? Diep respect.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat dacht je van mensen die fulltime werken én in deeltijd studeren?
En motorbloempje: gelukkig haha, voelde me al zo'n faal.![]()
Ik geloof dat ik voor de combo deeltijd studeren, deeltijd zuipen en in de overige tijd sporten gaquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:41 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ben jij daar een van? Diep respect.
![]()
Je bent niet de enige de traag op gang komt, Quoi. Zaterdag in de tuin aan de slag, gisteren aan het tegelen in allerlei houdingen. Dat wordt een lekker soepel loopje vanavond...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ach, voorlopig kan ik het fulltime werken weer een jaar of 3 uitstellenquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:41 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ben jij daar een van? Diep respect.
Ja doei.![]()
Je ging toch promoveren? Reken er maar op dat dat soms méér dan fulltime is.. Wel flexibel gelukkig!quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, voorlopig kan ik het fulltime werken weer een jaar of 3 uitstellen
quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je ging toch promoveren? Reken er maar op dat dat soms méér dan fulltime is.. Wel flexibel gelukkig!Hard werken wel ja, maar de flexibiliteit is waar ik nog wel even behoefte aan heb
Ja doei.![]()
Promoveren lees ik? Zwaar maar wel leuk!quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, voorlopig kan ik het fulltime werken weer een jaar of 3 uitstellen![]()
![]()
En een baby en een peuter hebben.quote:
De eerste maanden fulltime werken zijn inderdaad niet representatief. Dan ben je gesloopt joh!
Ik vind het ook wel passen en meten hoor. Ik werk 4 dagen per week, probeer 3 keer per week te sporten en vriendlief doet dat ook. Daarbij 2 kleine kinderen die ik ook veel wil zien, een studie, pff.
Soms word ik al moe als ik er aan denk maar ik krijg toch elke keer weer veel energie van het hardlopen. En die voldoening als het weer iets beter gaat dan de keer ervoor.
A grand adventure has begun.![]()
Ze germaans!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Was even puzzelen, maar gelukt! (Ik voel me net een computertechneutquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:46 schreef Trebweb het volgende:
@droommoord, kan jij de volgende loop in de OP toevoegen:
[ code verwijderd ]
Alvast bedankt!)
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Episch!quote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dankjewel!quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:12 schreef droommoord het volgende:
[..]
Was even puzzelen, maar gelukt! (Ik voel me net een computertechneut)
![]()
Sja, ik moet wel. Ze zien me hier in het ziekenhuis al aankomenquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:35 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Ik krijg de kleuren van het poeder niet meer van m'n hoofd, nek en armen ;-)Alleen mijn oksel is nog een beetje groenig. Schuursponsjes helpen
![]()
Wat een bikkels allemaal, met die kilo's die eraf zijn gegaan!![]()
Vanavond maar eens aan de slag met schuursponsjes dan, het ziet er op kantoor ook niet helemaal netjes uit ;-)quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sja, ik moet wel. Ze zien me hier in het ziekenhuis al aankomenAlleen mijn oksel is nog een beetje groenig. Schuursponsjes helpen
![]()
Wat een bikkels allemaal, met die kilo's die eraf zijn gegaan!![]()
Jullie douchen vreemd, hier is alles weg.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dan eindig je alsnog zo roodquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:21 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Vanavond maar eens aan de slag met schuursponsjes dan, het ziet er op kantoor ook niet helemaal netjes uit ;-)
Ja doei.![]()
Zou wel een goede grap zijn als ze extreem hechtende verf hebben gebruiktquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:41 schreef slacker_nl het volgende:
Jullie douchen vreemd, hier is alles weg.Zou goede grap zijn. Misschien wil ik dat wel organiseren, zo'n colorrun
![]()
![]()
Ik heb nog roze tussen m'n vingers en oranje in m'n oren. En m'n buik is een beetje paarsigquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:41 schreef slacker_nl het volgende:
Jullie douchen vreemd, hier is alles weg.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou wel een goede grap zijn als ze extreem hechtende verf hebben gebruiktZou goede grap zijn. Misschien wil ik dat wel organiseren, zo'n colorrun
![]()
Ja doei.![]()
Die wonen ook nog eens dicht bij elkaar, dat is wat makkelijkerquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Jullie zijn wel een lief setje zo. Beetje net zoalsSwets en Arquero
.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jij mag ook wel een keer met mij in hetzelfde hotel slapen hoormaar ik eerst!
Ik vind het wel raar dat we nog helemaal niets van de trail des fantomes zelf hebben gehoord. Scarabee is dan wel de hoofdsponsor, maar stuur dan even een bevestiging via mail ofzo. Ach ja, volgens hun komt in ieder geval alles goed.![]()
Hier nog niet...quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:41 schreef slacker_nl het volgende:
Jullie douchen vreemd, hier is alles weg.Het lijkt wel alsof de kleurtjes zijn ingebrand.
![]()
![]()
Dat probleem heb ik dus ook, komt door de zon zullen ze wel zeggen ;-)quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hier nog niet...Het lijkt wel alsof de kleurtjes zijn ingebrand.
![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit hier al met m'n Pure Flows aan aan m'n scriptie te werken.
Royal sadness_!
kan je straks meteen wegstuiven
Best welquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
Royal sadness_!
__
Ik met slippers en zwembroek_ Binnen
___
![]()
Waarom, als je gillend gek wordt kun je gelijk door!quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
Royal sadness_!
Ik heb net eindelijk m'n scriptje af en moet nu maar eens ontbijt gaan halenAf en toe word ik een beetje bang van m'n eigen nerderigheid. Maar strakjes met een boek in de tuin
![]()
Weerbericht voor de Vooroeverloop ziet er nog steeds goed uit! Niet te warm en 70% kans op regen![]()
![]()
Jaquote:Maar dit was een scriptje om data om te zetten naar een ander formaat, zodat ik straks een experiment uit kan gaan voeren en eindelijk eens wat resultaten in m'n paper kan knallen
Scriptie komt volgend jaar (een half jaar fulltime scriptie schrijven
![]()
![]()
![]()
![]()
)
![]()
Na je scriptie er meteen mee doorgaan in je PhD, al 1,5 jaar aan hetzelfde paper werken :/quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
JaMaar dit was een scriptje om data om te zetten naar een ander formaat, zodat ik straks een experiment uit kan gaan voeren en eindelijk eens wat resultaten in m'n paper kan knallen
Scriptie komt volgend jaar (een half jaar fulltime scriptie schrijven
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Ik weet nu al dat ik nooit, maar dan ook nooit een PhD ga doenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Na je scriptie er meteen mee doorgaan in je PhD, al 1,5 jaar aan hetzelfde paper werken :/Wat lijkt me dat zwaar en kut.
![]()
Ik leef nogquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik nooit, maar dan ook nooit een PhD ga doenWat lijkt me dat zwaar en kut.
![]()
Al mijn afspraken voor vanmiddag zijn afgezegd. Lekker al die zieke en vakantievierende mensen. Ik ga eens even Colorrunfoto's checken.![]()
^^quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik nooit, maar dan ook nooit een PhD ga doenWat lijkt me dat zwaar en kut.
Nouja, hooguit als een toekomstige werkgever het wil sponsoren, dus de kans is wel heel minimaal. Ik doe nu een onderzoeksmaster, en hoewel ik het onderwerpvind, vind ik onderzoek doen eigenlijk gewoon extreem kut. Of nouja, het schrijven over onderzoek doen vooral.
![]()
Ik denk dat ik van die compressietubes ga kopenMijn moeder is al een keer geholpen voor spataderen, en ik loop liever nu met die kousen dan dat ik later steunkousen moet..
Zijn dit goede?
http://www.sportcompressi(...)tubes-hardlopen.htmlIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mmm....lijkt me niet de meest geweldige aanpak, nu de rest van je leven met die kousen aan lopen. Het voorkomen van spataderen doe je al door o.a. te bewegen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk dat ik van die compressietubes ga kopenMijn moeder is al een keer geholpen voor spataderen, en ik loop liever nu met die kousen dan dat ik later steunkousen moet..
Zijn dit goede?
http://www.sportcompressi(...)tubes-hardlopen.html
Tenzij je het gewoon leuk vindt om in die kousen te lopen.![]()
Nouja, wat ik overal lees, is dat lopers ze prettig vinden, maar dat er (nog) geen enkel wetenschappelijk bewijs is dat ze iets doen..quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:19 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mmm....lijkt me niet de meest geweldige aanpak, nu de rest van je leven met die kousen aan lopen. Het voorkomen van spataderen doe je al door o.a. te bewegen.
Tenzij je het gewoon leuk vindt om in die kousen te lopen.
Volgens mij voorkom je ze door bewegen en de doorbloeding te stimuleren, en daarbij helpen deze kousen toch nog extra? En mocht het uiteindelijk niks uitmaken, dan heb je alsnog die niet-bewezen 'prettige effecten'? :pIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Snap ik! Maar preventief kousen dragen wordt nu juist aangeraden bij lang stilstaan/liggen. Lijkt me dus dat bewegen al genoeg doet. Misschien idd het niet-bewezen prettige effect dat je noemt, maar om voor dat nu de rest van je leven met compressiekousen hard te lopen... Zou ik niet doen. Maar ik ben jou niet, dat is ook weer zoquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja, wat ik overal lees, is dat lopers ze prettig vinden, maar dat er (nog) geen enkel wetenschappelijk bewijs is dat ze iets doen..
Volgens mij voorkom je ze door bewegen en de doorbloeding te stimuleren, en daarbij helpen deze kousen toch nog extra? En mocht het uiteindelijk niks uitmaken, dan heb je alsnog die niet-bewezen 'prettige effecten'? :p![]()
Verder heb ik geen verstand van het beoordelen van je linkje. Maar er zijn kousenlopers hier die dat goed kunnen![]()
![]()
Wie zgt dat jij dan ook iets met je spataderen krijgt? Als je geen last hebt zou ik ze niet gebruikenquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Zijn dit goede?
http://www.sportcompressi(...)tubes-hardlopen.htmlJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat is toch behoorlijk genetisch bepaald?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wie zgt dat jij dan ook iets met je spataderen krijgt? Als je geen last hebt zou ik ze niet gebruikenIk heb gelukkig geen staand beroep..
Maar het wil niet zeggen dat je onvoorwaardelijk spataderen krijgt als een van je ouders je ze heeft, toch?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is toch behoorlijk genetisch bepaald?Ik heb gelukkig geen staand beroep..
Tenminste ik hoop van niet
Volgens mij krijgt zo ongeveer iedereen het op een bepaalde leeftijdquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar het wil niet zeggen dat je onvoorwaardelijk spataderen krijgt als een van je ouders je ze heeft, toch?
Tenminste ik hoop van nietMaar als je dat zo lang mogelijk uit kunt stellen (Y)
Lekker heuveltje in het parcours...quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
Nou Wolve, als we dan toch naar China gaan: http://great-wall-marathon.com/
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja zeg, deels. Gelukkig heb je voor de rest nog wat in te brengen met je leefstijl.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is toch behoorlijk genetisch bepaald?Ik heb gelukkig geen staand beroep..
Maar als jij kousen wil en/of juist geen spataderen, go to a pro. Hier denkt toch iedereen anders over dingen, daar zou ik niet blind op varen.![]()
ik denk dat ik wel redelijk weet uit te stellen met voldoende beweging.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt zo ongeveer iedereen het op een bepaalde leeftijdMaar als je dat zo lang mogelijk uit kunt stellen (Y)
Maar ja zoals Quoi zegt, als je het zeker wil weten: praat er met een specialist over (in dit geval een fleboloog).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oké. En voor de kousengebruikers hier, om welke redenen gebruiken jullie ze?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik gebruik ze omdat ik veel minder last van mijn schenen heb dan als ik zonder loop.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Oké. En voor de kousengebruikers hier, om welke redenen gebruiken jullie ze?![]()
Ze hebben ook een halvequote:Op maandag 5 augustus 2013 14:40 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Lekker heuveltje in het parcours...zullen we volgend jaar mei maar onze China Reis doen?
Ja doei.![]()
Tegen spin splints. Op aanraden van de fysio.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Oké. En voor de kousengebruikers hier, om welke redenen gebruiken jullie ze?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Anders kom ik de kerk niet inquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Oké. En voor de kousengebruikers hier, om welke redenen gebruiken jullie ze?Die gekleurde zijn ook verboden, alleen zwarte
![]()
![]()
communiceren jullie nu uitsluitend via Fok!?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze hebben ook een halvezullen we volgend jaar mei maar onze China Reis doen?
Beetje aan het kijken of er nog leuke loopjes zijn voor op vakantie.
Word je ook doodgegooid met color en obstacle runs...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Anders kom ik de kerk niet inDie gekleurde zijn ook verboden, alleen zwarte
Net als Gup en Treb gebruik ik ze tegen shin-splints. Ook op advies van de Fysio. Bij mij helpt het zeker, zodra ik ze een klein tijdje niet gebruik voel ik mijn schenen meteen weer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: