SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door droommoord op 05-08-2013 12:13:30 ]"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Volgens mij moet de laatste een nieuw topic openen, dat was ik. Goed bezig iedereen![]()
(en sorry voor de on-originele TT)"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
![]()
Ach ja, we hebben inmiddels alle TT's al wel gehad; van domweg ranzig tot inspiratieloos en saai.
Ja doei.![]()
Als je dat wilt, kan je het ook! Daar ben ik van overtuigd! Mijn tweede doel is om er dan nog 10kg af te krijgen, maar dat is minder belangrijk dan mijn eerste doel bereiken. Ik voel me nu ook een stuk lekkerder, gezonder en beter in mijn vel!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:10 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Stiekem heb ik ook 30 kilo in het hoofd als doel..Top dat jij dat al bijna bereikt hebt!![]()
ik hoop trouwens dat het zondag wat koeler is. 21 km @ 180 hr zit ik niet op te wachten
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Wow wat een kg's! Ik ben 6 kg afgevallen sinds januari, maar zit nu al 2 maanden stabiel op dat gewicht terwijl ik er eigenlijk nog 2 a 3 af wil
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ach als je er veel te veel hebt, kun je er ook veel verliezen. En ik spreek uit ervaringquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow wat een kg's! Ik ben 6 kg afgevallen sinds januari, maar zit nu al 2 maanden stabiel op dat gewicht terwijl ik er eigenlijk nog 2 a 3 af wil
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bij mij is er nu sinds begin juni 20kg vanaf en er moeten er eigenlijk nog 15 af voor eind september. Met 1,5 tot 2kg per week zou dat moeten lukken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow wat een kg's! Ik ben 6 kg afgevallen sinds januari, maar zit nu al 2 maanden stabiel op dat gewicht terwijl ik er eigenlijk nog 2 a 3 af wil![]()
vergeet niet dat je ook spieren opbouwt met hardlopen, dus op een gegevenmoment kom je ook weer aan.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Hangt er ook weer vanaf wat je uitgangspositie isquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:24 schreef Jumparound het volgende:
vergeet niet dat je ook spieren opbouwt met hardlopen, dus op een gegevenmoment kom je ook weer aan.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
"de laatste 2 a 3 kilo"quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hangt er ook weer vanaf wat je uitgangspositie is
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
geloof toch dat het wel wat minder heet wordt vanaf morgen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:17 schreef Jumparound het volgende:
ik hoop trouwens dat het zondag wat koeler is. 21 km @ 180 hr zit ik niet op te wachtenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik bedoel meer, ik had al vrij veel spieren voordat ik met afvallen begon, denk niet dat er van het hardlopen heel veel bij zijn gekomen.quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
@ baggerbaas, bedankt voor je reactie op mn zeurderige knieën. Maar ik vermoed dat mn schoenen op zijn, iig dat de demping niet meer fantastisch is. Heb ze nu 2 jaar en ze hebben veel stof gevangen
En ik ben ook al een lange tijd bezig met afvallen. Van 87 naar vanmorgen 73, 2. Doel is 65. Begin 20 augustus met een 8weekse cursus bootcamp (2x in de week een uur) en kan dan iig nog 1x in de week een evyloopje erbij doen.
Vandaar dat ik iig ook mn schoenen zo even laar checken, ze gaan straks nog meer gebruikt worden.![]()
Runner's World zoekt nog mensen die minstens 30 kg zijn afgevallen en daarover willen vertellen.![]()
http://www.runnersweb.nl/(...)terviewkandidaat.htmIsn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:06 schreef CRX_master het volgende:
Ow, sinds gisteren trouwens officieel al 15 kilo kwijt sinds de dag dat ik begon met hardlopen, 22 april 2013![]()
![]()
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
jammer, ben wel 30 kg kwijt, maar niet door hardlopenquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:30 schreef jcdragon het volgende:
Runner's World zoekt nog mensen die minstens 30 kg zijn afgevallen en daarover willen vertellen.![]()
http://www.runnersweb.nl/(...)terviewkandidaat.htmMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het is bij mij niet alleen het hardlopen. Vooral anders leven en daardoor juist weer meer zin op te sporten cq hardlopen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:30 schreef jcdragon het volgende:
http://www.runnersweb.nl/(...)terviewkandidaat.htm![]()
Net wat minder dan 30kg, dus helaaschquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:30 schreef jcdragon het volgende:
http://www.runnersweb.nl/(...)terviewkandidaat.htm
Ja doei.![]()
Pfff ik heb echt respect voor de mensen die fulltime werken en daarnaast regelmatig lopen. Ik ben slechts een studentje en moest afgelopen week voor de eerste keer in mijn leven 40 uur werken en gelijk bijna niet meer aan lopen toegekomen. Op de dagen dat ik niet iete verplichts had, lag ik bij te slapen op de bank :p Deze week gelukkig minder uren en een lagere temperatuur dus ik ben er weer bij!![]()
Je eerste week/weken fulltime werken zijn niet representatiefquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:36 schreef Grutsk het volgende:
Pfff ik heb echt respect voor de mensen die fulltime werken en daarnaast regelmatig lopen. Ik ben slechts een studentje en moest afgelopen week voor de eerste keer in mijn leven 40 uur werken en gelijk bijna niet meer aan lopen toegekomen. Op de dagen dat ik niet iete verplichts had, lag ik bij te slapen op de bank :p Deze week gelukkig minder uren en een lagere temperatuur dus ik ben er weer bij!je moet dan nog zó wennen aan je nieuwe ritme dat je gewoon bekaf bent, dat wordt minder
Ja doei.![]()
Wat dacht je van mensen die fulltime werken én in deeltijd studeren?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:36 schreef Grutsk het volgende:
Pfff ik heb echt respect voor de mensen die fulltime werken en daarnaast regelmatig lopen. Ik ben slechts een studentje en moest afgelopen week voor de eerste keer in mijn leven 40 uur werken en gelijk bijna niet meer aan lopen toegekomen. Op de dagen dat ik niet iete verplichts had, lag ik bij te slapen op de bank :p Deze week gelukkig minder uren en een lagere temperatuur dus ik ben er weer bij!![]()
![]()
@droommoord, kan jij de volgende loop in de OP toevoegen:
1 [b]13-09-2013 - [url=http://www.singelloop.nl/]Goudse Nationale Singelloop 2013[/url][/b][*] Trebweb - [b]7km[/b]
Alvast bedankt!![]()
En een kind op komst hebbenquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat dacht je van mensen die fulltime werken én in deeltijd studeren?
F means you're fucked![]()
Als de zon de hele dag schijnt moet je je natuurlijk wel insmeren met zonnebrandcrème!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:24 schreef Trebweb het volgende:
Deze had ik jullie gisteren nog beloofd:
[ afbeelding ]
Als hij het niet doet, laat het dan even weten, dan upload ik m ergens anders!
Deze week lekker rustig weekje voor mij, alleen morgen een rustig rondje van 5 a 10km. Dan zondag de Vooroeverloop in een rustig tempo en dan tot volgende week zaterdag helemaal niets. Beetje pasta eten enzo, bietensap drinken etc... Ga denk ik ook wat gelletjes halen voor bij de fantomes. Denk dat ik dat wel kan gebruiken.
Hotel is eindelijk geboekt trouwens, lekker lang weekendje in de Ardennen. Toevallig zelfde hotel als Stream. Kunnen we een biertje drinken, hebben we dan wel verdiend.
Zin in!![]()
![]()
True, maar zo'n weekendje weg met hardlopen door de Ardennenda's toch zó tof! Jullie gaan 't vast awesome hebben.
Ja doei.![]()
Jullie zijn wel een lief setje zo. Beetje net zoalsquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Als de zon de hele dag schijnt moet je je natuurlijk wel insmeren met zonnebrandcrème!
Deze week lekker rustig weekje voor mij, alleen morgen een rustig rondje van 5 a 10km. Dan zondag de Vooroeverloop in een rustig tempo en dan tot volgende week zaterdag helemaal niets. Beetje pasta eten enzo, bietensap drinken etc... Ga denk ik ook wat gelletjes halen voor bij de fantomes. Denk dat ik dat wel kan gebruiken.
Hotel is eindelijk geboekt trouwens, lekker lang weekendje in de Ardennen. Toevallig zelfde hotel als Stream. Kunnen we een biertje drinken, hebben we dan wel verdiend.
Zin in!Swets en Arquero
F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jij mag ook wel een keer met mij in hetzelfde hotel slapen hoor!
Ja doei.![]()
Is er hier al de eerste heuse hardlooprelatie via fok ontstaan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jij mag ook wel een keer met mij in hetzelfde hotel slapen hoor![]()
Proestquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jij mag ook wel een keer met mij in hetzelfde hotel slapen hoor![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is er hier al de eerste heuse hardlooprelatie via fok ontstaan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Jullie zijn wel een lief setje zo. Beetje net zoalsSwets en Arquero
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:16 schreef YUR het volgende:
Jouw relatie met rd mag ook enige naam hebben trouwens
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
De manier waarop jullie het zelden met elkaar eens zijn doet mij denken aan een typisch huwelijkquote:F means you're fucked![]()
Hij is het altijd met mij eens. Apart, want ik heb altijd gelijk, altijd.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
![]()
![]()
Mogge![]()
Ik kom traaaaaaag op gang vandaag. Hakt erin, zo'n kleurenloop. Ben overigens aardig verkleurd, maar dan niet van de poederr![]()
![]()
Ik krijg de kleuren van het poeder niet meer van m'n hoofd, nek en armen ;-)quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:23 schreef Quoi het volgende:
![]()
Mogge![]()
Ik kom traaaaaaag op gang vandaag. Hakt erin, zo'n kleurenloop. Ben overigens aardig verkleurd, maar dan niet van de poederr![]()
Ben jij daar een van? Diep respect.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat dacht je van mensen die fulltime werken én in deeltijd studeren?
En motorbloempje: gelukkig haha, voelde me al zo'n faal.![]()
Ik geloof dat ik voor de combo deeltijd studeren, deeltijd zuipen en in de overige tijd sporten gaquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:41 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ben jij daar een van? Diep respect.
![]()
Je bent niet de enige de traag op gang komt, Quoi. Zaterdag in de tuin aan de slag, gisteren aan het tegelen in allerlei houdingen. Dat wordt een lekker soepel loopje vanavond...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ach, voorlopig kan ik het fulltime werken weer een jaar of 3 uitstellenquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:41 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ben jij daar een van? Diep respect.
Ja doei.![]()
Je ging toch promoveren? Reken er maar op dat dat soms méér dan fulltime is.. Wel flexibel gelukkig!quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, voorlopig kan ik het fulltime werken weer een jaar of 3 uitstellen
quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je ging toch promoveren? Reken er maar op dat dat soms méér dan fulltime is.. Wel flexibel gelukkig!Hard werken wel ja, maar de flexibiliteit is waar ik nog wel even behoefte aan heb
Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: