Idd. Ach het is tenminste vrolijk.quote:
Vertel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ik had wel een topweekend
WAT EEN WEEKEND
Oh ja, z'n meisjequote:Op maandag 5 augustus 2013 10:02 schreef alors het volgende:
Bingokaart, wie vult aan?
[ WAT EEN WEEKEND!! x2 ]---[ Ik vind het nogal wat ]---[ M'n meisje ]---[ WAT EEN STAD! ]
Je pandapunten! Denk aan je pandapunten!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:02 schreef SilentChaos het volgende:
Iets met een serveerstermeer zeg ik niet
Verder heerlijk gegeten, genoeg gedronken, flink wezen stappen, dus ik vond het prima
Ik heb me toch een plaatje ontdekt in Parijsquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:02 schreef alors het volgende:
[ WAT EEN WEEKEND!! x2 ]---[ Ik vind het nogal wat ]---[ M'n meisje ]---[ WAT EEN STAD! ]
Foei!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:05 schreef SilentChaos het volgende:
Ik was ze bijna kwijtgeraakt vrijdagnacht
Achteraf blij dat ik ze nog heb
quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb me toch een plaatje ontdekt in Parijs
Ik heb een baardje en ik vind het vet stoer/mannelijk/geweldig etc.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:02 schreef alors het volgende:
Ik blijf dat raar vinden, want heb er hier nooit problemen mee gehad... terwijl Windows Media juist de laatste tijd steeds irritanter begon te worden (hoge CPU-load icm Silverlight, duurt meerdere seconden voordat er beeld is etc.).quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:11 schreef alors het volgende:
Wat is die stream toch kut, zelfs op de laagste kwaliteit loopt ie niet soepel terwijl de WMV stream op 1mb/sec nooit problemen gaf. Uit dan maar.
Toen ging ik net slapenquote:
Wou je beweren dat je een jetlag hebt van dat uurtje tijdverschilquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:03 schreef wolfrolf het volgende:
Zeg wie zet er om 12 uur zo'n rotwekker
Mijn excuses.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:03 schreef wolfrolf het volgende:
Zeg wie zet er om 12 uur zo'n rotwekker
Bummerquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Toen ging ik net slapen![]()
Goedemorgen iedereen!
Sorryquote:
Ik 1.111,1 mijl verderopquote:
Palermo.quote:
Nice!quote:
Thanx!quote:
Waar zou zij frustratie's over kunnen hebben zou je bijna denken?twitter:tamarageense twitterde op zondag 04-08-2013 om 21:09:05Zo. Hele kamer opgeruimd uit frustatie reageer retweet
nou, jij liever dan ik.....quote:
'navond!quote:
Dat lijken me twee dingen die totaal niks met elkaar te maken hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:05 schreef MarijeH het volgende:
Volgende week wordt Gerard in Effe Ekdom vervangen door Michiel.
Wat vinden jullie van de nieuwe single van Sandra van Nieuwland?
+1quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Ik krijg uitslag en hevige jeuk van die Van Nieuwland
Sandra van Nieuwland moet hartstikke dood.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:05 schreef MarijeH het volgende:
Volgende week wordt Gerard in Effe Ekdom vervangen door Michiel.
Wat vinden jullie van de nieuwe single van Sandra van Nieuwland?
Hoeft niet hoor. Ik gok zelf op de n ieuwe van Mumford & Sons (helaas ook).quote:
topshow.quote:
Mijn orenquote:
bent u wieder zu hause, herr pino?quote:
Nog steeds Parijsquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
bent u wieder zu hause, herr pino?
Pics van jou in Pino pak voor Pino's Pizzaquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pics van jou in Pino pak voor Pino's Pizza
Dit ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pics van jou in Pino pak voor Pino's Pizza
ga ik zien op 18septemberquote:
*Jaloers is*quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga ik zien op 18september![]()
![]()
wordt de 3e keer![]()
al.s er nog kaartjes zijn mag je best mee. moet ik wel ff mijn ouders of broertje om een logeerplaats vragen. of je moet bij mij in het 1persoonslogeerdbedquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
al.s er nog kaartjes zijn mag je best mee. moet ik wel ff mijn ouders of broertje om een logeerplaats vragen. of je moet bij mij in het 1persoonslogeerdbed![]()
![]()
kun je daarna meteen een weekendje mee naar CenterParcs. mijn ouders zijn jaren en die hebben geen zin in een familieverjaardag dus nemen ze mij, m'n broertje en z'n geregistreerd partner mee naar ehm.....Heijderbos geloof ikquote:
Een gratis vakantie sla ik niet afquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je daarna meteen een weekendje mee naar CenterParcs. mijn ouders zijn jaren en die hebben geen zin in een familieverjaardag dus nemen ze mij, m'n broertje en z'n geregistreerd partner mee naar ehm.....Heijderbos geloof ik
ik weet btw niet wat voor huisje het is. het kan dus zijn dat we een stapelbed moeten delen....of ik jaag mn broertje en zn popje het stapelbed in! die wonen toch al samen dus delen al vaak genoeg het bed....hoop ik voor emquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een gratis vakantie sla ik niet af
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
of ik jaag mn broertje en zn popje het stapelbed in! die wonen toch al samen dus delen al vaak genoeg het bed....hoop ik voor em
ja, ik ben er niet bij, dus wie weet slaapt hij wel op de bankquote:
Liever Verliefd rommel noemenquote:
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:55 schreef MaJo het volgende:
Iemand me net horen zingen? Ik ga naar Lowlands![]()
![]()
Nicequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:55 schreef MaJo het volgende:
Iemand me net horen zingen? Ik ga naar Lowlands![]()
![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nice
Sowieso Franz Ferdinand zingen
Het klonk prima hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
UiteraardKlonk het een beetje? Was echt retezenuwachtig
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het klonk prima hoor.
BIjna niet te onderscheiden van het origineel.
nja, er zitten ook wel goede films bij. Hitte/Harara daarnet was prima te doen, maar De President van eerder op de avond....godsamme wat slecht!quote:
D'r zitten inderdaad een paar slechte films tussen ja. Maar de meeste films die ze nu uitzenden, hebben ze pak 'm beet een jaar geleden al eens uitgezonden en heb ik toen al eens gezien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, er zitten ook wel goede films bij. Hitte/Harara daarnet was prima te doen, maar De President van eerder op de avond....godsamme wat slecht!
Liever Verliefd heb ik ivm tijdstip overgeslagen, maar had ik al eens gezien. best aardig
ik nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
D'r zitten inderdaad een paar slechte films tussen ja. Maar de meeste films die ze nu uitzenden, hebben ze pak 'm beet een jaar geleden al eens uitgezonden en heb ik toen al eens gezien.
Ik vind het ook niet erg om een film 2x te zien, maar dan moet er wel een paar jaar tussen zittenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik nieten ik vind het ook niet erg een film 2 keer of vaker te zien. morgenavond komt Bloedbroeders, vond ik niet slecht geloof ik.....
ik heb de regel dat ik een film maar 1x per kalenderjaar mag kijken. 1x van afgeweken vorig jaar. was bij mijn ouders en die keken een film die ik toevallig al eerder gezien had. vond het ook zo ongezellig iets anders te gaan doen....quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg om een film 2x te zien, maar dan moet er wel een paar jaar tussen zitten
Ik heb dat ook altijd. Dan kom ik er 10 minuten voor het einde pas achter dat ik de film al eens een keer had gezienquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
en met 500films per jaar ben je al snel kwijt hoe een film ook alweer ging
ik heb Murder by Numbers 3x gezien zonder dat ik in het in de gaten had. en bij Entrapment twijfel ik of ik em 2x heb gezien....quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd. Dan kom ik er 10 minuten voor het einde pas achter dat ik de film al eens een keer had gezien
Ik ga nog even een motivatiebrief schrijven voor een vacaturequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb Murder by Numbers 3x gezien zonder dat ik in het in de gaten had. en bij Entrapment twijfel ik of ik em 2x heb gezien....
maar goed, ik ga mijn bed in. nog ff stukje lezen en dan pitten en hopen dat ik niet wakkergeregend word...
trusten
heel goed idee, zo middenin de nacht. succes ermeequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga nog even een motivatiebrief schrijven voor een vacature
Truste!
Thanks. Tenminste minder afleiding dan overdag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heel goed idee, zo middenin de nacht. succes ermee
Ayup.quote:
Is de Happy Ending eens supersimpel, geven ze een t-shirt weg. Daar ga ik niet voor bellen natuurlijkquote:
Zeker 7/10x is ie goed te doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Is de Happy Ending eens supersimpel, geven ze een t-shirt weg. Daar ga ik niet voor bellen natuurlijk
Bonjourquote:
Wat ben jij vrolijkquote:
Ik heb geen reden om sjaggie of bedroefd te zijn dus dan maar vrolijkheidquote:
I get itquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om sjaggie of bedroefd te zijn dus dan maar vrolijkheid
Stiekem heb ik genoeg redenen om vrolijk te zijn
Wat. Een. Verrassing.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:17 schreef Holenmens het volgende:
Domien zijn stem is weer naar de klote omdat hij vannacht plaatjes heeft gedraaid
Haha serieus?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:17 schreef Holenmens het volgende:
Domien zijn stem is weer naar de klote omdat hij vannacht plaatjes heeft gedraaid
snap niet dat BNN en of 3FM daar niks van zeggen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:17 schreef Holenmens het volgende:
Fantastisch als je na een anderhalf a twee uur je stem al kwijt bent, terwijl je niet eens zo veel aan het woord bent lijkt me.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Hij had vannacht om 0.00 uur samen met Tjitse een boeking in Deurne.
Zal in pas in december/januari zijn, wegens de omroep fusies.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:53 schreef alors het volgende:
Komt er nu eigenlijk nog een (deels) nieuwe programmering en wanneer wordt die dan bekend gemaakt? Dat is toch altijd wel een tijdje van tevoren?
Oh, ik dacht per 1 september, maar dan zal het idd nog wel even duren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:01 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Zal in pas in december/januari zijn, wegens de omroep fusies.
Verbaast mij niets mijn zijn belabberde tweets. Past precies in het straatje van GeenStijl.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:51 schreef Pino112 het volgende:
Domien staat in de top 50 meest belangrijke twitteraccounts oid bij GeenStijl.
GeenStijl, had ik niet van ze verwacht.
Leuk! Welk boek is het?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn vrolijkheid leidde mij naar de boekwinkel. Ik ben 30 euro lichter, maar heb wel een boek gevonden waar ik al jaren naar opzoek was en nooit vond omdat het boek slecht verkrijgbaar is.
En alsof mijn boekenkast nog niet vol genoeg was
Notes from Walnut Tree Farm door Roger Deakin (die helaas overleden is)quote:
De omschrijving van het boek op internet klinkt in ieder geval tofquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Notes from Walnut Tree Farm door Roger Deakin (die helaas overleden is)
Zijn boek Wildwood is echtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De omschrijving van het boek op internet klinkt in ieder geval tof
Doet Lara ook van dit soort rare dingen? Of is Lara een net poesje?quote:
ze heeft haar momentenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doet Lara ook van dit soort rare dingen? Of is Lara een net poesje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Dat weet ik niet. Mijn moeders kat doet altijd normaal voor zijn doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ze heeft haar momentenje weet hoe katten zijn met hun 5 minuten de kolder in hun kop
heb foto's toegevoegd aan m'n vorige postquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Mijn moeders kat doet altijd normaal voor zijn doen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ze heeft haar momentenje weet hoe katten zijn met hun 5 minuten de kolder in hun kop
Vooral vroeger spoorde ze niet:Die blik in haar ogen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Ik zie. Wat was Lara toen een poepiequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
heb foto's toegevoegd aan m'n vorige post
Nee joh, het is de Best Song Ever!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een slechte plaat van One Direction. Ze hebben leukere nummers.
Alles!quote:
Behalve als ie is uitgeluld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:01 schreef Evertjan het volgende:
Domien tweet wel bijna altijd wat terug, dat is wel oke van hem
Ik niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 3FM echt gemist vorige week
Ik moest naar Q-music en 538 luisterenquote:
Ik vond het een beetje een sukkelig verhaalquote:
Ik zei ook al tegen een collega: zelfs al heb je een eeneiige tweeling... dan NOG ga je het zien aan moedervlekken, manier van praten etc. etc.... Maar dat komt misschien omdat ik een hoop met eeneiige tweelingen ben omgegaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje een sukkelig verhaal
Het niet door hebben dat je met verschillende vrouwen gaat![]()
Het was gewoon een domme vent die niet goed lette op de details van zijn vriendin(nen).quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zei ook al tegen een collega: zelfs al heb je een eeneiige tweeling... dan NOG ga je het zien aan moedervlekken, manier van praten etc. etc.... Maar dat komt misschien omdat ik een hoop met eeneiige tweelingen ben omgegaanken er echt teveel
Behoorlijk. Dan ben je zelf ook niet de snuggerste als je zelfs dat nog niet doorhebt!quote:
quote:
Smoking on the balcony vind ik ook nog wel lekker klinken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind dit serieus wel een sterke plaat
De rest van GBTTZ vind ik allemaal zwaar ruk, maar dit is een enorme uitzondering
http://www.3fm.nl/a/113152quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:35 schreef ChungLingSoo het volgende:
Wie was in <insert deity>'s naam die dweep die vanmiddag tijdens Paul's
'dinsdag jankmoment' (regel die je raakt) aan de telefoon was ?!?!?!?!
Die knakker spoorde niet hoor.
WTF
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ken iemand die heet Bert en zijn vriendin heet Bertha
Ik zie een van deze dagen wel een topic in R&P voorbij komenquote:
Ik zag op twitter vanmiddag wel wat voorbijkomen hierover maar heb het net pas terug kunnen luisteren. Die gast isquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zie een van deze dagen wel een topic in R&P voorbij komen
Ik kan me inderdaad niet indenken dat je er 8(!) jaar over doet om er achter te komen dat je door 4 vrouwen bent bedonderd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag op twitter vanmiddag wel wat voorbijkomen hierover maar heb het net pas terug kunnen luisteren. Die gast is
a) een autist
b) een grapjas
c) beiden.
Ah, de tweewekelijkse dj-verschuivingsposts worden weer in gereedheid gebracht?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:29 schreef Evertjan het volgende:
maar gaat Domien nou de avond doen vanaf januari?
ik heb het opgeslagen in een excel bestandjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ah, de tweewekelijkse dj-verschuivingsposts worden weer in gereedheid gebracht?
quote:
Hij heeft ze in ieder geval niet helemaal op een rijtje... Zo klonk hij ook trouwens...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag op twitter vanmiddag wel wat voorbijkomen hierover maar heb het net pas terug kunnen luisteren. Die gast is
a) een autist
b) een grapjas
c) beiden.
Heb je nou je tweet verwijderd?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij heeft ze in ieder geval niet helemaal op een rijtje... Zo klonk hij ook trouwens...
quote:
Hotel Mama?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo morgen weer op vakantie
En het kost allemaal geen drol
Hotel Mama van een vriendin jaquote:
Leukquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hotel Mama van een vriendin ja
Op vakantie naar Noord-Holland voor de verandering
Ook leukquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Leuk
Ik mag donderdag naar Hotel Zus
Sommige vrouwen reageren best wel grappig eropquote:
Ik moet 4 honden in het gareel gaan houdenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook leuk
Ik ga o.a. paardrijden![]()
quote:
Ja dus?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Jij gaat nog met je ouders mee op vakantie.
Ga je dan bij Pino's Pizza werken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dus?
Zie ik tenminste nog delen van Frankrijk![]()
Zou in Frankrijk willen wonen 8/10
Truste muis.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga naar bed en ik zeg tot zondag ofzo
Pizza Pinoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je dan bij Pino's Pizza werken?
Tof kom ik je opzoekenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pizza Pino. Misschien wel, en dan ook in Pinopak. Maar dan wel bij het filiaal aan de Champs-Élysées.
Bedankt! Jij veel succes met de honden van je zus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Truste muis.
Veel plezier in Noord-Holland
Komt wel goed, dank je.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bedankt! Jij veel succes met de honden van je zus.
Het was het eerste wat ik hoorde.quote:
Altijd die standaard uitgemolken meukquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was het eerste wat ik hoorde.
En ook nog dat Zij Gelooft In Mij, aidsplaat.
Geen idee, niet gehoord..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens, wat was dat net. Ze knipten Latch ergens in het midden
Het was echt top2000 stijlquote:
Haiquote:
hoiquote:
Welke film was het vandaag?quote:
The Big Wedding. gezellig komedie met Diane Keaton en Robert DeNiro die op de bruiloft van hun geadopteerde zoon moeten doen alsof ze nog steeds getrouwd zijn omdat de biologische moeder streng gelovig is.quote:
Stevie heeft het gecoverd geloof ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klopt het dat ik dit nummer van de RHCP ken?
Oh, Katherine Heigl. Dan hoeft het van mij al niet meerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
The Big Wedding. gezellig komedie met Diane Keaton en Robert DeNiro die op de bruiloft van hun geadopteerde zoon moeten doen alsof ze nog steeds getrouwd zijn omdat de biologische moeder streng gelovig is.
Kathrine Heigl en Amanda Seyfried en Susan Sarandon en Topher Grace deden ook gezellig mee
Ah, tis een cover van RHCP dusquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Stevie heeft het gecoverd geloof ik.
ja, op 27 juli 2011. maar om eerlijk te zijn heb ik geen idee meer of ik em leuk vond....verhaaltje komt me ook niet heel bekend voor...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh, Katherine Heigl. Dan hoeft het van mij al niet meerTopher Grace is dan wel weer
. Heb je 'Take me home tonight' al eens gezien?
Truste!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga overigens maar eens naar bed toe. tis alweer veel te laat
trusten
Het gaat niet heel soepelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:45 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een onderdeel
Love is in the air
Was wel sneu jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het gaat niet heel soepel
Arme vrouw
Altijd fijnquote:
Mijn excuses, ik hoor het. Ben er niet helemaal bij.quote:
Ik zal je zo min mogelijk afleiden/irriterenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik hoor het. Ben er niet helemaal bij.
Ik hoop dat als ik ooit mee doe aan de pubquiz ik er met beter verstand bij ben.
Bij teveel krijg je gewoon een trapquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zal je zo min mogelijk afleiden/irriteren
Durf je nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij teveel krijg je gewoon een trap
Dan ken je mij nog niet goed genoegquote:
Jij mij ook nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ken je mij nog niet goed genoeg
Ik ben niet bang voor jou.quote:
Prettige vakantie!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn lift pakken naar mijn vakantie adresje. Tot ziens
Doei Muis, nogmaals veel plezierquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn lift pakken naar mijn vakantie adresje. Tot ziens
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor jou.
Je zou wel bang voor mij moeten zijn
Ja ik lig elke keer in een scheurquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Prettige vakantie!
Wat is Timur in de ochtend trouwens goed
Iedereen is aan het eten tijdens Ekdom.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:04 schreef Holenmens het volgende:
[ afbeelding ]
Valt me op dat @Work beter beluisterd wordt dan Effe Ekdom. En MetMichiel staat nog geen eens in de lijst. Dus als Domien en Michiel ooit gaan wisselen van plek, verliest Domien aardig wat luisteraars
Nooit geweten dat ze bij Sky uberhaupt verschillende programma's hebben, afgezien van Candlelight dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iedereen is aan het eten tijdens Ekdom.
Oh en zo veel Sky
Dat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
Here comes the sun
Ondanks de regen
Klassiekertje van de bovenste plank
Wat Roel zegt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |