Het is verorberen. Nu je dit weet, verdwijnt het woord dan uit je lijstje?quote:
Dit!quote:Op maandag 5 augustus 2013 07:48 schreef JamesTKirk het volgende:
Alle management speak bullshit. Termen als 'oppakken', 'tweetrapsraket' en 'win-win' situatie. Krijg ik spontaan vlekken van.
Amen. En het consequent gebruik van escalerenquote:Op maandag 5 augustus 2013 07:48 schreef JamesTKirk het volgende:
Alle management speak bullshit. Termen als 'oppakken', 'tweetrapsraket' en 'win-win' situatie. Krijg ik spontaan vlekken van.
vuistverkrachterquote:Op maandag 5 augustus 2013 07:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Amen. En het consequent gebruik van escaleren![]()
Daarnaast een woord dat je gelukkig maar weinig in het dagelijks leven hoortMaar van het woord vuistverkrachter gaan bij mij echt alle haren overeind en trekt er van alles samen.
en zelfs dan kan je er nog van gruwelen aangezien de "verkeerde sekse" in de schredder belandtquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:24 schreef Copycat het volgende:
Seksen. Behalve wanneer het gaat over de geslachtsbepaling bij kuikens.
Stierenpoep.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:59 schreef DzjieDub het volgende:
Overigens is het werkwoord 'gruwen'. Gruwelen is de meervoudsvorm van het zelfstanding naamwoord 'gruwel'.
vrienden "kameraden" noemenquote:Op maandag 5 augustus 2013 07:31 schreef Flounder het volgende:
Iemand diezijn vriendin "dinnetje" noemt moet wel latent homo zijn..
Deze manquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Alle vormen van 'straattaal' (wat waarschijnlijk gewoon een andere benaming is voor taalkundig achtergesteld), zoals 'smatje', 'fissa', 'patta's', enz.
Bijna alle verkleinwoorden, zoals 'biertje', 'mannetje', 'filmpje', 'vaginaatje', enz.
Opzettelijk fout gespelde woorden om op die manier stoer proberen over te komen terwijl je eigenlijk je eigen infantiliteit en autisme laat zien, zoals 'hont' en 'kad'. Op zich is dit wel weer ideaal om meteen te kunnen zien welke users eigenlijk infantiele downies zijn.
Dit, en daarnaast het woord tong80, nu ik het typ staan mijn nekharen al overeind.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Alle vormen van 'straattaal' (wat waarschijnlijk gewoon een andere benaming is voor taalkundig achtergesteld), zoals 'smatje', 'fissa', 'patta's', enz.
Bijna alle verkleinwoorden, zoals 'biertje', 'mannetje', 'filmpje', 'vaginaatje', enz.
Opzettelijk fout gespelde woorden om op die manier stoer proberen over te komen terwijl je eigenlijk je eigen infantiliteit en autisme laat zien, zoals 'hont' en 'kad'. Op zich is dit wel weer ideaal om meteen te kunnen zien welke users eigenlijk infantiele downies zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dont believe me ? Read this line again.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:47 schreef Jumparound het volgende:
en zelfs dan kan je er nog van gruwelen aangezien de "verkeerde sekse" in de schredder belandt
Tacos, vooral als je er op stampt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Al die Limburgse/Brabantse papenwoorden.
Dit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:57 schreef frumslegnulk het volgende:
Eigenlijk alle Engelse termen die de Nederlandse taal in zijn geslopen omdat ze 'interessanter' klinken of gewoon omdat het Engels is.
Assessment (dat is gewoon een fucking beoordeling)
Bachelor (wtf?? geef dat even een normale naam)
Sales manager (dat is gewoon een fucking verkoper)
Queensday (dat is gewoon fucking koninginnedag, tenzij je het over de Engelse dag hebt)
Kids (dat zijn gewoon je fucking kinderen)
Verder vind ik chorizo een heel vies woord, maar ik vind chorizo dan ook heel vies.
is het ook wel, maar ja... als je baarmoeder wordt geruimd omdat je last van vleesbomen of poliepen hebt heb je het denk makkelijk over kippehok ipv de kraamkamer waar je kids uit zijn gekomen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:14 schreef Neifile het volgende:
[..]
Oh echt? Weer wat geleerd, wat een afschuwelijke term!
Wil je een bier?quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:11 schreef SuperwormJim het volgende:
doe maar een biertje, anders heb je geen fissa op je nieuwe pattasquote:
Prinsesje over je vriendin of erger, dochter.quote:
Ik hoorde het mijn baas gister nog zeggenquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:38 schreef Jazebel het volgende:
Een kind uitpersen en het ons wondertje noemen, NEE je hebt geneukt en bent het condoom vergeten. Pfft wonder....gatver.
Ik hoorde mijn baas zeggen porrevanvorre....en ziepoesnetnie, nadat ik met moeite mijn maaltijd weer naar beneden had gedirigeerd, heb ik me niet ingehouden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:45 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik hoorde het mijn baas gister nog zeggen![]()
Ik kon me gelukkig inhouden.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:38 schreef Jazebel het volgende:
Een kind uitpersen en het ons wondertje noemen, NEE je hebt geneukt en bent het condoom vergeten. Pfft wonder....gatver.
Pauper pauper vindenquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:45 schreef Nymphia het volgende:
'pauper'meest vreselijke wannabe studenten-woord dat er bestaat.
En dan nog mannenkutje / malepussy
Is jouw vriend Afrikaans?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:07 schreef Brummetje_ het volgende:
Belgische woorden als "(uit)kuisen", plezant.
Euri.
- En wat mijn vriend doet - woorden zoals: Kwalijkzaakie, Stukgaatie, pasgetti, schepoplepel.
Echt zó irritant en kinderachtig!
"chargeren"quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:12 schreef antfukker het volgende:
Alle management hippe woorden:
"Goeie vraag"
"Voldrongen feit"
"We zijn voornemens"
Of mensen die "men" schrijven als bezittelijk voornaamwoordquote:
Nee man Vlaams heerstquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:07 schreef Brummetje_ het volgende:
Belgische woorden als "(uit)kuisen", plezant.
Euri.
- En wat mijn vriend doet - woorden zoals: Kwalijkzaakie, Stukgaatie, pasgetti, schepoplepel.
Echt zó irritant en kinderachtig!
"de piketpaaltjes zijn geslagen"quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:12 schreef antfukker het volgende:
Alle management hippe woorden:
"Goeie vraag"
"Voldrongen feit"
"We zijn voornemens"
Yolo!quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:53 schreef BaajGuardian het volgende:
'epic' 'swag' 'dergerlijken' en alle politieke termen.
quote:
3 2 1 FIGHT!!!111quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Sowieso een leugen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:04 schreef Knevelt het volgende:
Q: Heb je ook de Kritiek der Zuivere Rede van Kant gelezen?
A: Ja, leuk boek.
Kranenborg met z'n krokantjes, bittertjes en andere smaakjesquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:20 schreef Jazebel het volgende:
Kookprogramma's...dit mist een zoetje of een zuurtje...
quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:16 schreef Jumparound het volgende:
als je baarmoeder wordt geruimd omdat je last van vleesbomen of poliepen hebt
Ja dat ja...Kranenborg is geen woord hé, helaas. Maar wel een ergernis.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:27 schreef Rickario het volgende:
[..]
Kranenborg met z'n krokantjes, bittertjes en andere smaakjes![]()
Echte ergernis: 'Me' als bezittelijk voornaamwoord
Nee.quote:
Behalve of course als je al jaren bezig bent, uiteindelijk via IVF moet en na verschillende tegenslagen eindelijk zwanger wordt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:38 schreef Jazebel het volgende:
Natuurlijk zijn er uitzonderingen zoals op elke regel. Tevens, offtopic.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:09 schreef Djenuziz het volgende:
[..]
Behalve of course als je al jaren bezig bent, uiteindelijk via IVF moet en na verschillende tegenslagen eindelijk zwanger wordt.
"het moet nog even handjes en voetjes krijgen"quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:11 schreef antfukker het volgende:
[..]
Hmm die ben ik nog niet tegen gekomen
Nog eentje: Kip en ei verhaal..
Het woord 'leutig'quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:16 schreef Aberkullie het volgende:
Mensen komen zelfs met kinderen eersteklas zitten ( jaja alsof jullie allemaal een kaartje hebben) die met een hoog irritant stemmetje moeten aanwijzen wat ze onderweg zien. Oh oh wat vindt oma het leutig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |