Het is verorberen. Nu je dit weet, verdwijnt het woord dan uit je lijstje?quote:
Dit!quote:Op maandag 5 augustus 2013 07:48 schreef JamesTKirk het volgende:
Alle management speak bullshit. Termen als 'oppakken', 'tweetrapsraket' en 'win-win' situatie. Krijg ik spontaan vlekken van.
Amen. En het consequent gebruik van escalerenquote:Op maandag 5 augustus 2013 07:48 schreef JamesTKirk het volgende:
Alle management speak bullshit. Termen als 'oppakken', 'tweetrapsraket' en 'win-win' situatie. Krijg ik spontaan vlekken van.
vuistverkrachterquote:Op maandag 5 augustus 2013 07:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Amen. En het consequent gebruik van escaleren![]()
Daarnaast een woord dat je gelukkig maar weinig in het dagelijks leven hoortMaar van het woord vuistverkrachter gaan bij mij echt alle haren overeind en trekt er van alles samen.
en zelfs dan kan je er nog van gruwelen aangezien de "verkeerde sekse" in de schredder belandtquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:24 schreef Copycat het volgende:
Seksen. Behalve wanneer het gaat over de geslachtsbepaling bij kuikens.
Stierenpoep.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:59 schreef DzjieDub het volgende:
Overigens is het werkwoord 'gruwen'. Gruwelen is de meervoudsvorm van het zelfstanding naamwoord 'gruwel'.
vrienden "kameraden" noemenquote:Op maandag 5 augustus 2013 07:31 schreef Flounder het volgende:
Iemand diezijn vriendin "dinnetje" noemt moet wel latent homo zijn..
Deze manquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Alle vormen van 'straattaal' (wat waarschijnlijk gewoon een andere benaming is voor taalkundig achtergesteld), zoals 'smatje', 'fissa', 'patta's', enz.
Bijna alle verkleinwoorden, zoals 'biertje', 'mannetje', 'filmpje', 'vaginaatje', enz.
Opzettelijk fout gespelde woorden om op die manier stoer proberen over te komen terwijl je eigenlijk je eigen infantiliteit en autisme laat zien, zoals 'hont' en 'kad'. Op zich is dit wel weer ideaal om meteen te kunnen zien welke users eigenlijk infantiele downies zijn.
Dit, en daarnaast het woord tong80, nu ik het typ staan mijn nekharen al overeind.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Alle vormen van 'straattaal' (wat waarschijnlijk gewoon een andere benaming is voor taalkundig achtergesteld), zoals 'smatje', 'fissa', 'patta's', enz.
Bijna alle verkleinwoorden, zoals 'biertje', 'mannetje', 'filmpje', 'vaginaatje', enz.
Opzettelijk fout gespelde woorden om op die manier stoer proberen over te komen terwijl je eigenlijk je eigen infantiliteit en autisme laat zien, zoals 'hont' en 'kad'. Op zich is dit wel weer ideaal om meteen te kunnen zien welke users eigenlijk infantiele downies zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dont believe me ? Read this line again.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:47 schreef Jumparound het volgende:
en zelfs dan kan je er nog van gruwelen aangezien de "verkeerde sekse" in de schredder belandt
Tacos, vooral als je er op stampt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Al die Limburgse/Brabantse papenwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |