Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ecstasy of Order: The Tetris Masters (2011)quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:37 schreef picodealion het volgende:
Welke film is dat Robby? Kan mooi in mijn iCM lijst "Movies with Rubiks Cubes in them".
Mooie film hoor, mag je best een traantje bij laten. Denk dat je deze dan ook leuk gaat vindenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:34 schreef hornage het volgende:
Zo, ik heb me toch echt net als een wijf gedragen toen ik vrijdag The Notebook zag. Ik was helemaal in tranen...
Nou, toegegeven hield ik het ook moeilijk droog met die film...quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:34 schreef hornage het volgende:
Zo, ik heb me toch echt net als een wijf gedragen toen ik vrijdag The Notebook zag. Ik was helemaal in tranen...
Oh, dan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoezo al? Lijkt me vrij normaal bij die film.
Belangrijke dingen kwijt?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:56 schreef sasquatsch het volgende:
En nou is mijn USB-stick ook al corrupt. Weg data!
Het zit ook niet mee vandaag.
En weer te laat voor de FMT vraag.
Niets wat niet vervangbaar is (hoop ik).quote:
Gebeurd mij ook altijd, weer 1 die ik tenminste nog wel weet. Maar dat was ook 1 die inmiddels iedereen hier wel kent.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:56 schreef sasquatsch het volgende:
En nou is mijn USB-stick ook al corrupt. Weg data!
Het zit ook niet mee vandaag.
En weer te laat voor de FMT vraag.
Nu ben ik wel op tijd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Gebeurd mij ook altijd, weer 1 die ik tenminste nog wel weet. Maar dat was ook 1 die inmiddels iedereen hier wel kent.
Je zou evt. een data recovery prog. kunnen proberen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niets wat niet vervangbaar is (hoop ik).
Het is alleen erg vervelend.
Deze vraag wist mijn zoon niet, en zit niet in mijn eigen geheugen opgeslagen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nu ben ik wel op tijd.![]()
Als DF tenminste al mijn antwoorden goedkeurt, maar dat denk ik wel.
Of eten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze vraag wist mijn zoon niet, en zit niet in mijn eigen geheugen opgeslagen.
Maar df stelt weer eens een vraag en gaat er dan vandoor?
Was ook van plan om te kijken of er nog wat te redden valt. Ben er alleen nog niet aan toegekomen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je zou evt. een data recovery prog. kunnen proberen?
Dat doe je toch gewoon achter je PC of met laptop op schoot?quote:
Wij misschien wel, maar of DF dat doet?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat doe je toch gewoon achter je PC of met laptop op schoot?
ok welke film?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:38 schreef sasquatsch het volgende:
Goed idee, ga ik ook doen.![]()
Terwijl mijn programma recovery loopt...
RED en straks misschien nog Babel.quote:
Heb het boek in mijn kast staan. Vandaar de vraag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:30 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ben pas geleden opnieuw begonnen in het boek, vandaar
Heb 'm engels- en nederlandstalig, beste boek wat ik in m'n bezit heb, zonder twijfelquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Heb het boek in mijn kast staan. Vandaar de vraag.
Ik heb hem alleen Engelstalig in een George Orwell omnibus (samen met Burmese Days, Animal Farm en The Clergyman's daughter). Beste boek weet ik niet, maar wel een zeer goede. Staat in ieder geval in mijn boeken top 50. Misschien moet ik die maar weer eens lezen, komt-ie vast hoger, want het is al een tijdje geleden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:34 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Heb 'm engels- en nederlandstalig, beste boek wat ik in m'n bezit heb, zonder twijfel
Nice. Ik ben geen échte lezer. Ik kan misschien wel 50 boeken opnoemen die ik heb gelezen, maar dat betekent niet dat ze ook allemaal goed zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen Engelstalig in een George Orwell omnibus (samen met Burmese Days, Animal Farm en The Clergyman's daughter). Beste boek weet ik niet, maar wel een zeer goede. Staat in ieder geval in mijn boeken top 50. Misschien moet ik die maar weer eens lezen, komt-ie vast hoger, want het is al een tijdje geleden.
Youtube.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:46 schreef ArtistA het volgende:
Komen die screenshots van een videoband ofzo?
Doe mij deze dan maar: The 80 Hottest Women of the '80squote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:26 schreef ArtistA het volgende:
Nostalgie ten top:
http://www.listal.com/list/women-of-the-90s
De Spice Girls waren echt perfect vroeger.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:26 schreef ArtistA het volgende:
Nostalgie ten top:
http://www.listal.com/list/women-of-the-90s
Oef jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Doe mij deze dan maar: The 80 Hottest Women of the '80s
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
De Spice Girls waren echt perfect vroeger.
Met haar? Altijd!quote:
Als blockbuster kan ik Pacific Rim wel aanbevelen, als jullie die nog niet gezien hadden. Geen topfilm maar wel vermakelijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:02 schreef hornage het volgende:
Mensen, ik heb jullie hulp nodig.
Zo af en toe heb ik met een vriendin van mij een gezellig filmavond/nacht.
We kijken meestal zo'n 3 a 4 films dan en de volgorde van genre is meestal:
groffe actie, fout, comedy, slasher/gore horror & blockbusters
Die past wel in het rijtje jahquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als blockbuster kan ik Pacific Rim wel aanbevelen, als jullie die nog niet gezien hadden. Geen topfilm maar wel vermakelijk
Jaha, in Maleisië in een ijskoude biosquote:
Haha, ja wij hebben hem netjes in de bioscoop gezien. Niet in 3d, leek me weer een beetje veel van het goede.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:20 schreef hornage het volgende:
[..]
Die past wel in het rijtje jah
Enige nadeel is dat die nog niet in goede kwaliteit te downloaden is
Gezien, uit welk jaar komt dit?quote:
Jeugdzondes?quote:
Dat is echt ontzettend zieligquote:
Meh, als ik het terugkijk heb ik wel een beetje plaatsvervangende schaamte. Vond het wel leuk om te doen destijds, dus ach.quote:
Gezien de kleding + kwaliteit is dit rond 2000 gefilmd?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:22 schreef picodealion het volgende:
Meh, als ik het terugkijk heb ik wel een beetje plaatsvervangende schaamte. Vond het wel leuk om te doen destijds, dus ach.
Nee joh, toen was ik 15. Dit moet 2004 ofzo zijn geweest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gezien de kleding + kwaliteit is dit rond 2000 gefilmd?
1 check. Van je zelf nota benequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:29 schreef picodealion het volgende:
2007 zelfs.
http://www.icheckmovies.com/movies/facade-2007-1/
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:32 schreef drakin het volgende:
3 checks, nr. 1700 was dat dus. de film die ik nu kijk duurt nog 1,5 uur dus dat wordt 1701
En het achtervolgt je nog steeds.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:29 schreef picodealion het volgende:
2007 zelfs.
http://www.icheckmovies.com/movies/facade-2007-1/
knapperd, in welke film speelt hij?quote:
Je hebt bijna 3x zoveel films dan ik gezien, ik ben ook maar newbiequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
knapperd, in welke film speelt hij?
En nee ik heb nog niet zoveel films als jullie gezien, ik kom uit de pre download tijd en had nooit genoeg centjes om steeds naar de videotheek te gaan.
"niet zoveel"... 1700.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
knapperd, in welke film speelt hij?
En nee ik heb nog niet zoveel films als jullie gezien, ik kom uit de pre download tijd en had nooit genoeg centjes om steeds naar de videotheek te gaan.
Afbeelding opslaan als...quote:
veel short moviesquote:
Ik zit rond de 1400.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
veel short movies![]()
En ik dacht dat jullie echt veel meer hadden gezien of is dat dan alleen Sands?
Ik heb er misschien zelfs wel meer gezien, maar die uit mijn jeugd weet ik gewoon niet meer zoveel van dat ik ze ook maar niet heb aangevinkt. Ik keek toen veel naar Piraat en Westernfilms, maar nu herken ik de koppen soms gewoon niet meer.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:49 schreef sasquatsch het volgende:
Zoveel films gezien en dan geen 10 films met Sam Shepard weten. Terwijl films uit de jaren 40, 50 en 60 zo opgedreund worden. Tellen films uit de jaren '80 en '90 minder of zo?
dementiequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:49 schreef sasquatsch het volgende:
Zoveel films gezien en dan geen 10 films met Sam Shepard weten. Terwijl films uit de jaren 40, 50 en 60 zo opgedreund worden. Tellen films uit de jaren '80 en '90 minder of zo?
Zo opvallend is shepard ook niet echtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:49 schreef sasquatsch het volgende:
Robert Mitchum was en is ook veel bekender dan Sam Shepardquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:49 schreef sasquatsch het volgende:
Misschien wel, maar ik ken er meer met Sam Shepard. Vooral ook omdat die films recenter zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Robert Mitchum was en is ook veel bekender dan Sam Shepard
Je mist wat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:58 schreef drakin het volgende:
Ik ga verder film kijken, heb ook geen idee wie julliene moore is.
hee hij is alweer klaar, en ik heb er 4 films van gezien.quote:
Je had er genoeg. En Magnolia was de enige die ik zo wist.quote:
Kom, kom, met een negen-tot-vijfmentaliteit red je het niet in de wereld!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:18 schreef wyccie het volgende:
Waarom krijg ik om tien uur 's avonds pas een mail van HRM? Moet ook nog eens allerlei formulieren, onderzoeken, verklaringen en andersoortig onzin inleveren.![]()
Ach, ja. Ik krijg er gelukkig voor betaald.
Ik denk dat het grotendeels te verklaren is omdat het een grijze periode betreft dat precies ligt tussen 'klassiek' en 'modern'.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:49 schreef sasquatsch het volgende:
Het is een acht-tot-zes voor mij, maar het verbaast me nogal dat uitgerekend iemand van HRM zo laat nog aan het werk is. Plus dat ik de mail gistermiddag al had moeten hebben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kom, kom, met een negen-tot-vijfmentaliteit red je het niet in de wereld!
Toen ik een VOG nodig had, deden ze er niet zo moeilijk over. Als het maar geen maanden duurt.quote:
hangt erg van de werkgever af idd. Bij de eeen mocht ik pas werken toen ik m daadwerkelijk kon overhandigen en de ander ging na een maand akkoord met een vog van twee jaar terug (quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Toen ik een VOG nodig had, deden ze er niet zo moeilijk over. Als het maar geen maanden duurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |