Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ecstasy of Order: The Tetris Masters (2011)quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:37 schreef picodealion het volgende:
Welke film is dat Robby? Kan mooi in mijn iCM lijst "Movies with Rubiks Cubes in them".
Mooie film hoor, mag je best een traantje bij laten. Denk dat je deze dan ook leuk gaat vindenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:34 schreef hornage het volgende:
Zo, ik heb me toch echt net als een wijf gedragen toen ik vrijdag The Notebook zag. Ik was helemaal in tranen...
Nou, toegegeven hield ik het ook moeilijk droog met die film...quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:34 schreef hornage het volgende:
Zo, ik heb me toch echt net als een wijf gedragen toen ik vrijdag The Notebook zag. Ik was helemaal in tranen...
Oh, dan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoezo al? Lijkt me vrij normaal bij die film.
Belangrijke dingen kwijt?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:56 schreef sasquatsch het volgende:
En nou is mijn USB-stick ook al corrupt. Weg data!
Het zit ook niet mee vandaag.
En weer te laat voor de FMT vraag.
Niets wat niet vervangbaar is (hoop ik).quote:
Gebeurd mij ook altijd, weer 1 die ik tenminste nog wel weet. Maar dat was ook 1 die inmiddels iedereen hier wel kent.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:56 schreef sasquatsch het volgende:
En nou is mijn USB-stick ook al corrupt. Weg data!
Het zit ook niet mee vandaag.
En weer te laat voor de FMT vraag.
Nu ben ik wel op tijd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Gebeurd mij ook altijd, weer 1 die ik tenminste nog wel weet. Maar dat was ook 1 die inmiddels iedereen hier wel kent.
Je zou evt. een data recovery prog. kunnen proberen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niets wat niet vervangbaar is (hoop ik).
Het is alleen erg vervelend.
Deze vraag wist mijn zoon niet, en zit niet in mijn eigen geheugen opgeslagen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nu ben ik wel op tijd.![]()
Als DF tenminste al mijn antwoorden goedkeurt, maar dat denk ik wel.
Of eten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze vraag wist mijn zoon niet, en zit niet in mijn eigen geheugen opgeslagen.
Maar df stelt weer eens een vraag en gaat er dan vandoor?
Was ook van plan om te kijken of er nog wat te redden valt. Ben er alleen nog niet aan toegekomen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je zou evt. een data recovery prog. kunnen proberen?
Dat doe je toch gewoon achter je PC of met laptop op schoot?quote:
Wij misschien wel, maar of DF dat doet?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat doe je toch gewoon achter je PC of met laptop op schoot?
ok welke film?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:38 schreef sasquatsch het volgende:
Goed idee, ga ik ook doen.![]()
Terwijl mijn programma recovery loopt...
RED en straks misschien nog Babel.quote:
Heb het boek in mijn kast staan. Vandaar de vraag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:30 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ben pas geleden opnieuw begonnen in het boek, vandaar
Heb 'm engels- en nederlandstalig, beste boek wat ik in m'n bezit heb, zonder twijfelquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Heb het boek in mijn kast staan. Vandaar de vraag.
Ik heb hem alleen Engelstalig in een George Orwell omnibus (samen met Burmese Days, Animal Farm en The Clergyman's daughter). Beste boek weet ik niet, maar wel een zeer goede. Staat in ieder geval in mijn boeken top 50. Misschien moet ik die maar weer eens lezen, komt-ie vast hoger, want het is al een tijdje geleden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:34 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Heb 'm engels- en nederlandstalig, beste boek wat ik in m'n bezit heb, zonder twijfel
Nice. Ik ben geen échte lezer. Ik kan misschien wel 50 boeken opnoemen die ik heb gelezen, maar dat betekent niet dat ze ook allemaal goed zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen Engelstalig in een George Orwell omnibus (samen met Burmese Days, Animal Farm en The Clergyman's daughter). Beste boek weet ik niet, maar wel een zeer goede. Staat in ieder geval in mijn boeken top 50. Misschien moet ik die maar weer eens lezen, komt-ie vast hoger, want het is al een tijdje geleden.
Youtube.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:46 schreef ArtistA het volgende:
Komen die screenshots van een videoband ofzo?
Doe mij deze dan maar: The 80 Hottest Women of the '80squote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:26 schreef ArtistA het volgende:
Nostalgie ten top:
http://www.listal.com/list/women-of-the-90s
De Spice Girls waren echt perfect vroeger.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:26 schreef ArtistA het volgende:
Nostalgie ten top:
http://www.listal.com/list/women-of-the-90s
Oef jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Doe mij deze dan maar: The 80 Hottest Women of the '80s
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
De Spice Girls waren echt perfect vroeger.
Met haar? Altijd!quote:
Als blockbuster kan ik Pacific Rim wel aanbevelen, als jullie die nog niet gezien hadden. Geen topfilm maar wel vermakelijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:02 schreef hornage het volgende:
Mensen, ik heb jullie hulp nodig.
Zo af en toe heb ik met een vriendin van mij een gezellig filmavond/nacht.
We kijken meestal zo'n 3 a 4 films dan en de volgorde van genre is meestal:
groffe actie, fout, comedy, slasher/gore horror & blockbusters
Die past wel in het rijtje jahquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als blockbuster kan ik Pacific Rim wel aanbevelen, als jullie die nog niet gezien hadden. Geen topfilm maar wel vermakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |