In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
quote:
jaaehhh ehhh..quote:
Spannennnnnndquote:
Bert van der Veerquote:
nou opzich mag je wel wat in Europa verwachten van dit Ajaxquote:
Is hip.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:43 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom moet dit eigenlijk in een 'top 10'?
Een top 100 duurt te lang.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:43 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom moet dit eigenlijk in een 'top 10'?
Of een drummer die zijn vingers opsteekt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:44 schreef Evertjan het volgende:
ik mis nog een Danny Vera achtergrond geluidje tijdens de top 10
elke week een nieuwe ben ik bangquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
Wordt dit een seizoens top-10 waar ze elke week een item vervangen, of gaan ze elke week een nieuwe top 10 maken?
top 10 van het afgelopen weekend dus ieder weekend een nieuwe top 10quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
Wordt dit een seizoens top-10 waar ze elke week een item vervangen, of gaan ze elke week een nieuwe top 10 maken?
Daar komen we over een week achter.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
Liever dat dan oneindig herhalen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
elke week een nieuwe ben ik bang
Waarschijnlijk wekelijks een nieuwe, beetje net als die weekendhighlights eerder lijkt me.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
elke week een nieuwe ben ik bang
Dan vind ik het een kut-item.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
top 10 van het afgelopen weekend dus ieder weekend een nieuwe top 10
Ik denk dat Ajax nooit op 1 komt, omdat ze niet als Studio Ajax willen overkomen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
ik ben het met je eens, zal wel komen door je nieuwe kleurquote:
Sjek?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:47 schreef Kopsterk het volgende:
Figuur die Genee belachelijk gaat maken van de week
Zorgt er toch voor dat ik me een nieuw imago moet aanmeten he.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben het met je eens, zal wel komen door je nieuwe kleur
ja daar ben je goed in, imago werkquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zorgt er toch voor dat ik me een nieuw imago moet aanmeten he.
Wel kudo's dat hij blijft, ook al vind ik het een enorme flapdrol.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
Ik snap Van Basten wel, maar ik denk dat hij met dit team alsnog in staat moet zijn een heel goed seizoen te draaien, dus misschien is het verstandig zich er niet te veel mee te bemoeien.
Hij bedoelt meer dat hij een vervanger voor Finnbogason wil kunnen halen (als die vertrekt), denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
Ik snap Van Basten wel, maar ik denk dat hij met dit team alsnog in staat moet zijn een heel goed seizoen te draaien, dus misschien is het verstandig zich er niet te veel mee te bemoeien.
Hij zal zich ernaar moeten schikken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
Als dat zo is snap ik hem wel weer, want als die weggaat hebben ze een groot probleem.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij bedoelt meer dat hij een vervanger voor Finnbogason wil kunnen halen (als die vertrekt), denk ik.
Dan moet hij gewoon zeggen, als die verkocht wordt stap ik op, en dan moet het bestuur maar kijken hoe noodzakelijk het is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat zo is snap ik hem wel weer, want als die weggaat hebben ze een groot probleem.
Iets wat Hans Kraay Jr. al voorspeld heeft.
de opkomst en ondergang van Joop Munstermanquote:
ronald heeft hem de mond gesnoerd waardoor hij snel zei "ja nu is hij de belangrijkste van ajax"quote:
Ging ze telkens bovenop?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Yolanthe heeft die dwerg kapotgemaakt
In een oefenwedstrijd tegen hoogstwaarschijnlijk een B-elftal van Arsenal.quote:
Op het WK 2010 was het nog: 'Sinds hij met Yolanthe is speelt hij zo goed, dat Yolanthe de andere tien spelers eigenlijk ook zou moeten verwennen'.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Yolanthe heeft die dwerg kapotgemaakt
bahquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lepeltje Lepeltje op zijn Louis'
Dit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
40m pond voor Suarez vergelijken met 100m. En dan ook nog zeggen dat Wenger 70m heeft geboden.
Wenger is een triest figuur.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
40m pond voor Suarez vergelijken met 100m. En dan ook nog zeggen dat Wenger 70m heeft geboden.
Andere discussie.quote:
En dan wij straks die omvallende banken weer betalen zekerquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:05 schreef rubbereend het volgende:
sowieso laat Real dat lekker betalen als ze willen
volgens mij speelden ze toen ook gewoon terugquote:
dat moeten we met alle bankenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
En dan wij straks die omvallende banken weer betalen zeker
ja, ik ben ermee opgegroeid, maar moet toch weer even wenne als ik het nu terug ziequote:
Dan waren het geen assists.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Cruijff levert 4 perfecte assists, 4x gemist
quote:
neuh, eerderquote:
in 92 mocht het nog in ieder geval, in 95 niet meer. tot zover mijn live europacup ervaringenquote:
Je hoort liever dat pretentieuze gelul van Van Marwijk die zelf ook vindt dat hij alles heel goed ziet? Co is wel goed ja. Co ipv Jan en je hebt de ideale tafel voor dit nog steeds beperkte programma.quote:
Schijnbaar sinds 92/93quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Oh godver, ik zit op een floorball site
als je google gebruikt moet je wel ff kijken waar de link van isquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je google gebruikt moet je wel ff kijken waar de link van is
http://www.nefub.nl/pages/default.asp?Subject_ID=19&Text_ID=1070
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Oh godver, ik zit op een floorball site
Het is ook pas heel kort geleden dat je 2 punten kreeg voor een overwinning in plaats van drie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, ik ben ermee opgegroeid, maar moet toch weer even wenne als ik het nu terug zie
Daarvoor mochten keepers worden aangevallen en mocht je de bal uit hun handen proberen te trappen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:08 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Toen hadden de keepers het nog makkelijk
Kreeg je een waarschuwing zoals dat heet. Cruijff was de eerste Nederlandse international die uit het veld werd gestuurd. Cruijff heeft ook het unieke feit op zijn naam staan om in de rust geel te krijgen wegens commentaar op de leiding. Tijdens de WK-74 finale.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is ook pas heel kort geleden dat je 2 punten kreeg voor een overwinning in plaats van drie.
En de gele kaart bestaat pas sinds de jaren 1972 (de eerste speler die er een kreeg was De Kromme).
Hoe ging dat daarvoor eigenlijk?
idd, tenenkrommendquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:16 schreef Freak188 het volgende:
Moest wel lachen toen Sjek het volgende zei: "ik liep laatst langs een aantal schoolpleinjes en ik hoorde niemand roepen dat ie Gareth Bale wilde zijn."
Zou Sjek daadwerkelijk langs schoolpleintjes lopen?
Neequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:46 schreef kurk_droog het volgende:
Ben ik de enige die zich naast de rest van dit kut programma ergerde aan de tafel en de opstelling?
Oh gelukkig, Waterkneusje is er niet bij vandaagquote:
Dat vind ik dan wel weer grappig eigenlijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:22 schreef Pino112 het volgende:
Die promo
Dat zinnetje van het antwoord richting Genee
"Ik kijk naar Studio Voetbal"
ook niet bij de Chinezen pleintjes?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb van de week eens langs wat schoolpleintjes gelopen, maar ik heb niemand horen zeggen: "Ik wil Arno Vermeulen zijn."
Wat? Niemand wil De Witte Power Ranger zijn?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb van de week eens langs wat schoolpleintjes gelopen, maar ik heb niemand horen zeggen: "Ik wil Arno Vermeulen zijn."
Ik heb wel iemand horen zeggen dat hij Jan van Halst wil zijn. Een potentiële klant voor de TBS-kliniek.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ook niet bij de Chinezen pleintjes?
Dat was Johan V.quote:
datquote:
Advocaat???quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:17 schreef GGMM het volgende:
Advocaat haalt naast negers nu ook voetbalclubs door elkaar.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee dat doet de chef sport van de NOS
Dacht ik als realistische PSV fan he-he.. eindelijk gaan die blinde fans een keer wat realistische worden en niet verwachten dat je kampioen gaat worden.. Maarja, 3 wedstrijden later ben ik weer bang dat ze hetzelfde gaan verwachtenquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:17 schreef GGMM het volgende:
Adriaansequote:Op zondag 11 augustus 2013 22:17 schreef GGMM het volgende:
ik dacht dat dat juist de grap wasquote:
Johan Vlemmix?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was Johan V.
Hee, dat is toevallig.
nee daar komt ie niet mee wegquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dacht dat dat juist de grap was
en straks als die jonge jongens, zoals te verwachten is, wisselvallig worden de boel weer lekker afkrakenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
Ja, door jullie.. de media.. die alles overhypen als een stel Amerikanen
Daar had ik het op moeten gooien ja, nee helaas.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dacht dat dat juist de grap was
Omdat het kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |