Het Van der Willigenfonds. Konden zijn kinderen schoolslaven worden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:31 schreef golfer het volgende:
Arme man. Is er al een compensatiefonds voor hem en z'n generatiegenoten opgericht?
Jij oude slaaf, jij!quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:33 schreef Disana het volgende:
Dat kreeg ik in de eerste klas als ik stiekem toch met mijn linkerhand schreef.
Mijn vader ook ja bij de nonnetjes...quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kreeg ik in de eerste klas als ik stiekem toch met mijn linkerhand schreef.
Voor volwassenen???quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee wat was het dan? Een latje op de vingers? Een stok? Riem van pa? De roe was daarvoor een strafmiddel.
Oeh, nonnen. Ook even gehad op de kleuterschool. Liefdeloze wijven waren dat zeg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mijn vader ook ja bij de nonnetjes...
En dan ook een claim bij de Spanjaarden en Duitsers.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:36 schreef Grumpey het volgende:
Mensen willen alleen maar geld. Alsof ze zelf iets er van gemerkt hebben: heel triest dat we het er sowieso over hebben. Ik wil ook compensatie van de Fransen vanwege Napoleon's uitbuiting vd Nederlanden.
Jessica Lange.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:35 schreef waxmask het volgende:
American Horror Story seizoen 2 laat ook wel een mooie collectie zweepjes zien bij die overste...
Van de duivel...Ziel verkocht aan de illuminati.....quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jessica Lange.
Slavin van Hollywood. En King Kong.
Daarvoor ook vrij weinig hoor. Vanaf 1863/73 al niet meer. Mijn overgrootouders hebben het misschien nog meegemaakt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef waxmask het volgende:
Na 1945 niet meer, althans niet gedocumenteerd.
Uiteraard.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:39 schreef waxmask het volgende:
Van de duivel...Ziel verkocht aan de illuminati.....
quote:
Voor dat er echt vakbonden waren gebeurde er van alles op de werkvloer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarvoor ook vrij weinig hoor. Vanaf 1863/73 al niet meer. Mijn overgrootouders hebben het misschien nog meegemaakt.
Ja hoor. Natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:40 schreef waxmask het volgende:
Voor dat er echt vakbonden waren gebeurde er van alles op de werkvloer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |