POL heeft geen slowchat; wel een café. En ik zie hier vooral mensen die normaal ook in NWS-SC zitten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:13 schreef 3-voud het volgende:
Wat doen al die POL-SC'ers hier? Geen reet aan meer daaro?
Herkende er een paar die spugen op alles in NWS en zichzelf erboven vonden staan. Was even opvallend.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
POL heeft geen slowchat; wel een café. En ik zie hier vooral mensen die normaal ook in NWS-SC zitten.
Ga dat even lekker daar vragen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:13 schreef 3-voud het volgende:
Die constatering heeft ongeveer even veel nieuwswaarde als vaststellen dat Yvonne een vrouw is. Ik deel verder de mening van Specularium in de post hierboven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:18 schreef 3-voud het volgende:
Herkende er een paar die spugen op alles in NWS en zichzelf erboven vonden staan. Was even opvallend.
Ja die zijn erg lekker, ik zou ze wel gewoon opeten, de suggesties die hier worden gedaan lijken mij helemaal niets.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Herkende er een paar die spugen op alles in NWS en zichzelf erboven vonden staan. Was even opvallend.
Alla, back to topic. Perenijsjes las ik. Is dat lekker?
Dan reageer je er toch niet op? Niet elk bericht is enkel voor jou.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die constatering heeft ongeveer even veel nieuwswaarde als vaststellen dat Yvonne een vrouw is. Ik deel verder de mening van Specularium in de post hierboven.
Dan moet bij AH de doos lostrekken in de winkel. Is ook zo wat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja errug lekker. Ga maar eentje halen.
Snackbar heeft ze ook wel hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan moet bij AH de doos lostrekken in de winkel. Is ook zo wat.
Is dat een mop? dan mis ik de clou.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:23 schreef Specularium het volgende:
Oprah is aangevallen door een olifant, die zag zeker een soortgenoot.
Die zijn net zo duur als een doos met 12 bij de AH.quote:
Tja dan moet je zeuren over dozen lostrekken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die zijn net zo duur als een doos met 12 bij de AH.
Ben er nog niet over uit. Maar een relletje in de winkel is wel een uitdaging.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dan moet je zeuren over dozen lostrekken.
Relletje in de winkel is weer eens iets anders dan een relletje op FOK! tenslottequote:Op maandag 5 augustus 2013 11:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben er nog niet over uit. Maar een relletje in de winkel is wel een uitdaging.
Beetje afwisselen tussen de stalinisten in POL en nazi's in NWS.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:13 schreef 3-voud het volgende:
Die zijn ook leukquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Relletje in de winkel is weer eens iets anders dan een relletje op FOK! tenslotte
Voor jou in beide een underdogpositiequote:Op maandag 5 augustus 2013 11:28 schreef waht het volgende:
[..]
Beetje afwisselen tussen de stalinisten in POL en nazi's in NWS.
Klopt, daar maak ik dankbaar gebruik van.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Voor jou in beide een underdogpositie
Dat zelfkastijding is wel je ding he?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:30 schreef waht het volgende:
[..]
Klopt, daar maak ik dankbaar gebruik van.
Mijn vakantie zit erop, nu ga ik jou stalken op Fok!. Gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:13 schreef 3-voud het volgende:
Het is maar wat je zelfkastijding noemt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat zelfkastijding is wel je ding he?
Precies, hier gaat het gewoon nergens over. Behalve over ijsjes en zo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:28 schreef waht het volgende:
[..]
Beetje afwisselen tussen de stalinisten in POL en nazi's in NWS.
Die 1 factuur per week met je bedrijf zet ook geen zoden aan de dijk. Begrijp het.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn vakantie zit erop, nu ga ik jou stalken op Fok!. Gewoon omdat het kan.
Klopt, moet toch wat met mijn tijd doen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die 1 factuur per week met je bedrijf zet ook geen zoden aan de dijk. Begrijp het.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt, moet toch wat met mijn tijd doen.
Hoe is het trouwens in die pauperwijk? Nog lekker in je witte tuinstoel langs de kliko's gezeten gezellig met je mede tokkie-buurtgenoten?
Niet te vreten dat spul. Te veel beslag om heen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:39 schreef waht het volgende:
Een bak KFC voor deze topicje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |