Slapen? Maar dan op het strand of zo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zou ik wel toejuichen... dan ga ik prompt leukere dingen doen met dit weer.
lekker toch?!quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:23 schreef Karina het volgende:
Nu wil ik ook effe klagen, ik zit al de hele tijd in mijn uppie hier, iedereen is met vakantie en de enige collega die dat niet is komt altijd pas rond een uur of half 10.
Terrasje pikken en dan slapen. Het strand is me te ver weg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Slapen? Maar dan op het strand of zo.
Is er al wat open dan in dat gat waar jij woontquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Terrasje pikken en dan slapen. Het strand is me te ver weg.
Vanaf 11:00 gaan er wel wat dingen open.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Is er al wat open dan in dat gat waar jij woont
Dat valt me alweer mee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vanaf 11:00 gaan er wel wat dingen open.
Voorspelbaar vond ik hem vooral sukkel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
In je broek.
Ahahahaha, hoe vind je hem?
Die zijn op, ik heb nog wel Calippo's.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:58 schreef Specularium het volgende:
Het wordt weer 30 miljoen graden dus vanavond zit Corrie klagend aan de bank geplakt met een perenijsje in d'r doos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |